Skocz do zawartości

stanmax18

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E63 645ci 2004

Osiągnięcia stanmax18

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Dzieki za odpowiedz. :) Widocznie oznaczenie na pudelku jest błedne. Chyba że zakres ruchu zacisku jest w wymiarze tarczy.
  2. Witam. Prosze o pomoc w doborze tarcz tył do e63. Mam okazje kupic nowe tarcze BOSCH 0986479005 . Na pudelku jest oznaczenie ze do 7er, e60 i e63 , lecz mam watpliwosci Średnica tarczy hamulc. 345,0 mm. Grubość tarczy hamulcowej 24,0 mm. Całkowita wysokość,glebokosc 66,9 mm. Średnica piasty 79,00 mm
  3. Dzieki za odpowiedz. W sumie racja, to podcisnienie moze byc zwiazane z dolotem. Sprawdze to jeszcze po przez odpiecie rurki od dolotu. Membrany nowe, ale stare nie wygladaly na uszkodzone, auto nie kopci. Zabralem sie za wymiane odmy, poniewaz obroty na biegu jalowym lekko falowaly, teraz obstawiam za to przeplywomierz, ale jest to jeszcze do sprawdzenia. Pozdrawiam
  4. Witam, wzialem sie za wymiane separatorow oleju. Zauwazylem ze rurki dochodzace do separatorow zasysaja dosc mocno powietrze, wytwarzaja podcisnienie. Czy jest to zly objaw ? zawsze myslalem ze rurki wyprowadzajace z ukladu korbowego wypychaja powietrze, lecz u mnie, gdy silnik pracuje na jalowych obrotach jest zasysanie.
  5. Auto na nowym filtrze nie ma wogole smarowania, zegar wskazuje 0. Wiec odlamki filtra wlecialy gdzies dalej. Trzeba sprawdzic smok i kanaly olejowe. Da sie zdjac miske bez podnoszenia, wyciagania silnika? Moze odmy sa przyczyna, ale teraz mam problem z brakiem cisnienia, kto wie gdzie te fragmety filtra sie dostaly.
  6. Witam. Mam powtarzajacy sie problem w moim BMW. Juz drugi raz wessalo filtr oleju tzn. scisniety w okolo i przedziurawiony. Wyskakuje komunikat by zgasic silnik bo cisnienie oleju za niskie. Mysle ze to nie przez jakosc filtra poniewaz ta sama sytuacja byla z Boschem i Filtronem. Olej to uprzednio Castrol 5w30 i teraz Valvoline 5w50. Czy ktos mial juz taka sytuacje z filtrami? Jaka moze byc przyczyna? Pozdrawiam
  7. Wielkie dzieki za porady, jednak forum BMW wymiata :) . Jestem z pomorskiego, Starogard Gdański ale wiekszosc czasu w Lubline (studia). Wiec jakikolwiek serwis to raczej Lublin. Dzis udalo mi sie namierzyc jednego mechanika w Lublinie, po Św. zmarlych ma sprawdzic co skrzyni dolega.
  8. Myślę ze ze 2-3 lata polatam co najmniej. Dość często butuje auto, wiec skrzynia musi działać na tip top. Fajnie byłoby gdyby odezwał sie ktos z okolic Lublina, możne znajdzie się jakiś zaufany mechanik który ogarnia te skrzynie, bez zbędnego naciągania kosztów.
  9. W necie troche poczytalem, jest jeszcze opcja zerwanego kosza sprzeglowego? Te objawy mogly by na to wskazywac? Gdy auto robi kick-down z np. 5-6 biegu to jest mocne uderzenie i czasem tez wejdzie w tym momecie w tryb awaryjny. Rozmawialem z mechanikiem od skrzyn biegow , proponuje pelna regeneracje za kwote 6 tys zl. Nie wiem czy na to przystac, czy kupic skrzynie uzywana z przebiegiem 130tys za 2 tys zl.? i to jest dziwne ze dopiero po zlapaniu temperatury zaczyna poslizgiwac i wywala blad, na zimno skrzynia pracuje bardzo fajnie.
  10. Witam, Auto posiadam od 2 miesięcy, występuje problem ze skrzynia automatyczna. Gdy olej w skrzyni jest nagrzany, przy kick-down, lub przy ostrym ruszaniu skrzynia wpada w tryb awaryjny. Gdy skrzynia nie jest jeszcze rozgrzana , da się kilka razy ostro wystartować ale po chwili już wyskakują błędy. Czasem przy równej prędkości występuje lekkie falowanie obrotów, lub nie równo przyspiesza ale to występuje nie zawsze. W skrzyni wymieniłem olej + filtr , nie ma poprawy. Bledy: 4F92- nadzór przełożenia sprzęgła A-C , 4F83 nadzór przełożenia sprzęgła C. Pozdrawiam i proszę o pomoc w diagnozie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.