Skocz do zawartości

tookas

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 528i 1999

Osiągnięcia tookas

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. ok, układ odpowietrzyłem ogrzewanie działa, a wskazówka stoi w pionie ale przy odpowietrzniku koło termostatu jakby delikatnie się poci ( śruba odpowietrznika nowa) czy nie jest to objaw jeszcze delikatnie zapowietrzonego węża?
  2. zalałem płyn ale wydaje mi sie że nie odpowietrzyłem do końca mógłby ktoś napisać jak najlepiej odpowietrzyć ten układ ? Wisko sprawdzić czy się kręci po odpaleniu na zimnym?
  3. Cześć ostatnio jechałem z pracy i jakimś cudem urwała mi się łopatka wentylatora chłodnicy i uderzyła w zbiornik wyrównawczy. Płyn zaczął uciekać ze zbiorniczka podczas jazdy i nie zauważyłem tego a nie mam czujnika poziomu płynu. Dopiero w momencie gdy wskazówka temperatury zaczęła się wychylać w prawo zgasiłem silnik i okazało się, że prawie cały płyn uciekł przez zbiorniczek. Wskazówka nie osiągnęła czerwonego pola wychyliła się lekko nawet nie w połowie drogi z pionu do czerwonego. Moje pytanie czy coś się mogło stać dla silnika? Czy mógł się przegrzać mimo że wskazówka stała w pionie? Przejechałem tak pare km przy stałej prędkości 60kmh~ i bardzo niskich obrotach bo jechałem kiepską drogą raczej nie przekroczyłem nawet 1600obr na automacie
  4. Numer sterownika znajdę przez inpe czy muszę rozebrać to wszystko? I jeszcze pytanie odnośnie błędu ABS, parę dni temu zaczął się uruchamiać ABS przy dojeździe do świateł następnego dnia już przy każdym hamowaniu i przy osiągnięciu 60kmh zapalają się lampki, wyskoczył błąd 66 i 67 i napisane że przy 49.67kmh czy to czujnik ABS czy znów jakiś sterownik?..
  5. Droga jest taka naprawa? Pozostałe błędy wynikają z uszkodzenia sterownika?
  6. Witam, świeci mi się kontrolka od poduszek powietrznych. Podłączyłem buńke pod inpe i wyskoczyło mi 7 błędów z czego jeden to: 2 Zuendkreis ZK1 -> Gurtstrammer Fahrer Error Frequency : 93 (przetłumaczyłem jako napinacz pasa bezpieczenstwa kierowcy) Ale niepokoi mnie inny błąd : 240 Interner Steuergeraetefehler Error Frequency : 77 ( google mówi że uszkodzenie wewnętrzne ECU) Nie mogę skasować błędów wyskakuje jakiś błąd w inpie po niemiecku. Czy ten błąd 240 może wyskakiwać z powodu tego napinacza?
  7. Witam! Od niedawna jestem użytkownikiem e39 528i i zauważyłem, że po jeździe nawet dość spokojnej na zgaszonym silniku słychać "tykanie" metalu jakby studzący się wydech, czy to jest normalne? Trwa to niedługo może z 2 minuty. Dodam, że auto jeździ na lpg.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.