Skocz do zawartości

Andrzej87

Zarejestrowani
  • Postów

    195
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E-36 320i 1994
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia Andrzej87

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Problem rozwiązany. Jeden z kabli we wtyczce do komputera się oderwał.
  2. Witam Napotkał mnie dziwny problem. Do tej pory INPA łączyła się bezproblemowo z moim E39 2003r. Ostatnio też podpinałem E46 i działało. Teraz INPA widzi sterownik silnika, ale mówi, że to inny niż wybrany z listy(mimo, że taki jest na 100%) i niby wchodzi w niego, ale nie wyświetla się menu i cały czas pokazuje się błąd NO RESPONSE FROM CONTROL UNIT. Innych sterowników w ogóle nie widzi. Raz na 20 razy wejdzie normalnie i działa przez chwilę, żeby znowu wrócić do stanu opisanego wyżej. Wykluczam komputer i program, bo na dwóch sprawdzałem. Nie wiem czy coś się zepsuło z interfejsem czy może w samochodzie, bo ostatnio podłączyłem miernik między akumulator i auto przez opcję 10A i zostawiłem na parę godzin, żeby sprawdzić gdzie ucieka prąd i następnie wyjmowałem po kolei wszystkie bezpieczniki i nie wiem czy wtedy coś się nie zepsuło. W samochodzie wszystko działa.
  3. W termostacie nic nie pogrzebiesz. Wtyczkę z kablem jak najbardziej można zmienić, ale nie gniazdo.
  4. Chodzi luźno sprawdzałem. Może silniczek ma jakieś wstępne ustawienie?
  5. Witam Wymieniłem silniczek obrotomierza w E36 318tds na taki sam też z 318tds, ale reaguje dopiero po przekroczeniu około 1000 obrotów. Jak można to skalibrować? Manualnie czy przez INPE też można?
  6. To nie jest z nim problem. Zamontowałem nowy oryginalny w ten wąż i dalej dokładnie to samo.
  7. Też to podejrzewam tylko dlaczego podczas jazdy nigdy błąd się nie pojawił?
  8. Pacjent 318tds. Zaczęło się od problemów z odpalaniem na zimnym i na ciepłym(odpala za 3-4 razem). Pokazało błąd czujnika obrotów wału, ale nieaktywny. Aktywny jest podczas odpalania i wtedy nie zapala, jak jest nieaktywny, to pali ładnie. Podczas pracy nigdy błąd się nie zapalił. Wymieniłem go, styki wyczyściłem i nadal jest to samo(przez chwilę jakby było OK, bo palił ładnie przez 10 kolejnych uruchomień, a później wróciło), próbowałem zbliżyć czujnik do koła zamachowego, ale nic to nie dało. Obroty są wskazywane prawidłowo - na wolnych 820. Co może być jeszcze przyczyną? Podczas kręcenia gdy błąd jest aktywny obrotomierz szaleje(wskazówką lata po całej skali bez ładnie).
  9. Napisz pytanie z sensem, to może ktoś odpowie.
  10. Eh, dlaczego wszyscy myślą, że to czujnik. Przecież w tym wątku było kilka razy napisane, że jest to grzałka.
  11. Czujnik temperatury. Podaje na zegary i do kompa informacje o temperaturze silnika.
  12. W Z3 2.0 M52 na podwójnym w ETK nie widzę czujnika na wyjściu z chłodnicy, a ten co wskazałeś, to jest tylko od klimy.
  13. A co może tak robić jak nie grzałka? W poprzednim termostacie grzałka była spalona, termostat dobry i problemu nie było, był tylko błąd spalonej grzałki, a po założeniu nowego termostatu dzieją się takie cyrki. jacek1g jakie masz auto dokładnie? Pozdrawiam
  14. Nie da rady tak. Po odpięciu jest inny błąd grzałki i napięcie jest podawane cały czas albo w ogole już nie pamiętam. Powoduje wychłodzenie silnika jak otworzy termostat, a w chłodnicy jest zimny płyn. Później zamknie się, chłodnica się wystudzi, otworzy się i znowu zimny płyn poleci. Płyn w chłodnicy jednak w końcu robi się ciepły i amplituda wahań jest mniejsza później ale ją widać.
  15. Na kompie widać jak nagle temperatura płynu spada o kilkanaście stopni przy 70 C i tak co jakiś czas, ale później już coraz przy wyższej temperaturze i słabiej spada, bo układ się nagrzał, ale temperatura nie osiąga więcej niż 80 stopni. Pion osiąga dopiero po około 10 km jazdy. Po odłączeniu grzałki jest pion bardzo szybko i temperatura odpowiednia dla tego silnika utrzymana.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.