Skocz do zawartości

Mkos

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 2006 530D

Osiągnięcia Mkos

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. zapłacisz 12zł za smsy i będziesz miał mapę.. drogo? ;) możesz też hodować swojego chomika...
  2. Dziękuje za mapy, są nowe, nowe drogi są również, jeszcze raz dzięki i pozdrawiam
  3. Sprawdz w lampach, modul od poziomowania i skrecania, wtyczki do reflektorow od niego /mała/ i czujniki poziomu. Wystarczy że coś nie działa a będzie migać i wszystko stoi. U mnie w lewym reflektorze byl niekontakt na wtyczce. Reflektor nie poziomował się /ruch przy uruchomienuu auta/. Zielona dioda migala, reflektory nie skręcały. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  4. U mnie okazal sie niekontakt na wtyczce /małej/ w reflektorze. Nie był zapięty do końca. Porobiłem zdjęcia modułów lamp, jakby ktoś potrzebował. Pzdr. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  5. I jak po wymianie zaśniedziałego modułu działa?
  6. Dzięki, nie mam właśnie oprogramowania, i muszę coś kupić w rozsądnej cenie, dzięki za info. U mnie raz działa raz nie, po prostu wariuje. stawiam własnie na jakiś nie-kontakt lub zacięcie mechaniczne.
  7. Witaj, jakim skanerem sprawdzałeś to, ja tez mam taki sam problem i nie mogę znaleźć przyczyny
  8. mam nivo właśnie, ale problemy zaczęły się po wymianie klocków na przód i łącznika górnego wahacza tez przód. wcześniej nie było problemów, no chyba że to przypadek.
  9. Witajcie, od pewnego czasu nie widzę żeby prawy reflektor bi-ksenon wykonywał test poziomu /ruch góra-dół/ przy uruchomieniu silnika. Moja prośba jest o informację gdzie jest zainstalowany czujnik poziomu. Może ktoś pomoże..
  10. Dzięki, płyn wymieniłem zgodnie z tym co było na korku, ale nic się nie zmieniło. ale usterkę znalazłem. okazało się że rurka od wspomagania (lub hamulców/płynu hamulcowego nie pamiętam dokładnie od czego, cienka i metalowa) jest przykręcona do podwozia auta, tuż za metalową osłoną, dokładnie tak jak silnik na poduszkach tak i ta rurka jest przykręcona przez malutka 1cm gumową poduszkę. śruba pękła i nie trzymała rurki która na wolnych obrotach uderzała i robiła takie ciche wibracje. pisze to może komuś się przyda. pozdrawiam.
  11. Witajcie. Mam dziwne szmery podczas pracy na wolnych obrotach na wspomaganiu. Gdy kręcę kierownicą szumy cichną, a gdy dodam lekko gazu całkiem ustają. Wszystko dzieje się na prostej kierownicy z aktywnym wspomaganiem E61 z 2006 roku. Ten szmer to jakby pracujący silniczek elektryczny, sam nie wiem, po wyjściu z auta słychać wyraźnie je po stronie kierowcy. Ktoś ma pomysł co to może być. Jak sprawdzić czy jest właściwy poziom płynu we wspomaganiu? Pzdr Maciej
  12. Witam, mogę prosić o działający link do map, jeśli ktoś ma..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.