Skocz do zawartości

lukasz130283

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było E36 318is 1993, E36 320i 1994, E36 325i 1996. Jest E46 328i 2002 i Z3 1.9 M44.
  • Lokalizacja
    Legnica

Osiągnięcia lukasz130283

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Dziękuję!!!!!!!!!!!!!! Męczyłem temat od trzech dni i nikt nigdzie tego nie napisał. U mnie w X5 2005r. nie było w menu navi nic o BT, nawet opcji Wł./Wył. ale obczaiłem w bagażniku fabryczny moduł BT i nie dawało mi to spokoju. Po wykonaniu instrukcji system ożył!!! znalazł go mój s5 i wszystko gada :) . Jakość na prawdę dobra, warto.
  2. Witam, Zakładam nowy temat. :twisted: Kto z was ma ochotę dobrze się pobawić i zarobić przy tym parę zł??? -Posiadam piękne i zadbane BMW Z3 1.9 m44. -Mój,a raczej Wasz budżet to 6-10 :8) tyś zł. -Cel, zwiększenie mocy. -Lokalizacja, Wrocław. Moje auto jest utrzymane w idealnym stanie fabrycznym. Ja cierpię na brak czasu :( szukam Managera projektu, który ma ochotę się tego podjąć jestem otwarty na propozycje: Turbo, kompresor, swap..itd. :8) Oferuję: -1000 zł.bonus za zaangażowanie dla mojego Managera projektu. -Moją Bunię do weekendowego pośmigania w słoneczne dni za dobre sprawowanie ;) Ktoś podejmie wyzwanie ?
  3. lukasz130283

    OBC 18 przyciskow

    Witam. Ja również zabieram się do montażu małego kompa.Sprawa jest o tyle ciekawa ,że u mnie jest zegarek analogowy, a zarazem oryginalny czujnik temperatury (w prawym jak się nie mylę)tunelu chłodzenia tarczy.Macie jakiś pomysł dlaczego :?: i gdzie szukać przewodów od niego???
  4. Ja stawiałbym na elektrykę. Stabilizator napięcia i tego typu sprawy, czy próbowałeś resetować komputer?Jeśli nie to zrób to.Jak nie wiesz jak to napisz.
  5. Witam Drogi kolego reguła jest taka, że świeca 4 elektrodowa zapewnia dokładniejsze spalanie mieszanki i z pewnością jest lepsza od jedno elektrodowej.Pod warunkiem, że kupujesz oryginał z pewnego żródła. Dla silnika to same plusy.NGK to dobry wybór, ewentualnie pomyśl jeszcze o świecach brisk Sam ich używam i są nieocenione.
  6. Witam! Może ktoś ma doświadczenia z blosem w 318is e36 chodzi mi głównie o zmienne fazy kolektora dolotowego, przy wyższych obrotach.zakładam, że sterowanie mieszanką na podstawie dolotu powietrza powinno się sprawdzać.każdy jednak kto miał do czynienia z montażem instalacji w tym aucie wie, że nie ma tam miejsca na blosa i trzeba zastosować filtr stożkowy.Tu pojawiają się schody. Czy ktoś z was ma blosa przy filtrze stożkowym?Czy ktoś ma blosa w m42?Pomocy!!!
  7. Witam! Powinieneś zdemontować osłony przeciw słoneczne, nakładki słupków a następnie całą podsufitkę, odpiąć odprowadniki wody (4) i odkręcić wszystkie śruby.Wyjmij potem całą kasetę szyberdachu i sprawdż co się uszkodziło możesz też odkręcić klapę szyberdachu aby mieć lepszy dostęp.Z tyłu trzyma się na 3 nietypowe płaskie śruby rozmiar 19 jak się nie mylę.powodem może być np. że coś wpadło ci do środka i przyblokowało prowadnice lub nie były one dostatecznie nasmarowane.Jest przy tym roboty mi zeszło cały dzień.Jak będziesz składał to pamiętaj o podpięciu wężyków od wody i uważaj żeby nie uszkodzić plastików na które się je wciska bo będzie"padaczka",a jest to dość problematyczne zadanie.Powodzenia. Pozdrawiam
  8. Witam! Mam pytanko odnośnie rys.Otóż dawno temu, jeszcze nim moje maleństwo przyjechało zza odry, jacyś bardzo żli i nikczemni ludzie(o ile można ich ludżmi nazywać)dopuścili się przebrzydłej zbrodni robiąc mi paskudną(do podkładu) rysę. Zostało to prowizorycznie zabezpieczone jakąś kredką czy czymś takim.Koszt malowania byłby duży gdyż jest to tylny błotnik w coupe. Więc element spory.Dlatego też wymyśliłem że kupię nieco lakieru(diamentowy czarny)typowy dla naszej marki i delikatnie wprowadzę wewnątrz rysy stopniowo aż do wypełnienia.Potem przy użyciu maszynki polerskiej i pasty g3 spoleruję całe miejsce zbrodni.Co o tym myślicie, może ktoś ma podobne doświadczenia? Pozdrawiam.
  9. Stosujesz oryginały czy zamienniki?Czy do spalenia dochodzi od razu czy po jakimś czasie?Przy pierwszym podłączeniu pompka musi dobrze zassać paliwo. Potrzymaj auto na wyższych obrotach i pojeżdzij trochę.układ musi się odpowietrzyć.No i oczywiście nie polecam zamienników. Pozdrawiam
  10. Witaj.Pytanie nr.1 Czy masz instalację gazową? Co dokładnie robiłeś po wyjęciu pompki z baku?Czy włączałeś ją na sucho? Czy masz stan paliwa w baku? Jeśli twoja pompka pracowała na sucho to możesz o niej zapomnieć. Jeśli zaś chcesz ją sprawdzić to nic prostszego, podaj napięcie bezpośrednio na pompkę(obowiązkowo zanurzoną)i masz jasność.Jeśli zaś twoja pompka nie żyje nie kupuj przypadkiem zamienników z allegro po 130zł.Nabrałem się kupiłem działało prawidłowo przez 1!!!!dzień!!!pomyślałem trudno mam przecież gwarancję.I tu się przejechałem(super sprzedawca"byzik"firma gamex)stwierdzili przez telefon że w baku nie było paliwa, a ich pompki się nie psują!No i mogę się pocałować w pompkę!Ostrzegam wszystkich przed tym szajsem.kupiłem oryginał używany i hula.Pozdrawiam
  11. Witam wszystkich jestem nowy na forum i jeśli coś robię nie tak to proszę mnie poprawić mam pytanie: Czy ktoś posiada cennik bmw z lat 1992,1993 lub 1994?Wszystkie, albo chociaż e36. Pozdrawiam :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.