Więc tak, próbowałem zainstalować INPA lecz nie udało mi się i nic z tego programu lecz podjechałem do znajomego i on podłączył BMW pod program delphi car diagnostic. Po skanie wyskoczyły takie błędy: - obwód modułu sterowania świecy żarowej - czujnik ciśnienia powietrza - regulacja powietrza doładowania - EGR. Byłem u mechanika dzisiaj rano który powiedział mi ze mam jutro po południu podjechać do niego na kompa ale mam obawę że wykaże mi te same błędy co program znajomego z tą różnica że za ro będę musiał płacić :mad2: Program Delphi zawiera także możliwość sprawdzenia niektórych rzeczy podczas pracy silnika. Oto kilka z nich: - napięcie aku 13,70V - obroty silnika 833 - pompa wtryskowa 416 obrotów - ciśnienie doładowania 810 milibarów - zadane ciśnienie doładowania 930 milibarów - przepływ powietrza 440 mg/suw - rzeczywisty początek wtrysku 2" TDS = zadane - czujnik wzniosu końcówki wtryskiwacza 3680 mV - ciśnienie powietrza doładowania 92% - współczynnik impulsu regulacji EGR 84% Nie wiem na ile uzyskane przeze mnie info może się Wam przydać w rozszyfrowaniu mojego problemu ale staram się podać jak najwięcej szczegółów. Owy mechanik u którego dzisiaj byłem powiedział że częstą wadą tych modeli jest właśnie czujnik odpowiedzialny za grzanie świeć żarowych. Proszę o pomoc ponieważ chciałbym aby autko chodziło jak najlepiej ale boje się dzisiejszych warsztatów które zamiast pogłówkować wolą doradzić wymianę połowy silnika i wtedy wszystko będzie hulać. Dzięki za okazanie zainteresowania moim postem :) Pozdrawiam.