Skocz do zawartości

DarJahwe

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320d 1999 r.

Osiągnięcia DarJahwe

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Więc tak, próbowałem zainstalować INPA lecz nie udało mi się i nic z tego programu lecz podjechałem do znajomego i on podłączył BMW pod program delphi car diagnostic. Po skanie wyskoczyły takie błędy: - obwód modułu sterowania świecy żarowej - czujnik ciśnienia powietrza - regulacja powietrza doładowania - EGR. Byłem u mechanika dzisiaj rano który powiedział mi ze mam jutro po południu podjechać do niego na kompa ale mam obawę że wykaże mi te same błędy co program znajomego z tą różnica że za ro będę musiał płacić :mad2: Program Delphi zawiera także możliwość sprawdzenia niektórych rzeczy podczas pracy silnika. Oto kilka z nich: - napięcie aku 13,70V - obroty silnika 833 - pompa wtryskowa 416 obrotów - ciśnienie doładowania 810 milibarów - zadane ciśnienie doładowania 930 milibarów - przepływ powietrza 440 mg/suw - rzeczywisty początek wtrysku 2" TDS = zadane - czujnik wzniosu końcówki wtryskiwacza 3680 mV - ciśnienie powietrza doładowania 92% - współczynnik impulsu regulacji EGR 84% Nie wiem na ile uzyskane przeze mnie info może się Wam przydać w rozszyfrowaniu mojego problemu ale staram się podać jak najwięcej szczegółów. Owy mechanik u którego dzisiaj byłem powiedział że częstą wadą tych modeli jest właśnie czujnik odpowiedzialny za grzanie świeć żarowych. Proszę o pomoc ponieważ chciałbym aby autko chodziło jak najlepiej ale boje się dzisiejszych warsztatów które zamiast pogłówkować wolą doradzić wymianę połowy silnika i wtedy wszystko będzie hulać. Dzięki za okazanie zainteresowania moim postem :) Pozdrawiam.
  2. Witam wszystkich, jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiałość. Zakładam ten post ponieważ nigdzie indziej nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie. Posiadam e46 320d i od jakiegoś czasu mam problem z nieregularnym zapalaniem. Dokładnie chodzi o to ze samochód na zimnym silniku przez np 2 tyg zapala bez problemów a potem musi bardzo długo kręcić żeby zapalić. Problem jest o tyle dziwny ze dwa tygodnie temu robiła mi tak codziennie przez okres 4 dni i od tamtej pory wszystko ustało i zapalała od strzała ale teraz poszedłem do garażu i znowu jest problem. Dodam że po tak długim kręceniu (około 10 sekund) z rury wydechowej wydobywa się biały dym a w powietrzu czuć ropę. Wiem że nie powinienem tak robić bo to diesel ale od razu po zapaleniu dodałem jej gazu do około 5 tys obrotów po czym autem zaczeło trząść i obroty bardzo falowały, pojawił się biały dym i zapach ropy. Zgasiłem silnik zapaliłem ponownie i wszystko było ok. Byłem się przejechać auto nie kopciło równiutko chodziło i przyśpieszało. Mówię o tym ponieważ może to coś pomoże w diagnozie. W domu posiadam taki ogólny program i po podłączeniu wyskoczył problem ze świecami żarowymi i brudnym EGR. Czy ktoś miał podobny problem i mógłby mi pomóc??? Zaprowadziłbym moja BMW do mechanika lecz nie mam żadnego zaufanego a boję się że zacznie mi wymyślać co to w niej jest złego i skasuje mnie na połowę wartości auta. Bardzo proszę o pomoc i wyrozumiałość Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.