Skocz do zawartości

Szelka

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 528i 1998r. SEDAN
  • Lokalizacja
    Lublin

Osiągnięcia Szelka

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Bezpieczniki które podobno odpowiadają za centralny sprawdziłem, wszystko w porządku. A co do modułu komfortu to gdzie go moge znalezc, jak wygląda i przede wszystkim, jak sprawdzic czy jest w porzadku ?
  2. Witam, problem taki jak w temacie. Mam 2 kluczki. Jeden z pilotem a drugi zwykly. Ten z pilotem mam do otwierania drzwi, a ten zwykły do odpalania. Pilot oczywiscie nie dziala. Gdy otwieram drzwi otwierają sie tylko jedne, nie wszystkie. Przycisk do zamykania ten przy skrzyni biegów tez nie dziala. Ktos wie co mozna tu zaradzić ? :?
  3. Skręciłem je, zaizolowałem taśmą ale to nic nie dało. Nie rozwiązało żadnego problemu więc ja wymiękam. Nie wiem juz gdzie szukać przyczyny. Chyba elektryk będzie się tym musiał zająć.
  4. A mogę ten żółto-czerwony poprostu połączyć ? I co zrobić z tym luźnym brązowym wtedy bo nie mam żadnego pomysłu.
  5. Załączam obrazek. Jak widać okazało się że żółto-czerwony kabel jest przecięty całkiem, brązowe tam niżej są jakoś ze sobą skręcone a jeden brązowy jest całkiem luzem i nie widać żeby był gdzieś jego drugi koniec. Jakieś sugestie ? http://iv.pl/images/69213213048415260398.jpg
  6. O to dobrze wiedzieć. Bo mam też problemy ze środkowym światłem STOP. Żarówka jest nowa, wszystko dobrze ale nie chce świecić. Jak się tam pomajstruje to na sekunde pomaga ale problem powraca. Tak samo z przyciskiem od otwierania bagażnika który znajduje się zaraz obok dźwigni otwierania maski. O ile się nie myle to po naciśnięciu bagażnik powinien odskoczyć i się otworzyć. A tylko się otwiera, to też może być tym spowodowane czy to już inne bajki ?
  7. Właśnie widziałem w takiej gumowej izolacji wiązke kilkunastu kabli. Oczywiscie ta izolacja przerwana dlatego widziałem te kable :D . I jeden z nich, bodajże brązowy jest całkowicie urwany. To może być to ? Czy może muszę zdjąć całą tą izolację i szukac po innych ?
  8. Witam, nie znalazłem podobnego tematu więc zakładam nowy z moją dość nietypową przypadłością. Już wyjaśniam, nie działało mi podświetlenie tablicy rejestracyjnej świeżo po kupnie samochodu. Więc wyczyściłem te "szkiełka", zmieniłem obie żarówki i wszystko pięknie dopóki nie zamknąłem bagażnika. W tym momencie jedna żarówka gaśnie. Gdy bagażnik jest otwarty wszystko działa normalnie. Nawet jak sie rusza, stuka, "macha" klapą bagażnika. Ale w momencie gdy się zamyka to gaśnie. Nie wiem o co chodzi, jeden znajomy mi powiedział że prawdopodobnie gdzieś kabel łapie uziemienie na zamku. Miał ktoś może podobny problem lub wie jak się z tym uporać ? Może ewentualne wskazówki jak to naprawić ? Z góry dziękuję za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.