Skocz do zawartości

Jamal88

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 530i 2001

Osiągnięcia Jamal88

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Udało się naprawić. Jedna z przyczyn to był padnięty akumulator. Poza tym był jeszcze problem z EWS. Przy próbach odpalenia samochodu, tak jakby rozrusznik w ogóle nie kręcił. Po podpięciu INPY był błąd na silniku: "204 EWS3.3 Wechselcode-Abschpeiherung" Rozwiązanie problemu znalazłem tutaj: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=1&t=132602 Czyli: 1. Odpalenie INPY i włączenie zapłonu na "2" 2. Wybór silnika 3. Shift+F6 4. Potem klikamy F2 5. Czekamy, aż ustawienia zostaną przywrócone 6. Wyłączamy zapłon 7. Odpinamy kabel 8. Zamykamy wszystkie klapy i drzwi 9. Zamykamy centralnym zamkiem z pilota 10. Otwieramy centralnym zamkiem z pilota 11. Odpalamy auto Wszystko śmiga, alarm rozłączony.
  2. Hej, też mi się to nasunęło na myśl. Podłączyłem aku do prostownika i jutro sprawdzę, bo pogoda dzisiaj odrzuca. Zdam relację. Pozdro
  3. Witam, podepnę się pod temat, gdyż mam obecnie podobny problem. Krótko jeszcze opiszę jak do tego doszło. Wziąłem się za kodowanie, bo chciałem wyłączyć alarm, który wył zawsze po odblokowaniu centralnego, po pewnej chwili, ok 30 sekund. INPA i NCS expert poprawnie skonfigurowany. INPA czytała wszystkie moduły, które były w samochodzie. Profile do NCS'a pobrane stąd: viewtopic.php?f=97&t=279075 I kodowanie zrobione zgodnie z tą instrukcją: Alarm to pozycja "DWA", którą trzeba było ustawić na "nicht_aktiv". Tak też zrobiłem zgodnie z powyższym manualem. Cały proces przebiegł bez problemu. Po udanym kodowaniu sprawdziłem alarm i faktycznie nie uruchamiał się już. Problem pojawił się przy próbie odpalenia samochodu. Było tylko pstrykanie ale rozrusznik w ogóle nie kręcił. Postanowiłem wrócić ustawienia, czyli włączyć alarm. Znowu ta sama procedura co w filmiku i "DWA" przywrócone na "aktiv". I po tym było już coraz gorzej, silnik dalej nie palił a kontroli na desce zaczęły dostawać szajby. Niektóre się świeciły, niektóre nie, ekran momentami przygasał. Doczytałem, że aby przywrócić ustawienia fabryczne sterownika, należy wgrać pusty plik FSW_PWS.man (w przypadku e39 1998 rok). Po tej procedurze, się już wszystko wysrało. Po przekręceniu kluczyka pali się tylko kontrolka poduszek, nie ma tak jakby w ogóle prądu w samochodzie. Nie działa światło w kabinie, żadne zewnętrzne, nie można nawet otworzyć klapy bagażnika i zamknąć auta na centralnym zamku. Zero reakcji na jakąkolwiek funkcje/przycisk. Po wyjęciu kluczyka ze stacyjki, wskazówki na tacho tak jakby drgają i lekko się podnoszą. Było słyszalne pstrykanie sterownika zza schowka. Potem zrobiłem reset za pomocą akumulatora, czyli rozłączenie klem i sprzężenie ich na 15 minut przy pozycji kluczyka "2". Po tym resecie sterownik już nie hałasuje. Pali się tylko poduszka po przekręceniu kluczyka a tak to nic nie działa i się nie świeci. Przy próbie podłączenia INPY i wejścia w jakikolwiek moduł, jest właśnie błąd "IFH-0009 no response from control unit". Tak samo po wejściu w NCS'a też wywala błąd i nie idzie się już połączyć. Co można zrobić, bo mnie to złamało? Jest jakaś metoda zrestartowania sterownika z przywróceniem ustawień fabrycznych? Pozdrawiam
  4. Witam, Mam problemy z INPĄ, aplikację uruchamiam na Windows 10 i próbuję z BMW E39 528i z 1996 roku. 1. Nie wykrywa zapłonu i baterii 2. Nie mogę uruchomić dodatkowych systemów (skrzynia biegów, układ jezdny, karoseria, systemy komunikacji), otrzymuję błąd: "IFH-0018 INITIALIZATION ERROR. Das Programm wird abgebrochen!" 3. INPA wykrywa silnik M52 i daje się odczytać poszczególne pozycje (błędy, parametry silnika, informacje, itp) 4. Kabel, który posiadam: http://viaken.pl/pl/interfejs-diagnostyczny-bmw-usb-1996-2006-inpa-pl.html 5. Instalację zrobiłem zgodnie z tą instrukcją użytkownika cursor: http://7er.pl/showthread.php/40176-Problem-z-Inpa, zainstalowałem sterowniki do kabla i skonfigurowałem wszystko w Menedżerze urządzeń Jak można to ugryźć, żeby hulało prawidłowo? Pozdrawiam
  5. Witam Nie chcę zakładać nowego tematu, dlatego zapytam tutaj, bo ten najbardziej odpowiada. Mam standardowo lusterka 5pin (podgrzewanie i elektryczna regulacja) w E39 z 1996 roku. Potrzebuję wymienić prawe lusterko (po stronie pasażera). Czy nie będzie żadnego problemu jeżeli podłącze lusterko 8pin (podgrzewanie, regulacja, pamięć) lub inny? Czy kable odpowiedzialne za funkcję podgrzewania i regulacji będą w tym samym miejscu? Prosiłbym o odpowiedź obytych w tematyce. Z góry dzięki. Pozdrawiam Edit... (03.11.2016) Podłączyłem 8pinowe bez żadnych problemów. Weszły Plug&Play.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.