Skocz do zawartości

Dverg

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90

Osiągnięcia Dverg

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Ok, problem rozwiazany, przyczyna opisanych powyzej symptomow byla jedna z cewek zaplonowych, po wymianie i kilkunastu dniach jazdy problem nie wystepuje
  2. Jednak na biegu jalowym zdarza sie tez ze obroty spadna ze 700 do okolo 600 obr/min, a te skoki (dlawienie) sa zauwazalne przy niskich obrotach na biegu 2 lub 3. Moze wypadaloby sprawdzic bledy podpinajac do kompa? Polecacie kogos z kuj-pom?
  3. Zakladam ze nie byly sprawdzane bo nic o tym mechanik nie mowil... Czy ciezko sie dostac do EGR w E90 i jakiego to rzedu koszt jesli mowa o czyszczeniu?
  4. Witam To moje pierwsze BMW jak i pierwszy post wiec prosze o wyrozumialosc, szukalem na forum jest kilka podobnych watkow ale opisze swoj problem. Niedawno zakupilem E90 w benzynie i wymienilem podstawowe rzeczy, tj. olej z filtrem oleju i uszczelka obudowy filtra oraz filtr powietrza, przy okazji okazalo sie ze z silnika nieco leci wiec wymieniono tez uszczelki pokrywy zaworow i czujnik cisnienia oleju. Na poczatku tzn wczoraj wydawalo mi sie ze auto faluje na obrotach jalowych ale zrzucilem to na moje przewrazliwienie i dzisiaj po pracy sprawdzilem to jeszcze raz i jednak obroty sa raczej stabilne w okolicach 700 obr/min, jak wlacze klime oczywsicie wskakuja na 800 obr/min wiec wydaje sie ok. Co jednak zauwazylem to ze na biegu 2 i 3 pojawia sie nie zawsze ale pojawia lekkie pojedyncze dlawienie (jakby skok) podczas energicznego przyspieszania, sprawdzalem przy roznych obrotach i wydaje mi sie ze jest tak przy 1500-2000 obr/min, moze jestem przewrazliwiony a moze powinieniem poprsotu bardziej krecic silnik. Przy wyzszych predkosciach i biegach tzn 4, 5, 6 nie zauwazylem tego problemu. Nie wiem czy wracac z tym tematem do mechanika bo raczej ciezko to pokazac bo tak jak mowie nie wystepuje to za kazdym razem. Wczesniej, tzn przed wymiana oleju i reszty czesci wydaje mi sie ze problem nie wystepowal albo poprostu bylem mniej uczulony i nie zauwazylem. LPG nie ma i nie bylo. Dzieki z gory za ewentualne rady bo nie chce wymieniac wszsytkiego po kolei ale napewno chce przy kolejnej wizycie wymienic filtr paliwa chociaz tak jak mowie wczesniej ten problem nie wystepowal wiec ciezko mowic ze to wina tegoz filtra.. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.