Skocz do zawartości

mwsid

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e90

Osiągnięcia mwsid

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Rozumiem, opierałem się na innych autach z normalnym kluczykiem gdzie zawsze słychać pompę chociaż przez chwilę po przekręceniu na zapłon tzn "nabijanie". Najgorsze jest to że nie ma żadnych błędów i w sumie nie wiem już za co się tam złapać. Jedyny błąd jaki jest w sterowniku to błąd czujnika za DPF, został odpięty przez poprzedniego właściciela po usunięciu DPF... W sumie nie wiem jak on to usuną z sterownika, być może tam gdzieś jest błąd. Znalazłem jeszcze coś takiego w ista jak dawki rozruchowe, myślisz że zwiększenie tych dawek może coś poprawić?
  2. Cześć, Mam pytanie co do pompy w baku, czy pompa po wciśnięciu zapłonu powinna zawsze chwilę pompować nawet jesli auto zostało niedawno zgaszone. Wydaje mi się że pompa nie załącza się w chwili zapłonu, słyszę ja dopiero w chwili kręcenia rozrusznikiem. Problem pojawia się dość często przy temperaturach od 5 w dół. Walczę z tym od 2 zim... Czasem jest tak że przy minus 8 auto odpali praktycznie na dotyk a czasem przy minus 1 kręci z 6 sekund. Do tej pory wymieniłem Świece Sterownik od świec Kabel zasilający sterownik Akumulator Filtr paliwa Kleme ibs Przekaźnik od dde ten niebieski. Sterownik pompy paliwa Korekty na wtryskach dobre. Zastanawiam się czy przypadkiem nie jest to wina pompy w baku skoro po zapłonie w ogóle nie słychać jej pracy. Macie jakieś pomysły? Co odpowiada za czas pracy pompy po zapłonie i co reguluje ciśnienie na niej? A może jest jakiś zawór zwrotny którym schodzi paliwo z układu? Wystarczy że auto postoi całą noc i już jest problem.
  3. Dzięki za odpowiedź, będę kombinował :)
  4. Niestety Kolego moje jest 2005 i jest tam bezpiecznik 20a, ikona na opisie bezpieczników wygląda tak samo jak na funkcji rest. Ale tak jak już wspominałem odpinalem pompę od ogrzewania postojowego i po włożeniu bezpiecznika dalej się pali. Chciał bym uniknąć rozbierania połowy auta i drogi po nitce do kłębka... Dlatego szukam informacji czy jest coś jeszcze po drodze, chyba mało prawdopodobne że kabel się uszkodził i ma zwarcie z masą skoro idzie wewnątrz auta i nie jest narażony na zginanie jak w przypadku wiązki w klapie.
  5. Panowie czy jest ktoś w stanie mi coś podpowiedzieć w tym temacie ?
  6. Witam. Rozpiskę już miałem stąd wiem ze bezpiecznik nr 7 ale nie ma do niej żadnego opisu :( Jest tylko obrazek (Fale) i żadnego tłumaczenia ani opisu... Myślałem że to od dodatkowej pompy wody ale po jej odpięciu bezpiecznik dalej ulega przepaleniu. Wie ktoś może dokładnie za co odpowiada nr 7?
  7. A Pasek od wspomagania gdzie zgubiłeś ? To koło po lewej to pompa wspomagania i brak na niej paska który powinien łączyć duże koło z małym
  8. Witam. Panowie mam problem z bezpiecznikiem nr 7. Wyszukałem gdzieś w necie że odpowiada on za dodatkową pompę wody. Po przeskanowaniu auta pojawia się również jej błąd :/ Funkcja rest niby działa, mimo to bezpiecznik pali się odrazu po włożeniu... Nie muszę nic włączać ani wkładać kluczyka do stacyjki... Próbowałem jeszcze odpiąć pompę wody i włożyć bezpiecznik ale bezskutecznie, za każdym razem się przepala. Czy aby na bank bezpiecznik nr7 jest od dodatkowej pompy wody? Jak mogę namierzyć usterkę bez prucia całego auta i idąc po nitce do kłębka?
  9. Witam. W moim przypadku okazało się że po nagrzaniu puszczał korek spustowy w chłodnicy :)Nie widać dziada bo jest tam ic.
  10. Witam. Z tego co czytałem jest możliwość kodowania bmki tak by można było otwierać samą szybę zamiast całej klapy. Wie ktoś jak to zrobić ? :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.