Skocz do zawartości

karolo_k

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 330d 2001

Osiągnięcia karolo_k

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Czyli konkretnie co ja mam tam poprawic?
  2. Witam. Koledzy czy jest jakas opcja, podregulowac drzwi pasazera? Problem jest w tym kazdy kto wysiada i nawet jak delikatnie stara sie zamknac drzwi. To albo ich nie domknie albo strasznie mocno trzasnie. Strasznie mnie od tego boli serce ze kazdy tak trzaska. Pomocy.
  3. karolo_k

    Poduchy silnika w 330d

    Jeszcze takie pytanie. Mam zaślepiony egr, zaraz za kolektorem, ale wężyk do samego egr został tak jak wyszedł z fabryki. Czy mogę podpiąć się miernikiem ciśnienia pod ten wężyk, czy muszę się podpiąć do tego wężyka od poduszek?
  4. Że tak powiem, pakiet podstawowy to: -dokładnie obejrzyj ten gumowy łącznik wału i skrzyni czy nie jest poszarpany -podpora wału była robiona? -proszę sprawdzić stan oleju w dyfrze i skrzyni. -dawieszenie dyferencjału i legendarna już tulejka nr 9 a ten świst to jest łożysko w dyferencjalne... najczęściej słychać jak jak trzymasz delikatnie wciśnięty gaz po tym jak przyśpieszałeś. Ja to mam i z tym jeżdzę
  5. Podpora... na 90% I u mnie było identycznie. Na pierwszym biegu nie było czuć bo za było za lekko dla układu... Ale na dwójce jak dawałem do 4000rpm to waliło jak by miało sie urwać coś zaraz. Sprawdź podpore. I nie biduj na jakies poliuteranty tylko kup nową. I będzie po problemie.
  6. karolo_k

    Poduchy silnika w 330d

    Wystarczy że miernik podczepię do wężyka idącego do egr? EGR też jest sterowany podciśnieniem z tego co wiem A i jakie powinno być wskazanie podciśnienia?
  7. karolo_k

    Poduchy silnika w 330d

    Nie. Wymieniałem w tym warsztacie co zawsze. Myślisz że te wibracje to idą od silnika ?? Może zbadać podciśnienie układu ? Bo jak jeden wężyk zostałby uszkodzony podczas wymiany poduszek, to raczej podciśnienia nie będzie w cały, układzie ?
  8. karolo_k

    Poduchy silnika w 330d

    Wymieniłem, poduszki silnika (sztuk2) i skrzyni (też sztuk 2) o dziwo poduszki na skrzyni były w dość dobrym stanie, a silnika były w stanie agonalnym. Faktycznie silnik gaśnie teraz jak by zasypiał;-))) Ale jest problem skrzyni. Drążek zaczął wibrować... Czy poduszki potrzebują jakiegoś czasu żeby się ułożyć ? Założyłem lemfordery
  9. karolo_k

    Poduchy silnika w 330d

    No co Ty nie jestem jakimś szejkiem żeby wymieniać sprzęgło od tak sobie;-) O tych poduszkach to słyszałem, tak jak mówisz, że wymieniasz a w aucie się cuda dzieją ;-) Przy jakim przebiegu? Ponawiam pytanie
  10. karolo_k

    Poduchy silnika w 330d

    Witam, koledzy może ktoś wymieniał poduszki skrzyni i silnika w e46 330d. Chciałbym wiedzieć przy jakim przebiegu to robicie? Według mnie należy już je wymienić bo czuje wibracje na kierownicy, ale mój mechanik twierdzi że powinny być w dobrym stanie bo przy ruszaniu nie telepie silnikiem. Jaki przebieg? Ja mam 300 kkm i najprawdopodobniej siedzą tam jeszcze fabryczne.
  11. Nie wiem jak dla benzyniaka... ale dla diesla optymalna temperatura chłodziwa to 92 stopnie... Czy przy 102 włączył było słychać wiartak na chłodnicy ? Seba97e46 a na benzynce sie tak samo słabo zbiera?
  12. No majonez i zapchana odma to ewidentnie jest skutek niedogrzanego silnika, jeżdżenia na krótkich odcinkach i ogólnie temperatury na silniku. Sprawdź stan oleju i płynu chłodniczego. Skoro mówisz że olej masz wymieniony i oleju nigdzie Ci nie goni to bierz auto gdzieś na lepszą drogę i prawy pedał w podłogę (3/4 bieg i tak z 10km) żeby dobrze temperatury nabrał. Później jak już się schłodzi to wsadź palca w zbiornik wyrównawczy i sprawdź czy nie ma tam oleju. Ogólnie majonez, to tak jak koledzy mówią, połączenie oleju i wody. Tylko teraz musisz obadać skąd ta wilgoć? Takie najbardziej prawdopodobne to albo kanały wodne przepuszczają płyn do oleju Albo ssie wilgoć przez uszczelkę? Jaki jest przebieg auta? Co do tych obrotów.... ja u siebie do puki nie znalazłem informacji na innym forum to też szukałem powodu zmiennych obrotów na N. Tylko ja mam m57d30. A chodzi o to że w moim modelu były montowane dwa rodzaje alternatora... miejszy i wiekszy... W takiej temperaturze jak jest teraz, auto samo włącza podgrzewacz wody aby szybciej silnik nabrał szybciej temperatury... a jak dodatkowo włączysz np nawie albo ogrzewanie szyby to jest już zaduże obciązenie dla alternatora (tego mniejszego) i to powoduje podniesienie obrotów. Podobno ludzie którzy mają mocniejsze alternatory nie mają tego problemu.
  13. Witam, chce założyć PDC w touringu mam już: zderzak czujniki wiązkę czujniki vs moduł moduł gong Mój problem jest taki, w jaki sposób mam połączyć moduł pdc z gongiem, w jaki sposób zasilić moduł i jak zasilić gong? Poradnik mówi że wystarczy tylko 2 druty przeciągnąc pod gong. Ale jak mam dwa odizolowane druty wpiąć w gong a tym bardziej w moduł gdzie pinów jest od groma?
  14. E46 2001 3.0d 184km Komputer pokazuje niby 6.8L ale rzeczywiste jest minimum 8L na trasie do pracy. Cykl mieszany
  15. Wogóle jak poradzić sobie bez tej wtyczki? Da się dokupić ? Czy trzeba robić jakoś na krótko?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.