Skocz do zawartości

johnny_85

Zarejestrowani
  • Postów

    96
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Inowrocław

Osiągnięcia johnny_85

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. dzieki Panowie, za celne rady, faktycznie, czujnik poziomu na przednim wahaczu sie polamal :) poozdroooo
  2. SEBA w ktorym miejscu mam tego szukac, ostatnio kombinowalem w INPIE i nic nie znalazlem, pod spodem zrzuty z ekranu 1. domyslam sie ,ze chodzilo o ta pozycje : http://img849.imageshack.us/img849/5154/54319594.jpg Uploaded with ImageShack.us 2. po jej wybraniu wyglada to nastepujaco : http://img191.imageshack.us/img191/2830/44263779.jpg Uploaded with ImageShack.us Co tu powinienem wybrac?
  3. czyli wyglada na to ,ze czujnik poziomu jest uszkodzony, Pamietam ,ze na poczatku bylo tak, ze nie wazne czy po zaplonie czy przed zaplonem, jak zapalilem ksenon byl test silniczkow, teraz jest tak ,ze test silniczkow jest jedynie wtedy gdy zapale ksenony przez zapaleniem silnika. Szukalem w Inpie ale zadnego bledu nie mam. W czwartek mam auto na podnosniku, sprawdze te czujniki jak one wygladaja.
  4. Witam, od jakiegos czasu zauwazylem, ze swiatla mi swieca b nisko. Okazalo sie, ze przy zapalaniu ksenonow nie ma efektu poziomowania, swiatla ani drgna. Nie slychac silniczka. Jednakże przez zaplonem jak wlacze swiatla, wszystko jest okej, wlacza sie samopoziomowanie. Natomiast jesli wlacze swiatla po zaplonie, samopoziomowanie nie ma miejsca:( Dodam, ze niedawno bawilem sie NCS, deaktywowalem mate zajetosci i w jakis magiczny sposob pozbylem sie wczesniej zakodowanych swiatel do jazdy dziennej, domyslam sie, ze podlozylem pierwotny plik .MAN w ktorym zmienilem jedynie mate na "nicht active". Jesli bredze to prosze poprawcie mnie. Jednakze mam wrazenie jakby to niskie swiecenie pojawilo sie przed moimi zabawami w NCS. KTOS MA JAKAS KONCEPCJE ?
  5. Panowie jeszcze jedno pytanie czy przy wymianie samych amortyzatorow z tylu rowniez nalezy demontowac polke, glosniki itd ?
  6. Melonik dziekuje za wyczerpujaca odpowiedz:modlitwa: , teraz jak pojade na wymiane bede mogl blysnac wiedza :mrgreen: pozdrawiam serdecznie
  7. johnny_85

    skoki temperatury

    dolalem plynu i sie uspokoilo, zrobilem blad bo sprawdzalem poziom plynu na nie do konca wystudzonym silniku. dopiero gdy wystygl dolalem ok. 2 l plynu. dziekuje Panowie za pomoc. pozdrawiam serdecznie
  8. witam czy wymiana springow i amorkow na tyle w e39 jest problematyczna ? mechanik mi tlumaczy ze trzeba sciagac jakies elementy wnetrza (kanapa, boczki itp.)
  9. johnny_85

    skoki temperatury

    Witam skacze mi temperatura, dodam gazu rosnie, za chwile spada, postoj i rosnie i tak w kolko, jestem po wymianie pompy wody i termostatu jakies 4 mies temu co to moze byc?
  10. witam mam okazje zakupic taka zmieniarke http://www.allegro.pl/ite..._przewodem.html czy jest ona kompatybilna z moim seryjnym radiem biznes rds, nie mam poprowadzonych zadnych kabli, zmieniarke chcialbym w schowku zamontowac. z gory dzieki za info
  11. w bydgoszczy u poslusznego koszt testu GT1 wynosi dokladnie 383 zl brutto toc to jest dramat!
  12. johnny_85

    partacze i świecące ASC

    odlaczylem i podlaczylem kostke a wlasciwie 2 bo tyle tam przy przepustnicy ich mam, niestety nie pomoglo to w usunieciu usterki. Panowie piszecie tu o jakiejs lince. czy cos zle zrobilem ? co z ta linka ????
  13. mysle,ze nalezy go rozcienczyc, inaczej nie nazywalby sie "koncentrat"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.