Skocz do zawartości

czepekk

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 528

Osiągnięcia czepekk

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Wykręciłem dziś pompę wody - są wszystkie skrzydełka, nie ma żadnych luzów. Wstawiłem nowy termostat. Wstawiłem nowy korek chłodnicy. Odpowietrzyłem auto według instrukcji z neta: Postawiłem przód auta na wzniesieniu, przekręciłem zapłon i włączyłem ogrzewanie na maksa. Przy dolewaniu płynu po paru chwilach nie było bąbli ani w jednym ani w drugim odpowietrzniku. Zakręciłem korek, odpaliłem auto, przejechałem ok. 2 km. Leciało już ciepłe powietrze. Postanowiłem zrobić test na obecność dwutlenku węgla. Odkręcając korek było lekkie syknięcie i trochę płynu wyleciało na glebę. Aby umieścić przyrząd do testu musiałem ściągnąć strzykawką z 1/3 zbiorniczka płynu chłodniczego. Odpaliłem silnik (ogrzewanie auto 23*C) i czekałem 12 minut, kolor testu cały czas był ten sam (niebieski) ale poziom płynu chłodniczego zwiększył się na tyle że zaczął lekko wypływać poza zbiorniczek wyrównawczy. W tym momencie zakończyłem test (sprawdziłem jeszcze czy może płyn z testu się nie zepsuł, dmuchnąłem kilkanaście razy i płyn zabarwił się na żółto). Wróciłem autem znowu ok 2 km a z wylotów leciało zimne powietrze. Postawiłem auto na wzniesieniu, odkręciłem korek(znowu wyleciało troszkę płynu), odpaliłem ogrzewanie na maxa i silnik, przez około 15 minut temperatura silnika od 64* podrosła do 68* a poziom płynu nie urósł. Zmieniłem ogrzewanie na 23*C a wentylator na około 4 "kwadraciki", po kilku minutach poziom płynu chłodniczego znowu zaczął się podnosić. Gdy był w kołnierzu zbiorniczka znowu ustawiłem ogrzewanie na maxa i poziom płynu stanął w miejscu. Co jeszcze mogę zrobić? Czy w przypadku negatywnego wyniku testu, mogę uszczelkę wykluczyć?
  2. Dostałem drugi korek używany ale jest to samo. Odpowietrzam w sposób: Odpalam auto, ogrzewanie na maksa, dolewam płynu do zbiorniczka aż zaczyna wylatywac odpowietrznikiem znajdującym się koło termostatu. Leje do momentu wylatywania samego płynu bez powietrza. Zakręcam odpowietrznik i korek.
  3. Witam e39 2.8 b+g 1998r Gdy auto się nagrzeje wywala mi płyn chłodniczy korkiem od zbiorniczka wyrównawczego. Ostatnio zauważyłem że auto nawet jak postoi z dwa dni to gdy odkręcę korek płyn wywala na zewnątrz. Uszkodziłem termostat aby cały czas był duży obieg ale nadal płyn wywala. Pompa wody działa. Gdy zaleje nowy płyn chłodniczy to podczas odpowietrzania w odpowietrzniku przy termostacie cały czas są bąbelki. Odłączyłem gaz ale nic to nie dało. Po przejechaniu jakichś 3 km przewody od chłodnicy stają się twarde. Czy to definitywnie uszczelka pod głowicą ? edit: W silniku nie ma masła ani w zbiorniczku wyrównawczym nie ma oleju.
  4. Według mechaników dźwięk wydobywa się z tyłu. Te stukanie to nie tylko dźwięk ale także "czuć" lekką wibrację podczas stuknięcia, dlatego np pancerz linki raczej nie byłby w stanie tego dokonać. Nie widać żadnych luźnych elementów ani przetartych. Raczej na nagraniu nie będzie to słyszalne.
  5. Tak kręciłem, nic nie wynikło z tego.
  6. Witam E39 2.8 b+g Mam problem ze stukaniem podczas jazdy. Zaczyna się to od prędkości około 40km/h do 80km/h. Jest to równomierne stukanie jakby coś było na kole i przy każdym obrocie występuje stuk. Nie ma różnicy czy rozpędzam auto czy np "jadę na wciśniętym sprzęgle/luzie". Zmieniałem koła tył na przód, opony, całkiem inne koła a problem nadal występuje. Mechanicy nie wiedzą co to może być, metodą prób wymieniłem: tarcze i klocki przód, łączniki stabilizatora, tuleje pływające, tuleje wahaczy, krzyżak kolumny kierowniczej. W zawieszeniu nie ma luzów. Gdy podniosłem auto i koła były w powietrzu stukanie nie występuje. Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem? Co można jeszcze sprawdzić?
  7. Witam Mam problem z lusterkiem zewnętrznym, ukradziono mi obudowę więc kupiłem na allegro kompletne lusterko i chciałem przełożyć obudowę, niestety nie pasuje. W starym lusterku obudowa ma w innych miejscach zatrzaski(w środku) niż w nowym(na krawędziach). Po przymierzeniu nowego(prawe) do starego lewego widać że się różnią (wkłady są takie same oprócz tego że w starym kable są od zewnątrz a w nowym od wewnątrz). O co tu chodzi, w jaki sposób dobrać odpowiednie lusterko(obudowę)? Na allegro jak zauważyłem dzielą się tylko na przedlift i polift. Tak wyglądają lusterka:
  8. Patrzyłem ale bardziej celuję w używane czujniki i jak widzę na aukcjach to praktycznie żaden nie ma przy łączniku zacisku.
  9. Czy można czymś zastąpić ten zacisk łącznika ? np opaską zaciskową ślimakową ?
  10. Witam e39,2.8,sedan Szukam porady, infromacji czego potrzebuję do poprawnego poziomowania świateł.Z przodu posiadam jak mi się wydaje niekompletny czujnik poziomowania a z tyłu w ogóle nic(zdjęcia poniżej).Na allergo widzę tylko same czujniki bez tych "ramion", uchwytów, obejm. Gdzie to dostanę, jak w ogóle nazwać te brakujące elementy oraz w jakim miejscu i do czego ten czujnik powinien być przymocowany, w jaki sposób to powinno być przymocowane- przykręcone czy może jakoś obejmami? Prosiłbym o fotki jak to w ogóle powinno wyglądać, jeżeli komuś by się chciało zrobić. Czy czujniki znajdują się tylko z prawej strony auta ? http://i.imgur.com/iJYOpqF.jpg http://i.imgur.com/vncRKS9.jpg
  11. Reszta tzn co masz na myśli ? Auto kupilem kilka dni temu, przewody były w takim stanie.
  12. Co mogę z tym zrobić ? wymieniać ? Jaki może być tego koszt ?
  13. Witam Mam problem, auto dziwnie klekocze na lpg natomiast na benzynie jest o wiele ciszej. Dzieje się tak dopiero po kilkudziesięciu sekundach od uruchomienia silnika. Poniżej zamieszczam filmik. Co może być tego przyczyną ? Czy auto nadaje się w tym stanie do jazdy ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.