Skocz do zawartości

ponte

Zarejestrowani
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw e90 318i n43

Osiągnięcia ponte

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Swiece! Miałem podobnie, przy dodaniu gazu mocniej szarpało, nowe świece i po problemie. Po wymianie zaczął troszke więcej palic.
  2. Ja bym wymienił pierwsze świece zapłonowe. U mnie wtedy szarpanie ustało całkowicie. tyle, że u mnie check się nie zapalał.
  3. witam. Mam podobne burczenie jak n a tym filmiku; może ktoś wie co jest przyczyną? jest to tak jakby związane z obrotami silnika, jak jade to powyżej 2tys obrotów też to słychać, jak wyluzuje to cisza, na biegu jałowym jak zwiększę obroty też słychać tak jak na filmiku. z góry dziękuje za pomoc.
  4. Patrzyłem na to, i ciężko jest to inaczej założyc. Może zdejmę całkowicie i się przejadę wtedy będe miał pewność. a widziałeś ten filmik w poprzednim poście? dźwięk miałeś podobny ?
  5. znalazłem na internecie filmik z podobnym dźwiękiem Co to może byc ?
  6. 1000zł to u prywatnego mechanika. 500zł koszt robocizny i ok 350zł komplet rozrząd swag(jest to oryginał bmw tylko kupiony po za serwisem i dla tego ma ztarty znaczek bmw. bo w serwisie kosztuje więcej. plus uszczelka około 60zł i kółko zębate na wał korbowy(cięzko dostępne poza serwisem) w serwisie około 70zł ;)
  7. Update to aktualizacja sterowników do najnowszych wersji, ja jakiejś wielkiej zmiany nie odczułem. co do rozrządu to jest to jak każda w dzisiejszych samochodach rzecz, która nie jest na zawsze, wytrzymalsze jak paski,ale nie bezobsługowe. Jak ktoś dba, zmienia olej, nie butuje zimnego to nie ma się czego bac, Dobry mechanik osłucha to Ci powie czy łańcuch trze,a profilaktycznie można wymienić po 150-200tys km. Koszt jest porównywalny do rozrządu na pasku;) Porównując np z dieslem 320d (n47)plus tu jest taki że rozrząd znajduje się z przodu a nie pomiędzy silnikiem a skrzynią, i koszty przy takiej wymianie wachają się juz pomiędzy 3-4tys zł..
  8. W moim przypadku przy przebiegu 189tys nie było żadnego zużycia łancucha, ani ślizgów. Na prowadnicach normalne ślady, nic więcej. Rozrząd wymieniłem tylko dla swojego spokoju, koszt też nie jakiś mega wielki ok 1000zł z robocizną na oryginalnych częściach. Rozrząd do tego czasu był oryginalny 2009r. Wymieniany był tylko napinacz Moim zdaniem jeżeli ktoś dba nie będzie miał żadnego problemu, dobry olej i wymiana co roku to jest podstawa dla łańcucha.
  9. N43 nie jest złe, tylko niestety trzeba się zacząć interesować, nie jest to bezobsługowy silnik!!! Skomplikowanie polega na tym, że po to by palił mniej ma zmienne cykle pracy, jest więcej elektroniki. Ale wszystko jest do skumania tylko potrzeba dobrego mechanika, a nie rzeźnika a4 b8 dobre silniki.. silniki woły skończyły się na 1.9 tdi , a ponadto w audi przygotuj się, że ruda tańczy.. auta 2009 rok a błotniki z przodu do wymiany oryginały..
  10. Witam. Miałem wymieniany kiedyś jeden wtryskiwacz na 4 cylindrze, na używke( na taką po akcji serwisowej) (edit, patrzyłem dziś pod obudowe i ten wtrysk po akcji serwisowej jest na 3 cylinderze) Samochód normalnie pracuje, dobrze odpala, jedyny mankament to nie zawsze, ale czasem ma delikatne wahania obrotów np. 700 - 750, wskazówka się rusza może o niecały minimetr. I jest to tak delikatnie odczuwalne siedząc w środku. mam też zdjęcie z korekty wtryskiwaczy. mógłby ktoś na to zerknąć? Czy to normalne? Myślałem kiedyś wszystkie wtryski dać do sprawdzenia- regeneracji, Z góry dziękuje pozdrawiam. Bmw 318i 143km http://wgrajo.pl/?v=img1461.jpg
  11. Będę w to patrzył w przyszłym tygodniu, a powiedz mi dokłądniej, chodzi o górną pokrywe silnika? czy o podszybie(obudowe filtra kabinowego)?
  12. Była ściągana, musze w to popatrzeć. A myślisz, że na luzie jadąc było by cicho?
  13. Witam, od pewnego czasu zastanawia mnie z czego wydobywac może się "burczenie" tak jakby sie coś kręciło, im szybciej jade na niższym biegu to jest to bardziej słyszalne i szybysze. Słysze to w kabinie, przy szybie. Samochód 318i 143km benzyna;) Na wyższym biegu, niższe obroty mniej to słychać. Na biegu jałowym nie słychać nic, Jadąc z ciekawości wrzuciłem na luz to też nic nie burczało. Nie przeszkadza to w niczym, tylko sie zastanawiam co to może byc, odrazu mówie, że na pewni nie łańcuch bo rozrząd mam świeżo wymieniony komplet:) pozdrawiam.
  14. 190tys wymieniłem komplet. Mechanik typowo od bmw, powiedział, że to jest tym spowodowane i że to normalne. Ja wymieniłem dla świętego spokoju.
  15. z tym się zgadam w 100%. Koszt nie jest jakiś masakrycznie duży, a lepiej miec pewnośc. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.