Skocz do zawartości

.xKamiLx.

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 528i 1999

Osiągnięcia .xKamiLx.

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam Okazało sie, ze sonda byla ok. winowajcą okazała się jej wiązka. Kable były zgrzane ze sobą i robiły zwarcie. Dzięki wszystkim za pomoc
  2. Auto właśnie miało jechać na większy przegląd i wymiane tej sondy. Nowe sondy tylko orginał czy zamienniki też dadzą rade?(różnie ludzie piszą) Dzisiaj po podłączeniu kompa błędy 18 i 140 już nie wyskakiwały. Czy mimo to i tak wymienić czujnik wałka?? Bo teraz nie wiem czy jest w końcu sprawny czy nie.
  3. Drastycznego spadku mocy nie zauważyłem. Błąd sond pokazywało już wcześniej a spalanie było w normie. A od czego jest błąd 140? przeszukałem forum i internet i nic na jego temat nie znalazłem
  4. Witam wszystkich forumowiczów. Mam problem z moim autem otóż od zeszłego tygodnia zaczęło palić drakońskie ilości paliwa(rzędu 20l/100km) Inpa pokazuje takie błędy E R R O R M E M O R Y R E P O R T ------------------------------------- Date: 05/02/16 13:19:58 ECU: MS420DS0 JobStatus: OKAY Variant: MS420DS0------------------------------------------------------------- RESULT: 4 errors in error memory !------------------------------------------------------------- 153 Signal Lambda probe before-Kat Bank 2 max value over limit Error frequency : 1 Logistic counter: 40 Engine speed 736.00 1/min load 103.49 mg/Hub temperature cooling water 70.50 Grad C lambda probe voltage control probe Bank 1.28 V appear before (rel.) 2.50 h Kurzschluss gegen U-Batt. CARB-Fehler Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan nicht vorhanden sporadischer Fehler Errorcode: 99 B1 01 28 17 13 9E FF B4 5B------------------------------------------------------------- 55 avtivate Lambda probe heating before KAT Bank 2 Error frequency : 1 Logistic counter: 40 Engine speed 736.00 1/min load 103.49 mg/Hub lambda probe voltage control probe Bank 1.28 V temperature cooling water 70.50 Grad C appear before (rel.) 2.50 h Leitungsunterbrechung CARB-Fehler Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan vorhanden statischer Fehler Errorcode: 37 74 01 28 17 13 FF 9E B4 5B------------------------------------------------------------- 140 Signal tank-leck-diagnostic-pump reed-switch not clossed Error frequency : 1 Logistic counter: 40 load 103.49 mg/Hub Engine speed 736.00 1/min temperature cooling water at the start 66.00 Grad C temperature intake air 30.00 Grad C appear before (rel.) 2.50 h Reed-Switch nicht geschlossen CARB-Fehler Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan vorhanden statischer Fehler Errorcode: 8C 72 01 28 13 17 98 68 B4 5B------------------------------------------------------------- 18 Signal Camshaft sensor outlet Error frequency : 4 Logistic counter: 40 Engine speed 832.00 1/min engine condition = idle 4.00 -- oel temperature 84.15 Grad C Battery Voltage 13.87 V appear before (rel.) 2.30 h Signal nicht plausibel CARB-Fehler Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan nicht vorhanden sporadischer Fehler Errorcode: 12 B8 04 28 1A 04 A6 88 B4 5D ============================================= Za pomoc z góry dziękuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.