Skocz do zawartości

Fil4520

Zarejestrowani
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia Fil4520

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam proszę o opinie na temat silnika 1.8 ti 2002 rok jakie jest jego spalanie paliwa, słabe punkty itp.
  2. wtrysk sterujący nie ma co kombinować trzeba wymienić nowy 850zł jest gośc który ma używki po 400 zł
  3. No to chyba jeździsz jak dziadzia :wink: bo ja przy normalnej jeździe swoim 2.4 TD z ASB wyrabiam się w okolicach 10-11l,a przy jeździe takiej najbardziej spokojnej na każdym biegu co najwyżej 1.800obr a zmiana już od 1.5tyś to wyszło 8l,więc nie wiem jak nie przkroczyło u Ciebie w E39 w 2.5TDS który ma 143Hp 9 litrów nigdy,tym bardziej w Warszawie,no chyba że w korkach nie stoisz nigdy a i zawsze masz zielone światło :cool2: nie mam tds a td 115 km ale chyba coś ktoś kombinował bo zbiera się naprawde ok. Co do spalania dyskusja jest bezzasadna - latam normalnie tam gdzie moge to cisne - raczej dynamiczna jazda. opisane spalanie jest takie jakie jest nie mam potrzeby czarować . wiele zależy od szerokiści opon jak ktoś ma np 225 tki to spalanie raptownie rośnie ja mam 205 tki dodam że auto ma 176 tys przebiegu i wygląda na przebieg orginalny.
  4. 1,5 roku temu kupiłem e39 z 1999 r porzednio jeździłem 325 td z autami nie miałem roblemow - ot eksploatacja. w e39 wymieniłem zaraz po kupnie wtrysk sterujący. e39 przejechałem ok 40 000 km i nic, auto jest zadbane jeździ i nic się nie dzieje. pali trasa 7-7.5 w mieście (warszawa) nie przekroczyła 9l - nigdy, delikatna jazda w trasie ok 6l na baku robie ok. 900-1000 km pozdrawiam
  5. na 99% czujnik koła przedniego lewego aby mieć 100% pewności jedź na kompa
  6. Fil4520

    Grzeje się - dziwne.

    BMW ma chłonice o bardzo wąskich sekcjach i małych odstepach pomiędzy sekcjami. Przy eksploatacj wiadomo - muchy, owady itp. ogólnie brud powodują mniejsze oddawanie ciepła na zenątrz ponadto przy minimalnym brudzie w chłodnicy sekcje potrafią się częściowo zatkać więc część chłodnicy nie spełnia swojej roli. Czyściłem chłodnice w warsztacie 150 zł. Myśle że mżna zrobić o samemu - jakiś płych do czyszczenia chłdnic i DELIKATNY karcher i nie trzeba jej wyciągać. Efekt murowany. W większości BMW przyczyną przegrzewania sie silnika jest chłnica - szłyszałem o przypadkach - ktoś zrobił głowice po przegrzaniu i za pare miesięcy podobna polka. Niestetu BMW są b.ważliwe ma przegrzanie i trzeba raz na 2-3 lata czyścić chłodnice. To moja drugie BMW i po kupnie zawsze czyszcze chłodnice - NIGDY nie miałem problemu z przegrzaniem itp. To rozwiązuje wiele problemów o ktorych piszą forumowicze.
  7. Fil4520

    Grzeje się - dziwne.

    miałem tensam objaw - wisco ok. wentylatorchodzi, płyn jest na oko wszystko ok.W korkach temperatura skakała a jak tylko ruszyłem wszystko wracało do nomy Wyczyściłem chłodnice (specjalna kąpiel) zmieniłem płyn i od tamtej wszystko ok.
  8. no to chyba chodzi o napinacz - taki mini amortyzatorek
  9. Czy jest jakiś patent na sprawną wyminą tłumika drgań paska wieloklinowego z tego co widzę jest bardzo kiepskie podejście
  10. Fil4520

    wentylator klimy

    mam pytanko z innej beczki - czy wentylator klimy powinien kręcić sie zawsze pojej właczeniu ? bo u mine kliama działa-chłodzi a wiatrak nie chodzi sprawdzałem na posytoju ?!
  11. Fil4520

    radość z jazdy ?

    czytam cały czas o problemach z BMW moim zdaniem problemy są podobne jak w innych autach np. VW passat tdi itp. problem w tym ze po kupnie każdego auta należy coś w nim zrobić (w zależności od marki – każda ma swoje tajemnice). Po kupnie BMW td/tds do 2000 roku bezwzględnie należy wyczyścić chłodnice , wymienić termostat, sprawdzić wisco, wtryski (szczególnie sterujący), wymienić olej itp. Po takich zabiegach lać rope i jeździć – zapomnieć o problemach. Wiele się słyszy o niezawodności pasata a idzie nim prawie to samo co w BMW Napinacze łańcucha – 1700 zł Wentylator Klimy b.często 700 -1000zł Uszczelki pod głowicą – częstotliwość podobna szczególnie w 2,5tdi Turbiny ok. 150 000 km (ale przy odpowiednim traktowaniu wieczne jak w BMW) Problemy ze skrzynią biegów – jedynka i wsteczny Padające świece żarowe, pompy wody, pompy paliwa co 200 – 300 000 km (koszt regeneracji prawie tyle samo co nowej), wycierające się krzywki na wałkach i tak dalej ……… A jak chcecie bezawaryjnie chm.. to chyba tylko Yaris
  12. Fil4520

    co sadzicie o 525tds?

    rok temu kupilem 525 td - wozidło ze oj przyspieszenia specjalnego nistety niema. w trasce 160-180 bez problemu, spalanie w miescie 7-7,5 lw trasie 6-7 l jak do tej pory - bezawaryjny. silnik buczy kulturalnie bez szemrania. wygodny i warty swojej ceny .
  13. mam od roku 525 td 1999r jedynym wydatkiem olej mobil 1 jestem po trzeciej wymianie i jak narazie nic więcej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.