Skocz do zawartości

imiemichal

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e36 m52b20

Osiągnięcia imiemichal

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Wg książki sam naprawiam na cewkach powinno być po 0,8ohm - sprawdzając miernikiem. Z moich pomiarów wyszło conajmniej po 1 ohm.
  2. Moja e36 320iA pali trochę za dużo benzyny. Przy dojazdach do pracy 8km w jedną stronę wyszło teraz 15.5L. Wiem, że automat i krótkie odcinki ale jest coraz gorzej. Jeśli chodzi o ostatni zrzut, czyli korekcja na konkretnych cylindrach, to jeszcze miesiąc temu na 2 i 3 były podwyższone, a na reszcie po 0. Teraz 2,3,4 są podwyższone i na 5 co jakiś czas skoczy do 100, więc też słabo. Dolot szczelny, świece nowe, fajki nowe. Więc zostają cewki lub wtryski? Adaptację też kasowałem wczoraj, po czym przejechałem 50km obwodnicą. http://i.imgur.com/mMM3iPr.png http://i.imgur.com/r6HiRwe.png http://i.imgur.com/eNY2iQs.png http://i.imgur.com/T8cLJBf.png
  3. Czyli potrzebuję tego?: http://allegro.pl/interfejs-bmw-ads-inpa-rs232-dis-diagnostyka-bmw-i5782172615.html
  4. Mam mały problem z inpą. BMW e36 m52b50. Do silnika i skrzyni łączy się bezproblemowo. Ale do większości innych modułów nie mogę się połączyć (abs, asc, licznik i kilka innych). Wyskakuje taki błąd: http://i.imgur.com/J4eZGbL.jpg Może być to wina przejściówki z okrągłej na usb? Przewód pod port com mógłby rozwiązać ten problem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.