Skocz do zawartości

mateuszk3350

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 318i m43

Osiągnięcia mateuszk3350

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Problem rozwiązany. winowajcą okazała się odpięta kostka od czujnika spalania stukowego.
  2. co to znaczy: load mg/As/Zyl zakres od 0-7 do wartość 129 pulse duty factor i.s. controler 1 zakres -10 do 10 wartość 34,56 i jeszcze jeden screen http://images77.fotosik.pl/745/78aa7af24f89b4ec.png
  3. http://images75.fotosik.pl/744/77adb13cba50dcba.png http://images78.fotosik.pl/746/73b81b1645cc7d24.png http://images78.fotosik.pl/746/f49de377d03dad21.png http://images77.fotosik.pl/745/30e2718f92a89c25.png http://images77.fotosik.pl/745/d6eb091491982139.png http://images76.fotosik.pl/745/8aeb95279396df81.png http://images76.fotosik.pl/745/66f50d2eb342680e.png
  4. http://images78.fotosik.pl/746/5cf8b3c05021f5e2.png
  5. Witam. Od jakiegoś czasu mam problem z samochodem. Stało się to z dnia na dzień: samochód zaczął przerywać na benzynie, objawy takie jak przy nieszczelności w dolocie, jednak dolot sprawdziłem. Silnik jakby nie pracował na wszystkie cylindry. Szarpie silnikiem na wolnych obrotach, po dodaniu gazu strzela w kolektor dolotowy i nie chce się wkręcić na obroty. Jechać na benzynie się praktycznie nie da. Co dziwne na gazie pracuje dużo lepiej chociaż zauważalne jest huśtanie obrotami na biegu jałowym, czasami gaśnie przy dojeździe do skrzyżowania. Nie zapala się kontrolka błędu na desce. Opis samochodu : BMW e46 318i 1998r. M49TUB19 benzyna/gaz Wymieniłem świece, silniczek krokowy (używany oryginalny), przepływomierz (używany oryginalny), czujnik położenia wału (używany oryginalny), zawór disa, zdejmowałem górną część kolektora dolotowego, sprawdzone wtryskiwacze benzyny, sprawdzona odma i wąż łączący odmę z pokrywą głowicy. Ciśnienie benzyny na listwie wtryskowej 2,8 BAR bieg jałowy, 3,2 pod obciążeniem w czasie jazdy. Manometr założony bezpośrednio na pompę pokazuje ponad 5 BAR w ciągu sekundy i zamyka skalę. Filtr paliwa wymieniony. Podmieniałem cewkę zapłonową, jednak bez zmian. Inpa pokazuje cały czas błąd : 141 lambda regulation control range block Poniżej zamieszczam screeny wykresów z inpy
  6. Witam. Rozwiązał ktoś problem błędu 141 lambda regulation control range block (inpa) Ostatnio pojawił się u mnie ten błąd i nie wiem co poradzić. Sprawdziłem, silniczek krokowy, zawór disa wymieniony, sprawdzony czujnik położenia przepustnicy, grzałki w sondach lambda działają. napięcie na sondach lambda sprawdzone miernikiem wynosi cały czas 0,40-0.45V
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.