Skocz do zawartości

Miq1685050890

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Miq1685050890

  • Urodziny 14.07.1980

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Jest :523i F11 2010, 118i e87 2008
    Było :2x525i e61 2004,318i e46 Touring 2000
  • Lokalizacja
    Głogów

Osiągnięcia Miq1685050890

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Temat załatwiony. Rzeczywiście był to napinacz ale nie rozrządu a dużego paska :D, a że wkręcony jest on w podstawę filtra oleju to dźwięk się niósł po całym silniku. :duh:
  2. Witam Odgrzeję trochę tego kotleta. Nie będę tu może całej historii opisywał mego autka tylko w skrócie - po roku eksploatacji pojawiły się u mnie małe problemy z prądem, winiłem akumulator ale po oględzinach wyszło, że mam wymieniony i to w dodatku na taki o większej pojemności (110Ah) E-61, 525i m54 , bez fajerwerków w wyposażeniu. Z tego co instrukcja pisze powinien być 80-90 Ah. Poczytawszy trochę forum zastanowiło mnie czy poprzednik mój pokusił się o zmianę pojemności w systemie. Oczywiście, że nie , auto zapisaną miało pojemność 80Ah. No to pouczony tym postem zgodnie z instrukcją dokonałem zmiany pojemności aku. I tu się zaczęły problemy. Po wykonaniu process car wyskoczył szereg błędów (ABS, szklany dach , poduchy ) a co najgorsze auto nie odpala , kręci ale nie pali. Co mogło pójść nie tak i jak to cofnąć ?? EDIT: już po temacie CAS się zCASował :P ponowna sync i autko pali jedzie i ładuje 110Ah.
  3. Czasami nawala napinacz łańcucha w M52TU, M54, stąd grzechotanie łańcucha. Ale który napinacz ?? małego łańcucha czy dużego łańcucha. Dźwięk się wydobywa od strony filtra powietrza
  4. Witam Odgrzeję tego kotleta bo nie widzę żeby ktoś podał rozwiązanie problemu. Mam podobny problem w e61 525i m54, dziwne grzechotanie w okolicy vanosa dolotu , w zakresie 500-1000 RPM na rozgrzanym silniku . Vanos jest świeżo po wymianie uszczelek i kasowaniu luzów na łożyskach , auto jedzie nie najgorzej ale hałas jest nie do zniesienia. Problem pojawił się 1000 km po wymianie oleju (motul 8100 x-clean+), kompletnej odmy i filtrów. Obawiam się że nowy olej coś za dużo wypłukał i ukryta przez sprzedawce usterka silnika się uwidoczniła ? Poradźcie proszę gdzie dalej szukać. :mad2:
  5. Jakiego typu dvd Ci czyta/? Edit Ok to sprawdziłem na sobie czyta tylko z płyt DVD +RW nagrane w programie NERO jako płyta dvd z muzyką ( taka opcja Jukebox ) I moje radyjko przedliftowe Busines radzi sobie z 4,7 Gb muzy.
  6. Ja właśnie jestem po operacji przeszczepu wiązki w mojej e61. Masakryczny zabieg skńczyem o 3 w nocy. I niestety coś posżło nie tak bo nie mma jednego światła wstecznego i tym razem juz zupełnie nie działa przycisk otwierania szyby w klapie. Co ciekawe zostały mi 3 druty bez pary dwa od strony klapy i jeden od strony auta nie mam pojecia czemu nie pasują ale z tego co widziałm w aucie juz ktoś przedemna tą instalację tykał. Za tydzień drugie podjście do tematu. Z praktycznych porad jak ktoś niezbyt oblatany w lutowaniu lepiej zaopatrzyć się w szybkozłączki i praskę będzie dużo szybciej i esttyczniej, pod głośnikiem najlepiej łączyć kable przed uszcelką patrząc od strony auta , jest tam dużo miejscana upchanie nadmiaru kabelków. A na klapie złacza ukyć pod uszczelką w klapie też sporo miejsca na ukrycie nadmiaru co daje nam ok 1,2 m instalacji do wymiany. Korzyśćią też jest ławiejsze upchanienowej instalacji w osłonie ( mi wyszła mautka naprawde mała bulwa w miejscu łączenia i juz osłona się ledwo docisnęła). dobrze też zwrocić uwagę naśrednice kabli, mi trochę dobór nie wyszedł tak jak by jeden rozmiar za dużo. jutro chyba podejdę od strony głośnika i odpowiednio pomierze wszystkie kablki jest chyba 4 średnice tam 0,3mm tego jest najwięcej 0.5mm kilka 0.75. 1mm i 2m to tak na oko ja zakupiłem 0,5 0,7 1,5 i taka trochę żeżba wyszła. /no inajważniejsze to przynajmniej 12 kolorów kabelków różnych usprawni napewno odpowiednie połącenie wszystiego. Ja rzeżbiłem w 3 koorach i jak juz pisałem coś nie poszło :D. :mad2:
