Skocz do zawartości

krzyjd93

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 318d 2002
  • Lokalizacja
    Łubnica
  • Zawód
    Informatyk/Handlowiec

Osiągnięcia krzyjd93

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Przekaźnik podmieniłem z tym o klaksonu. Nadal nic. Możliwe, że pompa jest odcięta z jakiegoś powodu przez komp?
  2. Maniek, klema plusowa wygląda oki. Natomiast sprawdziłem napięcie na kostce przy pompie paliwa i wynosi 5V. Kolejna sprawa to odpalałem auto z plaka i załapało, po czym oczywiście zgasło, ale sam fakt, że z plaka łapie. Kiedy podłącze pompę na krótko, w miejscu gdzie jest przekaźnik, słyszę że pompa chodzi, leje paliwo wężykiem, ale kiedy kręcę rozrusznikiem w momencie kiedy jest podpięta na krótko auto nie odpala. Co to może być? ://
  3. Ja mam zaś inny problem, auto nie odpala. Tak jak kazałeś Maniek, sprawdziłem pompę paliwa, nawet wymieniłem ją i nic nie dało. Przekaźnik i bezpiecznik pompy ok. Nie mam pojęcia co to może byc, nie słyszę w ogóle pompy paliwa... Ktoś ma jakiś pomysł co mógłbym sprawdzić, zrobić?? http://imgie.pl/images/2017/10/25/IMG_20171025_204412d50d9.jpg http://imgie.pl/images/2017/10/25/IMG_20171025_2043566b492.jpg
  4. 1A to raczej błąd maty w siedzeniu pasazera, mam to samo. Z tego co wiem można mostkowac czujnik pod siedzeniem pasażera, komp pokazuje właśnie błąd poduszki powietrznej i nie usuniesz tego kompem.
  5. Nie zaglądałem do pompy, klema wygląda ok, chociaż kiedyś jeden mechanik mi mówił, że widać, że była przerabiana/nie jest oryginalna. Mogę zrobić zdjęcie i jutro wstawić. Właśnie jak włączę zapłon to nie słyszę pompy, jedynie na krótko jak ja podłącze to słyszę jak pracuje, tylko dziwne jest to, że na krótko pracuje, a na zapłonie nie, myślałem że komputer ją odcina z jakiegoś powodu :/
  6. Panowie, ostatnio wymieniałem świece(oryginalne Beru), uruchomiłem auto, wszystko dobrze, chodziło na wolnych obrotach aż stopniowo zaczęły falować obroty po kilku minutach i to coraz bardziej. Zgasiłem auto i więcej już nie dało rady odpalić. Podłączyłem komputer i wyskoczyły takie oto błędy: https://zapodaj.net/b97578f28dbd2.jpg.html https://zapodaj.net/e63c52de4bb5b.jpg.html Czy błąd odnośnie pompy wtryskowej(czujnik obrotów pompy wtryskowej) oznacza, że jest walnięta i trzeba dać ja do regeneracji?? Pompa paliwa działa bo podłączyłem na krótko i chodzi, przekaźnik pompy paliwa też git.
  7. Kolo wyeliminowałeś przekładając lewe/prawe, jesli tercz byłaby krzywa to czułbyś bicie podczas hamowania ;) Tak jak kolega wczesniej zapytal, słychać przy skrecaniu prawo? Pierwszym podejrzanym jest właśnie łożysko
  8. Witam wszystkich forumowiczów :D Problem taki jak w temacie, a dokładniej, silnik drży chwile po uruchomieniu, ok. minuty normalnej cichej pracy, po czym występują tak mocne drgania, że trzeba wyłączyć zapłon. Dodam, że kupiłem auto od kumpla, który wpadł nim w poślizg i trzeba kilka rzeczy przy trójce zrobić(chłodnica wody,intercooler :cry: , jednak zanim doszło do tego incydentu powiedział mi, że gumy przy silniku są do wymiany bo strasznie drży przy gaszeniu, stąd moje pytanie, czy możliwe, że po tym wypadku w becie całkiem siadły te gumy od silnika czy może to być coś innego? e46 318d 116km, 2002r. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.