Skocz do zawartości

BoleKE46

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E46 2003r. 318d M47 D20 (204D4)

Osiągnięcia BoleKE46

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Dobra, więc dziś byłem u kolejnego mechanika i krzyknął Mi 140 zł za jedno łożysko SKF ;D Powiedział że za robociznę to zależy, bo jesli łożysko zejdzie na aucie to będzie mniej, jeśli nie wyjdzie trzeba będzie ściagać wahacz i dopiero Go wyjąć, a co za tym idzie zrobić potem geometrię kół. Zimowe opony na ktorych stoi auto kwalifikują się do wymiany, być może rzeczywiście to wina opon. Masz rację, pomyłka - Mam opony 225/40/18 i mieszczą sie bez problemu. Jeszcze jedna sprawa, świeci Mi się taka kontrolka podczas jazdy, byłem u mechanika z tym, skasował ten bład i skalibrował kierownicę, po 30 km zaświeciło się od nowa. Sprawdzał taśmę pod kierownicą i mówił, że jest ok. Jakieś pomysły dlaczego to się świeci? http://imgur.com/a/IIbtY Tak to wyglada.
  2. Jeszcze jedno, Beemka popuszczeniu kierownicy ściąga na prawą stronę. Mechanik sprawdzał i zawieszenie ok, 4 nowe amory firmy SACHS były wymieniane w ubiegłym roku. Co może być nie tak? Dodam, że mechanik zaproponował Mi geometrię kół, ale powiedział, że do geometrii kół musi być pełny zbiornik paliwa - czy to prawda? I co może być przyczyną ściągania na prawo? Dodam, że opony to zimowe 195/70/15 Continental i raczej są do wymiany. Mam felgi od Bmw M3 na oponach 225/40/19 z ponad połową bierznika, założyć i powinno być ok? Proszę o pomoc ;)
  3. Czyli brać SKF? I co tylko łożyska wymienić? Piast nie musze kupić? I ma ktoś sprawdzonych sprzedawców gdzie mogę kupić oryginalne łożyska SKF? Czy na allegro kupić i też bedzie okej? XD
  4. Witam, Jestem posiadaczem BMW E46 318d M47 D20 (204D4). Od pewnego czasu podczas jazdy coś niemiłosciernie huczy, odgłos dobiega z tylnych kół. Bylem u mechanika i powiedział Mi, że to łożyska w tylnym kole, obydwa są do wymiany, ale tutaj w Polsce nie ma oryginalnych łożysk i trzeba sprowadzić z Niemiec i koszt dwóch łożysk to 1000 zł. Dlatego chciałbym się zapytać Was skąd taka cena? I Ile kosztują oryginalne łożyska BMW? Powiedział Mi, że On nie wie ile wytrzymają te łożyska i że trzeba Je wymienić. Słyszałem coś o łożyskach SKF i FAG, koszt takich łożysk to 200 zł z tego co widzę około. Co Nich sądzicie? Które wybrać, które będa najlepsze? Dodam że za 3 tyg wybieram się BMW do Belgii ( 1500 km ) wiec łożyska wypadałoby zrobić ;/ Druga sprawa, czy jak się wymienia łożyska w tylnym kole to trzeba też wymienić piasty? Na prawdę prosze o nakierowanie Mnie w ten temat ponieważ jestem młodym kierowcą i no słabo znam się na mechanice, także bylbym wdzięczny jakby ktoś Mi pomógł :D. Dodam że BMW Stoi na zimowych oponach jeśli miałoby to jakiś związek z huczeniem :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.