Skocz do zawartości

sami.p.335

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 330d 12.2007
  • Lokalizacja
    Okolice Krosna

Osiągnięcia sami.p.335

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Mam do opchnięcia nowy oryginalny interfejs carly II generacji. Info na priv.
  2. Witam. Mam do opchnięcia nowy oryginalny interfejs carly II generacji. Info na priv.
  3. U mnie wszystko działa tak jak piszesz. regeneration requested jak wypali mam 0 a jak soot mass osiągnie 35g to wskakuje na 1, ale wypala dopiero jak osiągnie 45g i wtedy wrzuca regeneration requested miedzy 4 a 5. Dystans od ostatniej regeneracji działa ok liczy w metrach. Średnio co 200 km mam wypalanie teraz w zimie jazda po miejscu.
  4. Zgadza się. U mnie temperatury podobne. Raz miałem 680°. Jesli chodzi o zachowanie automatycznej skrzyni podczas wypalania to przeciąga biegi tak troszkę ponad 2000 obr. Normalnie zmienia tak między 1600 a 1700 obr. 6 bieg np. wrzuca dopiero powyżej 100 km/h. Wyglada tak jakby program wypalania chciał żeby silnik miał obroty powyżej 1500 obr/min.
  5. Witam. Ja mam 5km do pracy i raczej kolego jest w miare ok u ciebie. Trasy robię rzadko, Może raz na miecha. Zmieniałem u siebie dpf z autka ponoć z przebiegiem 25tyś. i czujnik ciśnienia Dpf. Pasywne wypalanie miałem ostatnio przy 300KM - właściwie dzisiaj w drodze do pracy. Parę razy przy starym dpf-ie zdarzyło mi się że wypalało przy 200km. MAX jaki osiągnąłem narazie na "nowym" na trasie z Krosna do Siedlec (brak autostrad) to prawie 800KM. Na starym DPF max. na trasie to było 670KM (autostrada)- i dalej bym go używał, ale poprzedni właściciel czyścił go chemicznie (tak zakładam) i zaczął popuszczać (tak jak kobiety na serialach brazylijskich) troszke sadzy w wydech... nie wiele tego było na końcówce wydechu ale mnie nerwa brała więc zmieniłem. Average regeneration interval czyli szacunkowy przebieg między wypalaniem dpf w Carly pokazu mi 630km(chyba jest jeszcze ze starego dpf-a oblicza). Ja SOOT Massem raczej bym się nie sugerował (pic na wode - komp jakoś to oblicza z ciśnienia przed dpf i analizuje warunki jazdy i użytkowania, i jak progam w nim sobie policzy zgodnie ze wzorcem że trzeba wypalać to wypala - tak rozumuje -bo każde autko tej sadzy produkuje inaczej - więc jest jakiś margines błędu ). SOOT Mass mocno rośnie jak wóz chodzi na wolnych obrotach - ponoć wtedy silnik sporo sadzy produkuje. Patrze na Differential pressure across particulate filter i na wolnych obrotach po wypaleniu mam między 5-10 mmbar, a przed wypaleniem między 20-30 mmabr. Nigdy jeszcze nie robiłem wypalania aktywnego (wymuszonego) bo wszystko narazie działa jak należy... brak błędów, warunki spełnione, a jak włącza mi się proces wypalania to wiem kiedy ( w automacie trzyma jak głupi dłużej biegi tak do 2000 obr.) to po prostu jade dalej autkiem i włączam carly i widze kiedy kończy wypalanie. Aha mam nalatane 242tys. - 7 tys. w Polsce, a reszta km we Włoszech.
  6. Witam. Testuje Carly for BMW pro jakieś 3 miechy i jestem mega zadowolony. Mam E90 z 14.12.2007r. 330D. Co do interfejsu BT mogę polecić iCar3 PL INTERFEJS OBD2 ELM327 BLUETOOTH. Przykładowy Link: http://allegro.pl/icar3-pl-interfejs-obd2-elm327-bluetooth-gratis-cd-i6202127820.html Działa kodowanie i reszta diagnostyki ( Fakt nie łączy się modułami i-drive i jakiś moduł od pasów - później sprawdzę to uzupełnie... tzn. łączy tylko pisze że łącze jest niestabilne ). Nie wyszukuje automatycznie rodzaju silnika, ale ręcznie można dać że wszystkie typy. Z mojej obserwacji (godziny i nocki spędzone na różnych forach) interfejs BT ponoć działa w modelach diesel od roku 2007 i niektórzy piszą że raczej druga połowa roku 2007- więc u mnie działa. Raz próbowałem X3 z 2006r 2.0D 150KM i łączyło się, błędy czytało i kasowało, ale kodowanie lipa.. nawet nie czytało co gdzie i jaki moduł jest. W okolicach Krosna mogę komuś pomóc sprawdzić czy będzie taka konfiguracja działać w jego BMW.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.