Skocz do zawartości

regenerator

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 318i, 2006

Osiągnięcia regenerator

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. W tym problem, że nie chce się zwolnić. Po przytrzymaniu guzika czuć i słychać to "pyknięcie" ale ani drgnie, już próbowałem machać nim na wszystkie strony i nic.
  2. Witam, Jestem nowy na forum - dzień dobry :). Zwracam się z prośbą o pomoc, dwa dni temu zakupiłem swoje BMW 320 kombi z 2006r, wszystko było ok, aż do dziś. Nacisnąłem guzik od haka więc wyskoczył bez problemu natomiast po podniesieniu go i "zapięciu" guzik zaczął mrygać na czerwono a navi wyświetlać błąd o nie poprawnie zablokowanym haku. Po przytrzymaniu guzika ok 5-10sek. słychać i czuć drobne "pyknięcie" na haku ale dale się nie chowa. Znalazłem tu na forum porady, żeby odłączyć akumulator lub postukać młotkiem w hak ale obydwa sposoby nie pomagają. Będę wdzięczny za podpowiedzi, co może pomóc w schowaniu go.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.