Skocz do zawartości

Marcello730

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E38 730d 2000
    E39 525d 2004

Osiągnięcia Marcello730

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Stan oleju jest ok,w ciagu roku zmieniałem dwa razy z filtrem. No zobaczymy co to będzie z tą skrzynia. Myślałem żeby jeszcze wyciągnąć kasetę że skrzyni i wyczyścić. Co o tym myślicie? Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
  2. No ok,wiem że trzeba chwilkę poczekać przy zmianie biegu, ale nawet bez zmieniania przy zatrzymaniu się i ponownym ruszeniu szarpnie jakby nie do końca wskoczył pierwszy bieg. Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
  3. Chyba przechwaliłem ostatnio swoją skrzynie. Otóż od kilku dni parę razy zdarzyło mi się na rozgrzanym silniku,najczęściej przy ruszaniu albo przy zmianie z R na D po dodaniu gazu przy ruszaniu czuć szarpniecie dochodzące z tyłu auta. Gdzieś doczytałem że może to oznaczać początek końca wandlera. Dobrze myślę czy to nie może wina wandlera i mogę zacząć szukać specjalisty od skrzyń? Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
  4. U mnie nie ma to znaczenia, porostu gdy np. po nocy odpalam i wrzucam pierwszy bieg R jest ok pół sekundy zwłoki i później szarpniecie. Myślę że coś porostu w skrzyni nie domaga. Nie mam pojęcia co. Do przodu biegi zmienia idealnie. Czy ciepła czy zimna skrzynia. Mam chyba taka samą skrzynię jak Ty (5hp24) tylko że mam silnik diesla. Porostu myślę że czas i przebieg auta (445tys- jestem 3 właścicielem) zrobił swoje. Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
  5. U mnie jest to samo. Na zimnym silniku po wrzuceniu R jest szarpniecie. Dzieje mi się tak już od 2 lat. Nie pomogła wymiana oleju a zrobiłem to 3 razy. W skrzyni żadnych błędów. Temat odpuściłem. Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
  6. Chyba uporalem się z problemem przeładowania. Problemem okazał się zawór który steruje zmienną geometrią. Wymieniłem też odrazu uszczelki kolektora, i resztę węży podcisnienia. Od 3 dni problem się nie powtórzył.mam nadzieję że to koniec ;-) Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
  7. Więc turbo do wymiany? Nie łudzić się już ze może to być co innego? ;-) Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
  8. Już powoli się poddaje z tym brakiem mocy i w poniedziałek przymierzam się do wymiany turbiny. Z ciekawości podłączyłem jeszcze dzisiaj kompa i zastanawia mnie to ile powietrza mierzy przepływomierz....skąd takie różnice w tym ile silnik chce a ile dostaje? Może to być wina turbiny? Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
  9. Dzisiaj sprawdzę przepływomierz. Z tego co kojarzę to ekonomizer idzie do końca na pierwszych biegach. Nie jestem pewien czy na 4 też ale na 5 biegu gdy wcisne gaz do końca (bez redukcji na niższy bieg) ekonomizer idzie tylko do ok 20 litrów. Czy to jest ok?czy również wskazówka powinna iść do końca? Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
  10. Wężyki są przykrecone. Cały układ zasilania jest suchy i nie ma nawet oznak pocenia się. A można jakoś sprawdzić przepływomierz? Za turbo zabiorę się jako ostatnie. Dzisiaj jeszcze podmienie zawór przy turbo. Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
  11. Jak wymieniłem wezyki podcisnienia przy turbo to założyłem strzykawkę i sprawdziłem gruszke. Chodzi bez problemu w całym zakresie. No chyba że dopiero zaczynają się problemy i nie zawsze się przycina. Jeśli jednak geometria siada to warto wyciągać turbo i czyścić czy lepiej wymienić turbinę? Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
  12. Koledzy, proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu z moim autem. Problem polega na tym że podczas przyspieszania przy prędkości ok 120-140km auto na jakiś czas traci moc. Dokładnie dzieje się to gdy przyspieszam pod górkę, najczęściej w tym samym miejscu na autostradzie. Gdy np przyspieszam od zera i auto pokolei zmienia biegi to nie ma problemu auto ciągnie normalne, ale gdy np.fofam gazu na 4 biegu i skrzynia nie zredukuje na 3 tylko wzrosną obroty to po pewnym czasie przyspieszania czuć jak auto przestaje ciągnąć. Wskazówka ekonomizera spada z 30 litrów na 10l/100. Sytuacja trwa jakieś 10 sekund później wskazówka ekonomizera wraca na 30 i auto znów normalnie przyspiesza. Oto zdjęcia z inpa Proszę o pomoc lub naprowadzenie w czym szukać problemu. Do tej pory wymieniłem : -Pompka progowa -Filtr powietrza -Filtr paliwa -Przewody podciśnieniowe z turbiny do zaworu i z zaworu do akumulatora podcisnienia. Silnik to m57 Z góry dziękuję za pomoc Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
  13. Koledzy, zobaczcie co tam słychać w mojej 7. Motor M57. Wszystko ok czy coś niedomaga http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160830/ba49b2b88fbf75bf4e882414f8c32979.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160830/22223bd2dd63bee287fb426b09c5a52d.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160830/240eb44e2e1fef9403df5a38ca5614c1.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160830/9f22ca633b491e271a71fe0c85ba7f89.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160830/d5ebc3dd3f74b8d132db420443a2504c.jpg Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.