  7. Pozwólcie że odgrzeje tego kotleta trochę Mam pytanko. Jakie płytki DVD należy użyć żeby radyjko z navi business CCC w e61 2004 czytało mp3?? Z CD-ków czyta bezproblemowo ale jak próbowałem na płytce dvd sony wyskoczyło że medium nie rozpoznaje.
  8. Co racja to racja niestety obietnice i zapewnienia sprzedającego okazały się sciemą, przepływka uwalona czekam na nową . Ciekawe co potem wyjdzie. Aha błędy jakie wywala to jeśli się nie mylę to w DDE będą odpowiedzialne za przepływkę : 12 DME/DDE OKAY 9 Error stored 2742 81 2744 81 2746 81 274E 01 2783 22 278C 21 27C3 01 279C 04 28A2 81 DSC OKAY 1 Error stored 5F77 A I wsio jasne. Nowa przepłwkana pokładzie i aż miło popatrzeć jak śmiga. Błędy zniknęły.
  9. Najprawdopodobniej tak, rzadko dochodzi do usterki modułu, chyba że zostanie zalany. Tu się nie do końca zgodzę. Miałem podobny objaw w swoim e61 i mimo suchutkiego bagażnika moduł się spalił. Warto go wyciągnąć i sprawdzić na płytce scalonej czy nie ma śladów spalenia. Zewnętrznie mój moduł wyglądał jak z fabryki ale po zdjęciu obudowy i oględzinach płytki okazało się że wybuchł jeden rezystor i po układzie scalonym. Błąd wywaliło w INPA "9E3B Fehlerort: Wandler Versorgung". Próbuje go właśnie reanimować i coś tam wspawać w miejsce spalonego rezystora zobaczymy co wyjdzie.
  10. Witam Czy mógł bym poprosić o opis procedury synchronizacji CAS/DDE-DME po updacie sterowników silnika w tak samo przejrzysty sposób
  11. Disa wymontowałem i podpiąłem pod prostownik 12 v i pracuje jak należy jest napięcie zamyka jak ma podciśnienie zrobione w puszce , ewentualne coś na kablu ma ale jak włożyłem do auta to przy stykaniu wtyczki też działa. Co ciekawe jak jest wpięta przepływka to Disa na postoju pracuje normalnie zamyka itd itp i na postoju mogę kręcić z wpięta przepływką normalnie silnik na obroty nic się nie dzieje , ale jak wyjadę na trasę to wywala mi serwis zaraz jak tylko dodam gazu mocniej. Jak odepnę przepływomierz DISA nie rusza się wcale ale auto jedzie bez błędów. Wczoraj dostałem kabelek i skonfigurowałem chyba INPE spróbuje jakoś odczytać co to za błąd wywala jak będzie podpięty wozik
  12. Witam wszystkich forumowiczów. Kilka tygodni temu przesiałem się z wysłużonego e46 318i do nieco mniej wysłużonego e61 525i. Po zakupie pocieszyłem się autkiem niecałe dwa dni kiedy to wyszło że nie do końca wszystko w nim w porządku. Pominąwszy usterki typu PDC failure , cieknący zbiorniczek płynu spryskiwaczy, spaloną żarówkę w ringu, i zacinający się szklany dach zauważyłem że przepływomierz powietrza został odłączony i to w taki sposób że błędu nie wywalało na deskę. Wizyta u elektryka i wpięcie w kompa wykazało że przepływomierz pokazuje wszystkie parametry jeśli się go podepnie ( założyłem że przypadkowo wtyczka jakimś cudem się wysunęła) więc z podpiętym przepływomierzem wyjechałem zadowolony od elektryka. Radość trwałe nad wyraz krótko gdyż po przejechaniu kilkuset metrów auto przeszło w tryb awaryjny zdławiło się na maxa wywaliło wielki check na środku deski. Reakcja elektryka po powrocie była wypnij i szukaj przepływki. Tak też zrobiłem wypiąłem auto wróciło do normy. Normy starczyło na 15 km po których bez żadnych sygnałów i błędów w trakcie jazdy zgasło i już nie odpaliło. Niestety godzina wieczorna nie pozwoliła się stawić u elektryka natomiast telefonicznie poprzedni właściciel poinstruował mnie że należy wpiąć przepływomierz odpalić auto ( odpaliło ) przejechać kawałek do wywalenia błędu i przejścia w tryb awaryjny następnie w trybie awaryjnym wypić przepływomierz na uruchomionym silniku następnie zgasić silnik odczekać minutę i ponownie odpalić silnik. Po tych zabiegach auto jedzie normalnie ( nie wiem do końca co w nim znaczy normalnie moje e46 miało lekko ponad 100 hp ). Orientuje się może ktoś co może być na rzeczy ?? Co za usterkę można ukryć w taki sposób ?? Wg poprzedniego właściciela chodzi o zawór DISA, ale go już sprawdziłem, nie ma dużego luzu, membrana pracuje i zamyka klapkę jak dostanie napięcie i trzyma zamkniętą jak się zatka odpowietrznik. Ps. chętnie przyjmę namiary na dobrego speca od tych katamaranów z okolicy Głogowa jeśli ktoś może kogoś polecić DZIĘKI
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.