Skocz do zawartości

buczkowski

Zarejestrowani
  • Postów

    95
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Starogard Gd.

Osiągnięcia buczkowski

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. tak więc masz tzw jeża. jest po stronie kierowcy, jak zdejmiesz ta osłone nad kolanami.Tu masz link do tematu http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=15&t=62870&hilit=je%C5%BC
  2. Domyślam się, że nie masz klimy. Wyjmij schowek i wtedy po lewej stronie masz rezystor dmuchawy. Wyjmij go i wyczyść, może coś pomoże. Jeśli jest spalony to wymiana.
  3. Te pod maska nie mają nic wspólnego z wycieraczkami, mowa tu o e36. Ja miałem takie same objawy jak ty i wymieniłem cały ten moduł/przekaźnik co jest pod lewą nogą kierowcy, za osłoną głośnika. Ja miałem troszkę inny niż ten Wi-Wa II (rok prod 1991 :D )ale kupiłem nowy w ASO za 226 zl i to było to.
  4. Teoretycznie dużo mogło się zepsuć :cry2: U mnie były dokładnie takie same objawy jak u ciebie, wymieniłem na ślepo przekaźnik i było ok. Jeśli chcesz mieć pewność to pożycz od kogoś przekaźnik i rozwiejesz wątpliwości.
  5. Na moje będzie to motorola T722i lub T720i. Mam taki jeden sprawny, mogę oddać za darmo :D
  6. Takiemu panu należy tą grudę przy pomocy pługa umieścić na aucie lub w ogrodzie :norty: A teraz zagadka dla nie wtajemniczonych: dlaczego na naszych drogach widać często pługi jadące zaśnieżoną drogą z podniesionym pługiem (lemieszem)? dodam, że jest to zgodne z przepisami i nakazami zarządów dróg. kto wie dlaczego?
  7. W jeździe na trasach międzynarodowych w ciągu tych 9h po autostradzie w Niemczech udało mi się maksymalnie zrobić 770km legalnie. W polsce na 9h zrobi się ok 500-600km legalnie. Jednak rzeczywistość krajowa jest inna. Mało która firma transportowa przestrzega czasu pracy kierowcy. Pobierasz kontener w porcie w Gdyni po południu a na 7 rano musisz być np w Rzeszowie prawie 700km. Nikogo nie interesuje czas pracy i tacho- masz być na rano i JUŻ! Większość kierowców kombinuje z tarczkami po polsce, do tego szefowie montują wyłączniki do tachografu (nielegalne) i tak się ten cały chory transport krajowy kręci. poczytaj sobie http://www.etransport.pl/wiadomosc,7861,wzrasta_skutecznosc_w_wykrywaniu_wylacznikow_tachografow.html
  8. Przepisy określają maksymalny ciągły czas prowadzenia pojazdu czyli 4h30m oraz maksymalny dobowy czas prowadzenia pojazdu tj 9h, dozwolone jest przedłużenie 2 razy w ciągu tygodnia do 10h na dobę. Po wykorzystaniu tego czasu należy odbyć 9/11h odpoczynku. Przepisy nie mówią o ilości przejechanych kilometrów. Kierowca jest zobowiązany mieć przy sobie tarcze tachografu bądź kartę cyfrową tacho z zapisem z bieżącego tygodnia oraz 21 dni wstecz co daje nawet 28 dni zapisu i okazywać je do kontroli ITD oraz policji. Kara za przęciągnięcie tego czasu zaczyna się od ok 300 zł a kończy na 15 tyś zł przy kontroli na drodze lub 30tyś zł przy kontroli na firmie. za granicą te kary osiągają tysiące euro. We wszystkim najważniejszy jest zdrowy rozsądek i myślenie obu stron. Nie bronię wszystkich kierowców ciężarówek i nie boję się konstruktywnej krytyki.
  9. I tu masz rację, problem zaczyna się gdy śniegu jest za dużo i nie da się go upchnąć "po kątach". Najczęściej tak jest na mniejszych osiedlowych dróżkach gdzie pługi nie są codziennością. Rozwiązanie jest proste ale i kosztowne- po prostu trzeba go załadować i wywieźć. A teraz pytanie- KTO ZA TO ZAPŁACI??? :D
  10. Tą sytuacje ze śniegiem znam bardzo dobrze, ponieważ byłem kierowcą plugo-piaskarki :D W takich sytuacjach ten jego śnieg przy moim udziale lądował w jego ogródku :D a nie na chodniku. Fontanna śniegu i błota pośniegowego spod pługa "leciała" co najmniej 2 metry w górę i nawet 5 metrów w prawo. Tym oto sposobem mieliśmy czyste drogi i chodniki :D ps. Widok takiego uciekającego "pana" z szuflą- bezcenny :norty:
  11. ta 325 to na pewno ma oryginał przebieg 150 tys :duh: a siedzenie obdarte i już dawno łatane :cool2: ten boczek się zgubił pewnie po dzwonie i prawy próg coś już gnije :norty: jedyne co fajne to ten motorek :D
  12. Super ten IS'ik :duh: :duh: :duh: Dobrze że to nie M40 a'la IS :norty:
  13. Wklei fotkę jak to u Ciebie wyglada. Na tym schemacie co dałeś to są właśnie głośniki w podnóżkach i w drzwiach te koło korbki jeśli ktoś ma :D
  14. Co do podnóżka: wyjmij najlepiej dywaniki jesli masz, odkreć raczkę do otwierania maski, następnie płaskim wkrętakiem obróć o 90 stopni taki kołek w tym plastiku. Całość powinna sie już ruszać i delikatnie ja wyjmij i zobaczysz głośnik
  15. buczkowski

    problem z antena...

    Jakie masz radio? jeśli jakieś normalne przyzwoite to stawiam na antenę. posprawdzaj podłączenia i masy w radiu, a także masę anteny. Ja mam oryginalną antenę na tylnym błotniku i miałem podobny problem. Jeśli masz taką to zdejmij boczek w bagażniku i sprawdz podłączenie anteny a także wzmacniacza, powinno pomóc :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.