Skocz do zawartości

wsciekly_z_kotem

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 525i 1991, E38 740iA 1995, E39 535iA 1999
  • Lokalizacja
    pomorskie

Osiągnięcia wsciekly_z_kotem

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Pozornie sprawne używki sobie odpuść, sprawdź program regenerowanych części BOSCHa, przy zwrocie starej cena mocno spada.
  2. Na realoem.com znajdziesz stosowne schematy, w razie wątpliwości pytaj.
  3. Wskazówka w pionie stoi u mnie w zakresie +/- 75-115 stopni, to całkiem normalny objaw. O testach OBC masz coś tutaj.
  4. Jakie posiadasz wartości korekt STFT/LTFT? Sondy żyją? Co z katalizatorami? Czy przypadkiem świece nie są czarne (odma, uszczelniacze)? Czy wyświetla się ciągle Getriebenotprogramm? Kompresje mierzyłeś z próbą olejową czy bez? 10.5 bar to nie tragedia, choć mało. Na początek polecam skasowanie adaptacji, sprawdzić zachowanie auta tylko na benzynie, nastepnie wizyta na analizatorze spalin, diagnostyce komputerowej. Sprawdź koniecznie poziom oleju w skrzyni, być może jeszcze nie jest za późno! Zrób porządek z benzyną, następnie ustaw gaz. Spalanie w trasie dość wysokie, jednak zależne mocno od charakterystyki terentu i kierującego. Tylko raz osiągnałem spalanie 20l LPG na trasie, choć wolno nie jeżdżę.
  5. Sprawdź temperaturę silnika, test zegarów bodajże nr 7. Elektrozawory powinny otworzyć się aby nie dopuścić do przegrzania silnika. Inną opcją jest możliwość zassania ciepłego powietrza spod maski.
  6. Instalacja z trzepaka, realnie za słaby reduktor (potrzebujesz dwóch takich), awaryjne wtryskiwacze, śmietnikowe filtry. Na takim zestawie nie gazowałbym samochodu. Zamierzasz sam kupić komponenty i dać je gazownikowi czy samemu instalować?
  7. Ile sond lambda posiadasz, za katalizatorem też? Prawdopodobnie nie posiadasz sond za katalizatorem (silnik M62B44 typuje), tak więc możesz śmiało wycinać. Do wyboru do koloru: - w miejsce wkładu wspawać rurę o średnicy wydechu, puszkę zasypać piaskiem (ponoć działa) - tłumik przelotowy - nowe/regenerowane/inne katalizatory Zależnie od poczucia moralności. Strumienice odradzam. Na przyrost mocy po pozbyciu się (sprawnych) katalizatorów nie licz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.