Skocz do zawartości

piegus32

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW F11 530D xDrive 2014r.

Osiągnięcia piegus32

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Dzieki za odpowiedz, znalazlem troszke inny item do kalibracji tunelu https://www.bimmerfest.com/attachments/rheingold-setting-highbeam-to-prevent-dazzle-headlight-adjustment-aid-pdf.723337/ Potwierdzilem to w serwisie BMW Dynamic Bydgoszcz. Jesli ktos bedzie mierzyl sie z podobnym problemem, polecam zaproponowac w serwisie kalibracje wedlug tej dokumentacji. Importatnt: nie kazdy serwis to ma :mad2:
  2. Cześć Temat zakładam, ponieważ walczę już 2 miesiąc z serwisem BMW w Toruniu, gdzie dokonywałem naprawy samochodu po małej kolizji z OC sprawcy. Na początku dodam tylko, ze uszkodzony lewy reflektor był wyłącznie pęknięty, przed kolizja nie było żadnych błędów ani po kolizji. W samochodzie posiadam adaptacyjne światła ledowe z asystentem świateł drogowych. Niestety po wymianie ten asystent działa dramatycznie… tunel, który był zawsze dobrze widoczny nie oślepiał kierowców, nigdy nikt mi nie zwrócił uwagi długimi… aktualnie wymieniony lewy reflektor, kompletnie nie wycina pojazdów i ładuje pełna wiązka światła prosto w samochody. Ostatnia 3 reklamacje zaraportowalem już filmikiem, aby nie pomyśleli sobie, ze lubię do nich przyjeżdżać i marnować czas/paliwo. Serwis powiedział, ze zrobili jakieś dodatkowe programowanie i już działa, weryfikując to jazda nocna. Na szczęście mam dashcama i udało mi się obejrzeć jak to sprawdzali… bo już tego samego dnia wieczorem udało mi się oślepić kilku kierowców i niezłe wkurw…. Może jest tutaj na forum doświadczona dusza w tym temacie i może zasugerować co jest beee? Może trzeba im jakoś pomoc żeby to w końcu ogarneli :/ Dodam jeszcze, ze po oddaniu samochodu z naprawy, podłączyłem iste i już pojawił się pierwszy błąd od wymienionej lampy 8059C7 oraz 8059CF, dwa dni później był już na serwisie i udało im się to skasować/naprawić. Druga reklamacja dotycząca pływania lampy góra/dol - również zafixowali No i teraz 3 nieszczęsna reklamacja, chociaż już wcześniej przy pierwszej reklamacji zgłaszałem ten problem. Aktualnie widzę różnice w modułach lamp przy testach funkcyjnych w ISTA, może tu jest problem ? Zauważyłem tez, ze dostaje błąd gdy próbuje wymusić adaptacje led, na obu modułach : ERROR_ECU_CONDITIONS_NOT_CORRECT
  3. Wszystko co napisałeś się zgadza. Nie podejrzewam czujników właśnie dlatego, że on odpowiada tylko za zamknięcie obwodu. Jednak dla próby zmieniłem ten czujnik ponieważ sterownik nie pozwalał mi zresetować pomiaru, gdyż odczywał ten sam EndpointID ( PhysicallAdress czujnika ) - nie znalazłem możliwości przeprogramowania go. Problem tak jak opisałem wyżej polega na tym, że soft zjada za szybko kilometry :( Na weekend zrobie update całego samochodu i zresetuje moduły, dam znać czy sytuacja się poprawi dla potomnych. Jak to piszą na zagranicznych forach, niby bardzo znany i powszechny problem, jednak nikt do tej pory nie dał sensownej rozwiązania ;/
  4. Cześć, na początek proponował bym sprawdzenie prędkości obrotowej kół poprzez ISTE jeśli masz taka możliwość. Prędkości 35 , 55 , 90 , 140 , 180 km/h. Sprawdź jakie są odchylenia ( możesz podać wartości chętnie przeanalizuje ). Algorytm tempomatu liczony jest całkami. Jeśli nie zobaczysz odchyleń +|- 0.7 stopnia na kołach stawiałbym nam sam software lub cały sterownik. Rekalibracja układu na początek.
  5. Witam wszystkich. Spotkałem się z problemem czujników klocków przód oraz tył. Klocki zmienione wraz z czujnikami przez pierwszego właściciela samochodu w serwisie BMW Gdynia. Niestety zauważyłem problem, że bardzo szybko pojawił się check odnośnie wymogu zmiany klocków na przodzie ( przejechane około 3kkm od zmiany ). Wymieniłem czujnik, reset ISTA ze zmianą na 50kkm. Ku mojemu zdziwieniu po 2 tysiącach od zmiany, aktualnie już ma wartość pozostałą na 29kkm :shock: . Druga bardzo interesująca sprawa to tył, gdzie kilometry w cale nie znikają od wymiany prawdopodobnie przez serwis, gdzie cały czas wskazuję 60kkm - mimo, że sam już zrobiłem samochodem 4kkm. Mamy jakiegoś forumowicza co spotkał się z podobnym problemem? dodłubałem się gdzieś na bimmerfescie odnośnie rekalibracji "It is a known bug in the software." "Took it to the dealer and he said that the indicator needed to be recalibrated"
  6. Dzięki za odpowiedzi! Solution: konektor wyczyszczony - problem rozwiązany.
  7. Poprosiłbym o sprawdzenie również mojej Fki WBA5K31060D924724 Dziękuje z góry :)!
  8. Cześć Spotkałem się z problemem układu wspomagania kierownicy zaraz po odpalaniu silnika. Zrobiłem kilka kilometrów po czym zgasiłem i odpaliłem silnik, a błąd zniknął. Dodatkowo zauważyłem, że błąd pojawił sie ponownie i występuję sporadycznie, a jedynym rozwiązaniem na ta chwilę jest ponowne uruchomienie silnika. ISTA wykazała błąd 482D07 - zwarcie: ISTA: Może jest ktoś kto spotkał się z podobnym problemem i ma jakieś wskazówki od czego zacząć lub już gotowe rozwiązanie? :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.