Skocz do zawartości

hatman

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    jeszcze nie mam

Osiągnięcia hatman

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Czy jest możliwe, żeby nawaliło koło pasowe a po czasie tak samo z siebie przestało hałasować? Patrząc na nie, nie widzę bicia. Jeździłem trochę na podwyższonych obrotach, gwałtownie przyspieszajac itp. Nie mam pewności czy było to koło pasowe, pompa czy cokolwiek innego. Problem w tym, że niby jest ok. ale obawiam się, że problem powróci gdzieś na trasie.
  2. zdaje sobie sprawę, że nagranie spod maski miałoby większy sens. Problem w tym, że obecnie silnik pracuje normalnie.
  3. Jakieś 2 tyg temu na trasie nagle samochód zaczął bardzo głośno hałasować - "chrobotać". Obejrzałem pod maską, pod samochodem - nic nie znalazłem. Dojechałem jakoś na parking - przy jeździe na wprost hałas był lekko słyszalny, jednak wystarczyło przyłożyć nawet niewielką siłę do kierownicy i stawał się bardzo głośny. Podejrzewałem pompę wspomagania, ma ona co prawda delikatny luz podłużny na wałku (jakies 3mm), ale z tego co czytałem pompy raczej wyją a nie stukają. Zdjąłem paski - hałas ustał i samochód pracował normalnie. Zamówiłem koło pasowe. Tydzień później w dniu kiedy planowałem jego wymianę kontrolnie pozakładałem paski, odpaliłem samochód i samochód pracował normalnie - hałas się nie pojawił. Pojechałem do rodziców na święta - 130km i nic. Na autostradzie bojąc się, że problem powróci, jechałem spokojnie, ale ostatnie 30 km jechałem na wysokich obrotach - nic się nie działo. Nagrałem krótki film w momencie kiedy hałas się pojawił : W tym samym momencie pojawił się problem z płynem chłodzącym - chyba mam zapowietrzony układ bo zassało rurę prowadzącą do chlodnicy, zaczęła mi się zapalać kontrolkna poziomu płynu i sam poziom raz jest min a raz max - jednak silnik się nie przegrzewa. Zdjąłem też dolną osłonę silnika - znalazłem tam ślady przebywania gryzoni, ale nic co by wskazywało na uszkodzenie.
  4. Do twojego silnika polecam 0w40 lub 5w40 z specyfikacją LL01 np. Valvoline synpower, Motul również jest ok., filtry Mann lub Knecht. BMW nie zaleca 5W40? Czy w takim razie 0W nie będzie zbyt rzadki? ten sklep jest bezpieczny? http://allegro.pl/olej-valvoline-synpower-0w40-syntetyczny-4l-i6791995716.html?utm_source=google&utm_medium=cpc&ev_campaign=plaallegro
  5. hatman

    e46 325i. opony

    W kupionej e46 325i mam opony 225/40R18 przód i 255/35R18 tył. Problem w tym, że są zużyte i muszę kupić coś nowego. To mój pierwszy samochód :oops: ,chcę kupić coś przyzwoitego. Ponieważ muszę zrobic w samochodzie sporo innych rzeczy, nie chciałbym też wydać przesadnie duzo. Myślałem o Hankook Ventus V12 evo2 - 225/40 cena jest w porządku - 340zł (oponeo), jednak 255/35 na tył kosztuje ponad 500zł Czytałem o marce Laufenn. Opona Laufenn S fit eq 255/35 kosztuje 339zł. http://www.oponeo.pl/wybierz-opony/s=1/letnie/t=1/osobowe/p=1/laufenn/r=1/255-35-r18 Jakie macie zdanie o tych oponach?
  6. Witam, e46 325i 2005 Silnik: M54b25 Przebieg: 205 000 km Styl jazdy: średni Użytkowanie: miasto/trasa Zużycie bieżące na l/1000km: nie wiem Instalacja LPG: nie DPF: nie Dotychczas: nie wiem samochód lekko usportowiony przez poprzedniego właściciela - wydech(remus) i filtr stożkowy KNchyba go wywale) Zakupiłem niedawno e46 z niemieckiego komisu. Problem w tym, że nie wiem co było lane i kiedy. Silnik bardzo ładnie pracuje i chciałbym by pracował tak dłużej więc chcę wymienić olej i filtr. Filtr rozumiem najlepiej BMW? Olej Motul 5W40? bo widzę, że najczęściej polecany.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.