Skocz do zawartości

tomin47d20c

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 320d 163km N47d20c 2012

Osiągnięcia tomin47d20c

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. tomin47d20c

    inpa fxx

    Witam mam nastepujacy problem bmw e91 2012 n47d20c, inpa lonczy siez autem, jedynie silnik odmawia komunikacji. Dopisalem do pliku wpisy ENTER=DDS7 für n47 ale po tej akcji wywala mi komunikat o niezgodnosci sterownika Gesuchte steurgerate .......... Gefundete steurgerete N72d47B0, GDZIE ZNAJDE PLIK KOMPATYBILNY Z TYM STEROWNIKIEM SILNIKA I Z KTORYM PLIKIEM MAM GO PODMIENIC ? Dziekuje za pomoc i pozdrawiam
  2. Termostat sprawny na 100% temperatura na trasie 89-90 w miescie w korku 95 termostat dzial prawidlowo
  3. Diagnoza postawiona niestety. Serwis BMW stwierdził całkowicie zapchany filtr DPF (brak jakiego kol wiek komunikatu) następstwem tego jest uszkodzenie turbiny oraz chłodnicy zaworu EGR , niestety stało się to w Monachium koszt naprawy 2200Eur naszczescie gwarancja firmy intec pokrywa większość kosztów. Pozdrawiam
  4. Dziekuje za odpowiedz ,dokładnie taki dźwięk jak zawory na początku auto miało problem wkręcić sie powyżej 1500obr teraz po zatankowaniu na innej stacji i dolaniu środka do czyszczenia ten objaw nie występuję. Mam wrażenie ze przyspiesza owiele lepiej niz wcześniej jedyne co mnie martwi to czy nie uszkodzę tłoka jeżdżąc z lejącym wtryskiem?
  5. Witam wszystkich możliwe ze taki problem już wystąpił, jeśli tak to przepraszam. Auto z 2012 roku wszystko było ok wymieniłem olej w bmw i dwa dni później ruszyłem w trasę 1200km. Autko jechało wzorowo nie było problemu z dynamiczna jazda. Następnego dnia rano auto odpaliło normalnie ale po osiągnięciu ok 1500obr/min zaświecił się komunikat o ograniczeniu mocy silnika, silnik nie chciał się wkręcać na obroty powyżej 1500obr/min. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu auto jechało normalnie jedynym mankamentem był dźwięk powyżej 1500obr/min delikatny stukot zapowietrzonego silnika. Kiedy silnik osiągną temp. 80C kręcił się normalnie ale dalej było słychać delikatny stukot. Specjalista BMW po diagnostyce stwierdził błąd zaworu EGR oraz częściowe zatkanie dpf dają mu jeszcze 20-30 tys km. Dolałem uszlachetniacza do paliwa i autko nie ma problemu z moca kiedy jest zimny nie blokuje się na 1500 obr/min normalnie przyspiesza mam wrażenie ze lepiej niż kiedy kol wiek. Dźwięk klekotania słyszalny jest tylko pod obciążeniem w zakresie obrotów 1500 i więcej na postoju luzie nic nie słychać. Dziekuje za pomoc i pozdrawiam
  6. Witam. Mam pytanie odnośnie odcięcia zapłonu w 2.0d automat. Aby odpalić auto należny wcisnąć pedal hamulca, chciałbym wpiąć tu tak zwany pstryczek jako dodatkowe zabezpieczenie. Jak działa włącznik światła stopu jest 4- ponowy nie miałem z nimi do czynienia możne ma ktoś schemat elektryczny ewentualnie podpowie jak odciąć obwód rozrusznika Dziekuje i pozdrawiam
  7. WITAM serdecznie wszystkich Niedawno stałem się posiadaczem BMW E91 320d 163km N47d20c i mam pytanie odnośnie temperatury. Podczas jazdy na autostradzie temperatura 87-89 C w mieście pomału zbliża się do 90C i zaczyna rosnąc przy 97C rusza wentylator i zbija do 95 wylaczy się na moment temperatura wzrośnie i znowu rusza, raz temperatura doszla do 98C ale nie zauważyłem żeby przekroczyła poziom 98C. jeździłem wcześniej mercedesem i nigdy nie zauważyłem takiego wzrostu temperatury czy zachowanie mojego auta jest w granicach normy czy raczej powinienem szukać jakiejś usterki ? Dziekuje za pomoc i pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.