Skocz do zawartości

lukapaszkov

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 Touring 3.0d 2001

Osiągnięcia lukapaszkov

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. A może ktoś za pieniądze pomoże? Ktos ma taki zbiorniczek z czujnikiem z którego nie cieknie,lub tez jeszcze lepiej zbiornik bez tego cholerstwa? i podjedzie zalozymy, zaplacimy? Beemka jest teraz w Warszawie Wilanów.
  2. http://files.tinypic.pl/i/00808/q75eh3ycg73m_t.jpg http://files.tinypic.pl/i/00808/tc2i0qhdui5v_t.jpg http://images.tinypic.pl/i/00808/yz7iwlfjf77x_t.jpg http://images.tinypic.pl/i/00808/qpfw1jkzfdf7_t.jpg http://files.tinypic.pl/i/00808/xypf73puzz9k_t.jpg http://files.tinypic.pl/i/00808/nzwveb91buoh_t.jpg Tak to wyglada na zywo.czujnik wklada sie i przekręca o 90 stopni. Nie bylo zadnego oringu także przy nowym czujniku (ten z czarna ochronka). Wiem ze w benzynie jest od dolu ten czujnik zakladany z oringiem i dokręcany srubą. A tu taki klops, rozumiem ze w benzynie cisnienie w ukladzie jest 2.2 bar, atu "jedynie" 1,4 ale chyby jest jakieś mądre wyjście?:)
  3. Serio nikt nie mial z tym problemu? Taki sam zbiorniczek wystepuje takze w innych dieslach w e39. Mam zbiorniczek wyjety, i nawet drugi czujnik , nie ma zadnego uszczelnienia, a dziwna budowa nie pozwala solidnie tego uszczelnić nawet silikonem raz próbowałem tak w miarę ostrożnie, zero poprawy. Zaraz po prostu z czegos wyrzezbie idealny czopek zeby tam wcisnac zamiast czujnika i zakleic... http://dppartner.com/ulesie/2013/538/225.JPG pomoze ktos cos?
  4. Witam wszystkich Sprawa dotyczy E39 3.0d 194km 2001r. Zaczal dosc mocno kapac plyn chlodzący spod zbiorniczka wyrownawczego, po przyjrzeniu sie okazuje sie ze kapie z miejsca gdzie umocowany jest czujnik poziomu. http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=DP71-EUR-08-2001-E39-BMW-530d&diagId=17_0163 wygląda to na nr 16 dokladnie tak. zdaje sie ze to dokladnie ten czujnik http://allegro.pl/czujnik-poziomu-plynu-chlodzacego-bmw-5-6-7-x3-x5-i6204510084.html takze wydaje sie ze jest on mocowany na obrot. Pytanie brzmi,w jaki sposob powinno być to szczelne? czy tam jest jakis oring uszczelniajacy i czy idzie go kupic czy jest w jakis sposob razem z czujnikiem? czy po prostu kupic silikon temperaturowy i tam uszczelnic?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.