Skocz do zawartości

leszek0254

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F01 730D 2011
  • Lokalizacja
    Koln

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia leszek0254

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. najpierw musisz wyjac schowek , oczywiscie dotyczy to modelu F01 https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f01-730d-lim_201002/repair-manuals/64-heating-air-conditioning/64-11-heater-controls/9gjrAVw4
  2. bardziej to wyglada na panewki lub pekniety wal. nic innego jak micha w dol
  3. Kolego , w pierwszym linku element B6279 to jest termostat, wystarczy dokladniej spojrzec :) tu go widac troszke lepiej https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f01-750i-lim/repair-manuals/11-engine/11-53-thermostat-engine-proof-coolant-lines/1LCWcqeR
  4. jesli benzyna to element B291 https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f01-750i-lim/KYxevPAi jesli diesel to element B2015 tutaj https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f01-750d-xdrive-lim/HP6u02hA
  5. olej regularnie co 12 tys, filtr powietrza co druga wymiana oleju, filtr paliwa raz w roku i rowniez filtr kabinowy no i klocki hamulcowe przod i tyl. srednio w roku robie okolo 40tys km. jak do tej pory nie mialem wiekszych problemow , w miedzy czasie wymienilem tylko modul swiec zarowych i przepustnice. jak na 4 lata uzytkowania to moim zdanie jest to malo awaryjne auto
  6. Witam wszystkich czy ta akcja serwisowa dotyczy tylko silnika N47 czy N57 rowniez?
  7. Witam wszystkich, nie bede zakladac nowego watku skoro dotyczy wymiany rozrzadu w silniku N57 ktory opisuje kolega juz w tym poscie Ja zdecydowalem sie na wymiane rozrzadu przy przebiegu 240k, czytajac posty o tych rozrzadach stwierdzilem ze nie ma co czekac az bedzie za pozno :) kolega tu opisuje tu bardzo ladnie cala wymiane, ja jednak wymienilem rozrzad nie wyjamujac silnika a tylko skrzynie biegow, mozna powiedziec ze dojscie nie jest utrudnione przez to , wiec moim zdaniem wyjmowanie silnika to jedynie dodatkowa praca no i co za tym idzie dodatkowym czasem. Cala operacja zajela mi okolo 14godz pracy robiac to niemal samemu pomijajac fakt ze demontaz i montaz skrzyni biegow w dwie osoby ze wzgledu na ciezar skrzyni. Rozrzad po demontazu okazal sie w calkiem dobrym stanie , rozciagniecie lancucha gornego wzgledem nowego wynosilo okolo 1 mm , lancuch dolny podobnie ,napinacze pracowaly moim zdaniem poprawnie. sprawdzacjac ustawienie na blokadzie , szczelina miedzy blokada a glowica wynosila okolo 4 . wszystkie czesci zakupione tak jak kolega wyzej opisywal w sklepie czescibmw.pl. lancuchy febi, slizgi i napinacze rowniez, kola zebate gorne i dolne orginalne plus orginalne uszczekli pod pokrywe rozrzadu , miske olejowa i pokrywe zaworow, lancuch pompy oleju febi. koszt kompletu okolo 400euro . To co zauwazylem po wymianie to silnik pracuje bardziej miekko. predzej zwlaszcza przy zimnym pracowal dosc twardzo. mam nadzieje ze komus moze sie taka informacja przydac.
  8. witam, u mnie nadal cisza wiec pomoglo :)
  9. witam, u mnie prawdopodobnie pomogla kalibracja czujnika kata skretu, pisze prawdopodobnie bo te odglosy nie wysepowaly caly czas , jezdze trzeci dzien i jest ok , miejmy nadzieje ze to pomoglo. napisze pod koniec tygodnia czy nadal jest cisza
  10. witam mam pytanie , czy problem udalo sie rozwiazac? mam podobne stuki i nie moge zlokalizowac zrodla pozdrawiam
  11. prawdopodobnie chodzi tu o czesci o nr 13718506702 , 13717803842,
  12. fajnie ze moglem pomoc, bezpiecznik nr 2 jest miedzy innymi od zasilania modulu ABSu i rowniez funkcji komfort zamka centralnego, czesta przyczyna palenia tego bezpiecznika jest uszkodzona klamka w ktorys drzwiach, zwlaszcza podswietlenie klamek, nejlepiej sprawdzic czy wszystkie klamki swieca , jesli bedzie sie powtarzac sytuacja z bezpiecznikiem to po kolei odlaczac klamki lub przez diagnoze sprawdzic ktora zle funkcjonuje, koszt nowej klamki to jest okolo 330euro
  13. sprawdz bezpieczniki, bezpiecznik nr 2 w skrzynce bezpiecznikowej za schowkiem
  14. \witam wszystkich tak czytam ile Wam palą auta i dochodzę do wniosku ze mi pali bardzo mało, tylko miasto i nie jeżdżąc delikatnie wychodzi 10l trasa w granicach 140-160 8,3l wiec ten wynik uważam za bardzo dobry, owszem 15 tez potrafi wziąć ale to juz trzeba cisnąć bardzo mocno
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.