Skocz do zawartości

dziura92

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320d 150KM

Osiągnięcia dziura92

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. W mojej wersji silnika nie było chłodnicy spalin. Jest tylko rura prowadząca do egr, a sam egr zaślepiłem bo przepuszczał spaliny. Mam tylko jeden, główny termostat. Wracając do tematu to wymieniłem dziś termostat. Wybór padł na termostat z obudową firmy Gates, a w pudełku był Motorad. W sklepie znajomy nie miał dojścia do Behr, Wahler. Po wymianie termostatu i przy okazji cieczy chłodzącej silnik szybko nabiera temperatury i utrzymuje ją na poziomie 88-91 stopni :) Nie spodziewałem się, że ogrzewanie może być aż tak dobre że kratki nawiewów są gorące. Dziękuję za pomoc, problem rozwiązany :)
  2. Witam, od jakiegoś czasu mam problem i chcę go rozwiązać przed zimą. Mianowicie auto długo go się nagrzewa, a przy 75 stopniach jeszcze bardziej zwalnia i nie chce minąć 80. Gdy auto osiągnęło 80 stopni chłodnica była już gorąca. Czy to termostat? Nie mam chłodnicy spalin.
  3. Normalnie podłączona, fabrycznie, ale problem w tym, ze turbina wysysa opary razem z olejem z odmy i wrzuca w intercooler, a dalej w kolektor dolotowy
  4. Tak jak pisałem, kompletna odme wymieniłem okolo 10 tys km temu, po wymianie oleju. Odme mam plastikowa, możliwe ze filtr też jest brudny, bo auto zbiera sie powyżej 2k obrotów, w wolnej chwili sprawdzę, ale największym problemem jest wydobywajacy sie olej z odmy do turbiny.
  5. Witam, od jakiegoś czasu mam coraz większy problem - wycieki oleju z okolicy turbiny, a największy z łączenia rury z wylotem od intercoolera. Cała plastikowa osłona silnika jest mokra, aż zbierają się na niej krople oleju. Olej zmieniany był 13 tys km temu, a odma około 10 tys. i dolałem już około litr oleju. Czy możliwe jest, że odma źle spełnia swoje zadanie? W sklepie motoryzacyjnym dostałem jakaś bliżej nie określonej marki. Przy rozruchu na zimno puszcza jasny dym przez około 10 sekund i nierówno pracuje przez chwile. Zdjalem przewód między filtrem powietrza, a turbina, łopatki nie sa zniszczone, luzu wzdłużnego nie czuć, a poprzeczny jest ledwo wyczuwalny. Za to zauważyłem że turbo prawdopodobnie wyciąga olej z odmy, bo od wylotu odmy az do lopatek bylo zabazgrane olejem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.