Skocz do zawartości

radekrp90

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Nie BMW

Osiągnięcia radekrp90

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Co innego spawana "ćwiara", a co innego wymiana zderzaka, maski, drzwi czy innych elementów "eksploatacyjnych". Problem jest tego typu, że jak już jest powypadkowy to raczej jest to 2w1 niż przycierka. Jeśli jest sprzedawany jako przycierka to coraz częściej niestety jest to "chłyt" marketingowy polegający na zostawieniu do naprawienia jakiegoś detalu aby zmniejszyć czujność na pozostałe naprawy (poza tym godzimy się wtedy na zakup auta uszkodzonego więc ciężej jest je zwrócić jeśli się okaże, że było składane z dwóch). W autach używanych każde auto jest indywidualne i nie można zbyt wiele generalizować, moim zdaniem oczywiście.
  2. Muszę sobie tego poszukać (zdjęć wału), bo jakoś ciężko mi sobie wyobrazić jak z "tamtej" strony można zdemontować mocowanie/piastę dla koła zamachowego ;) Czyli tak, 20i + LPG spotkało się bez odzewu (więc obstawiam, że poza valvetronic-iem nie będzie tam problemów), 2.0d jak widzę zupełnie którekolwiek byle sprawne, zaś i tak najlepiej 25/30d... ;) Podsumowując nic nowego nie wiem :D
  3. Poza ostatnim postem co do M57, jeszcze pytanie o N47 - jak to jest z tym wałem korbowym? Jak się wymieni prewencyjnie też trzeba się obawiać jego wymiany?
  4. Czyli nawet o LPG nie proponujecie myśleć w przypadku E9X? Czyli w sumie potwierdziliście to co do tej pory sam wywnioskowałem. Mam jeszcze pytanie co do M57 (325d dokładniej) - zauważyłem w RealOEM, że M57 w LC1 szło równolegle z N57 przez kilka miesięcy. Czy jedyne rozróżnienie w jej przypadku to moc czy coś jeszcze wyróżnia takie wersje (w DE zauważyłem, że się zdarzają takie egzemplarze w miarę dobrej cenie).
  5. Tzn ja myślałem nad LPG, dlatego m.in. w grę (poza ceną) wchodzi pre-lift. Co do N47 - czyli nawet pomijając rozrząd nie pchać się w to? Użytkownicy mimo wszystko zdają się chwalić te jednostki. M57 wydaję się ciekawy tylko spore przebiegi aut w ogłoszeniach nie pozwalają zapomnieć o możliwej konieczności wymiany wtryskiwaczy, których w przypadku 6ciu sztuk piezo, mogą zaboleć.
  6. I co drodzy Forumowicze, do mojego postu nikt się nie ustosunkuje? :D viewtopic.php?f=70&t=242291&start=8970#p2264146
  7. Moim zdaniem wybranie wersji 330i powinno załatwić sprawę. Pytanie tylko co w przypadku szkody? To może być dla nich dobry powód do odstąpienia od wypłaty. Lepiej byłoby się poradzić jakiegoś rzeczoznawcy, a najlepiej z jego opinią o zgodności (poza detalami wymaganymi ustawodawstwem USA, jak obrysy, zderzaki czy inne katalizatory [rzucam z czapki - nie wszystko musi być]) auta ze specyfikacją EU/DE udać się do ubezpieczyciela.
  8. A czego się spodziewasz po dieslu, który jest średnio o 10% droższy w zakupie? Takie auta stoją tylko u nas po wsiach. Wiadomo, zawsze może się zdarzyć ewenement i dostaniesz 20d lub nawet 30d z przelotem poniżej 10kkm rocznie ale to raczej w formie ciekawostki uważam ;)
  9. Przyszła kolej również i na mnie na tym Forum ;) Rozglądam się (zapoznaję z ofertą) od około pół roku za moim następnym autem. Czytając to i inne fora wybrałem już mniej-więcej obiekty poszukiwań prosiłbym jednak Was o wyjaśnienie pewnych wątpliwości. Moje obecne wymagania i warunki eksploatacyjne: - przebiegi roczne: ~30.000 km, co dwa dni na zmianę 130 km do pracy i trasy po 100-200 km w weekendy - auto 4D lub 5D, nie musi być kombi - nie mam parcia na moc ale musi mieć chociaż te 140HP - skrzynia raczej manualna - tapicerka raczej "szmata" i tylko ciemna (gdyby były sport-fotele to byłoby fajnie) - kierownica sportowa - zwykła mi się kompletnie nie podoba - tempomat - klimatyzacja automat. - xenon - navi nie jest wymagana - budżet ~37kPLN zakładam 40-42 z "pakietem startowym" - kwota nieprzekraczalna ;) - przebieg mniej istotny, w dieslach celuję raczej w 250+, benzyniaki widziałem, że się trafiają w okolicach 150+ No i teraz do sedna, spełniające moje oczekiwania są następujące silniki: - 320d M47 - 318d N47 - 320i N46 + LPG lub jeśli by budżet pozwolił -325d M57 -325i N52 + LPG -330i N52 + LPG Teraz moje spostrzeżenia i jednocześnie pytania: - N47 - rozważam 18d z uwagi na prostsze wtryski myślę, że mimo rozrządu to ciekawa opcja - pytanie do Was kiedy faktycznie trzeba zmieniać wał z rozrządem, bo czytałem, że decyduje o tym oznaczenie na końcu, np.: A, B czy C. - LPG - nie ganić, znam ewentualne problemy, zarówno z silnikiem jak też z montażem - godzę się na to, pytanie raczej czy taka 20i to faktycznie dobry wybór "w trasę", bo kosztowo wychodzi mi to nawet w 25i taniej niż jakimkolwiek dieslu (serwisowanie pomijam, bo i tu, i tu trzeba płacić). - 25i - czy faktycznie wszystkie auta dotyka problem z tłokami (wiem, że do 2005 były inne chyba i później w wersjach US też były poprawione ale rozmawiamy tylko o autach z DE lub PL)? - z 18d N47 rozważam też 1er ale tylko z tym silnikiem - jako lifta rozważam tylko 20d, ewentualnie 25d jeśli się by trafił z M57 (co może być problemem w tej cenie) czy 3 litrówka to dobry wybór? Czy tam były tylko piezo-wtryski? Ponadto rozważam zakup tego auta w DE więc dochodzi akcyza (dopuszczam auto krajowe ale raczej ciężko jest znaleźć z tego co widzę pasująca mi konfigurację). Co byście Wy drodzy forumowicze doradzili? Wiem, że większość pytań się powtarza ale znów często nie ma nie konkretnych odpowiedzi. PS: A i obecnie poruszam się Vagiem 1.9 TDi który "jara" mi prawie 6.5/100 - moja noga + mała moc (90HP) + 5 biegowa skrzynia powoduje, że silnik pracuje w wysokich obrotach, niestety ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.