Skocz do zawartości

metus

Zarejestrowani
  • Postów

    56
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E87 120D 190HP - SPRZEDANE

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia metus

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Może byś się pochwalił jak udało Ci się rozwiązać problem ?? Poprzez dodanie j. Rosyjskiego do fa ?
  2. Witam walczę z fotelami w BMW E60 przed lift. Wymieniam z pół elektrycznych nie podgrzewanych na podgrzewane comforty z pamięcią. Do fotela pasażera podłączyłem zasilanie do czarnej wtyczki + oraz cienką masę i dwa kable can low i can high od pokrętła i drive. Kbus podłączyłem od fotela pin 2 do modułu szm pin 3. Dodam że wcześniej nie miałem nawet pdc i musiałem wymienić moduł szm. U mnie były tylko przyciski dsc. Na nowym panelu mam dsc pdc i dwa przyciski od podgrzewania. Ktoś podpowie co jeszcze trzeba podłączyć zeby zadziałało ?
  3. Witam Obecnie mam fotele półelektryczne niepodgrzewane a chcę wrzucić fotele elektryczne sporty z pamięcią podgrzewane. Auto jest przedliftowe. Rozumiem że muszę podciągnąć od panelu pdc z pinu 3 sygnał do foteli oraz can, zasilanie oraz masę ? A jakie kody wyposażenie dodać do FA ?
  4. Witam jak rozwiązać ten błąd ??? Podczas ostatniej instalacji Usta wystąpił błąd,prowadzi to do niespójności danych.Aby usunąć,otwórz Ista Launcher i przeprowadż instalację naprawczą. Dodam że ista jest standalone i nie mam instalatora. Na wcześniejszym laptopie działała ista i nigdy nie miałem tego problemu
  5. no i jest udało mi się uruchomić PDC. zamienione były piny w jednej z czujek. Teraz moduł PDC nie wywala żadnych błędów. Mam wrażenie że czujki pikaja z lekkim opóźnieniem i tak jak by trochę późno zaczynały wykrywać przeszkodę czy jest możliwość jakiejś kalibracji / regulacji ??
  6. ista pokazuje sterownik pdc raz na siwo a innym razem na żółto z błędem lewy środkowy tył. ehh muszę znowu zdjąć zderzak i zobaczyć co mu dolega. mam nadzieję że coś nie łączy.
  7. Tak przycisk podpięty przekodowałem już NFRM, IHK, JBBF, 2RAD, PDC, CAS, KOMBI i nadal nic dioda miga a na zegarach wywala błąd PDC
  8. Mam problem podłączyłem wszystkie czujki zasilanie oraz CAN dodałem do FA $508 przekodowałem pustym manem moduły RAD2 oraz PDC i nie działa :/ ISTA pokazuje błąd 00E71D - Nieprawidłowy komunikat (Status PDC - 0x24A) odbiornik IHKA nadajnik PDC co może być nie tak ???
  9. czy wie ktoś jak montuje się ten panel do PDC ?? muszę zmienić obudowę pulpitu czy to się wciska jakoś pod panel klimatronika?? chodzi mi o tą część tu akurat jest inny przyskisk https://allegro.pl/oferta/bmw-e87-e90-panel-przelacznik-trakcja-off-6970919-7807680332
  10. jeszcze jedna rzecz rozumiem ze skoro mam radio professional od lifta to głośniczków do pdc nie muszę mieć ? dźwięk będzie poprzez główne głośniki od radia ? od czego najprościej wziąć tego cana z tył ??
  11. Znalazłem sterownik w dobrej cenie jednak o nr. 66 21 6 982 403 zamiast 66 20 6 982 403 czy ta jedynka na początku ma wielkie znaczenie ?? będzie to działać ???
  12. super dzięki za tą stronkę ze schematami. jest tam dużo innych przydatnych rzeczy. a jak zamontować ten śmieszny panel z przyciskiem pdc :?: A moze da rade wymienić konsole środkowa na taką dużą jak jest w pre lci ??
  13. Witam tak jak w temacie chce doposażyć swoją jedynke w PDC na przód i tył. na chwilę obecna posiadam radio professional LCI oraz zderzaki z 8 czujkami. z tego co się orientowałem to potrzeba jeszcze: - sterownik PDC - wiązka - panel Moje wątpliwości to numer sterownika jaki ma być oraz jak to wszystko podłączyć :?: nigdzie nie mogę znaleźć schematu podłączenia instalacji. rozumiem ze wizualne PDC jest tylko w nawigacjach ??
  14. I co udalo sie rozwiazać problem ??
  15. Witam mam bmw E60 z 10.03.2005 mój problem polega na tym że nie mogę połączyć się przez NCS'a błąd "Following feature is invalid for FA:$820 (w moim przypadku $820 i jeszcze $963) po usunięciu tych FA pojawiał się kolejny błąd "COAPI-1000 Fehler" i dalej też nic nie można było zrobić. Rozkodowałem VIN: S1CAA Wybór Pojazdów Odpowiednich Dla COP S205A Automatyczna Skrzynia S2CFA Koło Pająka Ze Stopu Metali Lekkich BMW Wypróbowało 138 S300A Awaryjne Koło Zapasowe S403A Szklany Dach Elektryczny S415A Tylna Osłona Przeciwsłoneczna S416A Wrota W Kształcie Koła Tylnego Bocznego S423A Dywaniki Podłogowe Welurowe S428A Trójkąt Ostrzegawczy I Zestaw Pierwszej Pomocy S431A Lusterko Wewnętrzne Z Funkcją Automatycznej Zmiany Biegów S438A Drobne Drewniane Wykończenia S441A Pakiet Dla Palaczy S442A Uchwyt Na Kubek S494A Podgrzewacz Fotela Kierowcy S502A System Czyszczenia Reflektorów S508A Park Distance Control PDC S522A Światło Ksenonowe S534A Automatyczna Klimatyzacja S540A Tempomat S644A Przygotowanie F Telefonu Komórkowego W Bluetooth S698A AreaCode 2 Dla DVD L801A Wersja Krajowa Niemcy S863A Katalog Detalistów W Europie S879A Na Pokładzie Pojazdu Literatura Niemiecka S8SAA Żądanie Dostępu Do Nawigacjicountryspec S8SBA Dostęp Do Usługi Telematycznejcountryspec S8SCA Dostęp Do Usługi Telematycznejcountryspec S8SPA Jednostka Sterująca COP Standardowe Wyposażenie S216A HYDRO STEERINGSERVOTRONIC S548A Kilometalibracyjny Prędkościomierz S785A Zaświecą Się Białe Światła Kierunkowskazu S851A Wersja Językowa Niemiecka Po rozkodowaniu VIN'u i opcji wyposażenia usunąłem wszystko z FA i dodałem kody wyposażenia z VIN'u na nowo lecz nadal wyskakuje błąd "COAPI-1000 Fehler" Proszę o pomoc pozdrawiam Podaje mój VIN: WBANC710X0B662514
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.