Skocz do zawartości

MrMikołaj

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MrMikołaj

  • Urodziny 25.11.1994

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Aktualnie planuje zakupić.
  • Lokalizacja
    Legionowo

Osiągnięcia MrMikołaj

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Jutro jadę oglądać "trupa". Biorę ze sobą mechanika i sprawdzimy co to jest. Jeśli dalej będzie tak chodziła to odpuszczam temat, bo pakowanie się w skarbonkę to idiotyczny pomysł. Dobre rady z tym przepływomierzem i przepustnicą też na pewno sprawdzę. Wracając do tematu temperatury, czyli jak będzie delikatnie za linia poziomą to nic strasznego sie nie dzieje? Dobrze zrozumiałem? Przy jakiej temperaturze, trzeba zacząć sie martwić?
  2. Dużo mi powiedziałeś i jestem wdzieczny. Ale nartuje mnie to delikatne dlawienie na poczatku, gdy wsiadlem. Wlasciciel mówił, że wcześniej wszystko bylo ideolo i nie nie wie co sie moglo stać. Czy możliwe jest ze to przez głowicę? Czy to może być możliwe, że do klapki przeplywomierza dostal sie jakiś bród i ona sie delikatnie zawiesza? I skoro dopiero po ponad 100stopnich wskazówka idzie mocno w prawo, to jak go pilnować, zeby sie nie przegrzal? Mógłbyś napisać na co Ty patrzyles przy zakupie?
  3. Okej, tylko podobno przewody, świece i kopułka były robione ale nie wiem kiedy dokładnie, ale okej a przybliżony koszt przewodów i reszty? A teraz takie pytanie, zauważyłem, że ona miała temperaturę delikatnie ponad 90 stopni, może jakieś 91-93 stopnie. Czy oznacza to coś złego? Czy w każdym wskazówka jest delikatnie dalej? Mój błąd bo nie sprawdziłem za pierwszym razem zbiorniczka wyrównawczego, czy jest czysty i nie pływają w nim inne płyny niż chłodniczy, dodam też ze po odpaleniu nie widać było żadnego dymy, czyli z tego co sie dowiedziałem głowica jest okej. Prawda? Ale jak najprościej sprawdzić głowice? Jakiś banalny sposób? Powie mi ktoś jeszcze jedną rzecz, mianowicie, jeśli ten silnik jest zdrowy, głowica jest okej i się o niego dba to pożyje długo i nie będzie z nim problemów? Czy to tylko mit? Proszę o konkretną odpowiedź.
  4. Witam Panowie. Potrzebuje waszej pomocy, przed zakupem pierwszego e34. Jestem fanem tego modelu i jest bardzo fajna okazja, ale potrzebuje waszej pomocy. Mianowicie chodzi o BMW e34 M20B25 89'. Czytam, a to tu, a to tam i są różne opinie na ten temat. Ten egzemplarz ma nabite 290tyś. Byłem, oglądałem i nie powiem jestem pozytywnie zadowolony. Blacha - podłoga, progi, nadkola, doły drzwi są w bardzo dobrym stanie, jedyne oznaki "rudej" sa przy wlewie paliwa i na klapie w jednym miejscu. Zawieszenie - nie stuka nic, nie wali, hamuje, nie ściąga, jedzie prosto, przegląd przeszła pozytywnie, wiec raczej wszystko okej. Silnik - tu jest mały mankament, mianowicie jest tak, że gdy do niej wsiadłem i chciałem ruszyć to mi zgasła, gdy chciałem ją odpalić nie udało się. Pierwsza, druga, trzecia próba nic, dopiero gdy dałem gazu załapała ale to nie koniec, później gdy dawałem gazu delikatnie do 2tyś odpuszczałem i w momencie wciśnięcia znów gazu, przymulała się, tak jakby miała zaraz zgasnąć, ale nie gasła. Po zrobieniu tak dwa - trzy razy, wszystko przechodziło. Chodziła równo, wkręcała się bez zarzutu, szła jak głupia. Dodam, że został zmieniony przepływomierz i cały zapłon. Właściciel powiedział, że przy przepływomierzu mógł żebrać się jakiś syf i ta klapka która tam jest się delikatnie przycina, właśnie przez ten bród. Czy warto w to włazić, czy raczej odpuścić temat. Dodam, że umówiłem się z gościem, jeśli usunie usterkę to przyjadę i ją zabiorę, bez problemowo sie zgodził. Chciałbym się dowiedzieć od was co to może być? Dzięki. Pozdrawiam.
  5. Witam. Interesuje mnie zakup tego auta. Czy ktoś to oglądał? Zna może auto albo właściciela? Jego historie? Bardzo mi zależy na konkretnych odpowiedziach. Dzięki. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.