Skocz do zawartości

bmwpower315

Zarejestrowani
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bmwpower315

  • Urodziny 24.04.1997

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 525i 2007 218km
  • Lokalizacja
    Białystok

Osiągnięcia bmwpower315

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Siema, W moim n57d30a z 2014 roku nie trzeba dolewać oleju. Zmieniam co 10-12 tyś km i poziom z miarki praktycznie ani drgnie. Pozdro
  2. Trzeba trochę się z tym namęczyć. Ja zrobiłem tak, że jeden koniec sprężyny był zamontowany w imadle a z drugiej strony jedną ręką trzymałem śrubokręt, który wszedł w oczko sprężyny i blokował rozprężanie a drugą ręką w grubej rękawicy ręcznie rozciągałem sprężynę aby jej koniec ześlizgnął się z mocowania. Trzeba zagrać siłowo i strategicznie. Powodzonka :)
  3. Za opór podczas otwierania się klapy bagażnika odpowiada właśnie sprężyna gazowa która powoduje że klapa otwiera się wolno, nie uderza a zarazem ma siłę ( chodzi o sytuację gdy na przykład samochód stoi pod górkę). Jeśli aktualnie klapa otwiera się za szybko to musisz opuścić sprężynę jak najniżej. Jeśli nie jest jeszcze mocno uszkodzona To dasz radę wyregulować to. W dużej większości przypadków regulacja już nie pomaga, sprężyna jest na tyle zużyta.
  4. Trzeba się siłować kolego. Ja zakładałem grubsze rękawice i ręcznie naciągałem :). Pozdrawiam.
  5. Warto kupować czujniki lepszej jakości. Ja popełniłem ten błąd i kupiłem cztery po jakieś 37 zł sztuka. W ciągu roku musiałem wymienić już dwa czujniki a błąd który pokazywał komputer to błąd całego modułu a nie jednego czujnika - winna zamiennika słabej jakości. A teraz pozostałe potrafią czasem pokazywać przeszkodę na mrozie mimo że jej nie ma.
  6. Panowie nikomu nie polecam końcówek drążków kierowniczych DACHSTEIN. Chciałem zaoszczędzić i kupiłem do bmw serii 5 owe. Po roku rozleciały się gumy i zaczęły skrzypieć. Wczoraj robiłem przegląd i diagnosta mówi że koniecznie wymagają wymiany. Nie polecam, po roku znowu trzeba wymieniać i ustawiać zbieżność.
  7. Witam Panowie. Jakiś rok temu udało mi się kupić używkę - całą sprężynę, działała do dzisiaj :P. Wzorując się na waszym sposobie wykonałem oto patent Działa! Dziękuje za pomoc i zdjęcie zostawiam dla potomnych. Pozdro
  8. W jakim silniku przegonienie pomogło? U mnie auto też jeździ głównie na krótkich odcinkach. Kilka razy w trasie też się błędy odzywały. Ile minut i na jakich obrotach latałeś że pomogło?
  9. Witam. Jestem po długiej rozmowie z mechanikiem. Katalizatory w tych modelach mogą ulec wypaleniu. Można bawić się w montaż emulatorów sond albo wyprogramowanie ale nie jest to naprawa. Najlepsza opcją jest wymiana na nowy. Ori kosztuje 4 tyś zl za sztukę. Są zamienniki niemieckie w cenie 1600 zł z 2 letnią gwarancją. Ostatnio znajomy wymienił kata na właśnie ten zamiennik i jeździ już bezproblemowo. Obawami były błędy katalizatora, nierówna praca silnika i brak mocy. Mam silnik N52B30
  10. Witam, miałem również problem z PDC. Błąd wyświetlany to 9E3B. A więc tak, zwarcie w instalacji powoduje iż moduł nie pracuje prawidłowo i wyświetla owy błąd. Przyczyną mogą być wtyczki, moduł, wiązka a nawet czujniki czyli nie wiadomo za co się brać hah. Po jakimś czasie może nawet spalić moduł (dokładnie jeden kondensator, taki moduł da się naprawić). W moim przypadku wymiana modułu na drugi nie pomogła, podmiana wiązki również. Po podmiance czujników okazało się iż jeden przedni był niesprawny, to powodowało błąd całego systemu pdc. Możliwe iż to wina słabego zamiennika - czujnik kupiony rok temu za 35 zł. Przy diagnozie zauważyłem iż po wypięciu z instalacji zepsutego czujnika system pdc pokazywał błąd niepodłączonego jednego czujnika a już nie awarii całego systemu. Tak samo po odpięciu przedniej wiązki pokazywał tylko błędy niepodłączonych czujników. Teraz już wiem że przed jakimkolwiek zamawianiem części próbowałbym odłączać elementy instalacji i śledził błędy, tak może okazać się winny element bez potrzeby rozbierania połowy auta i przeglądania instalacji. Moje podchody trwały kilka dni, e60 to wredne auta hah. Mam nadzieje że trochę pomogłem zielonym. Pozdrawiam :D
  11. Witam, mam problem z e60 z 2007 roku. Auto nie odpala, rozrusznik nie kręci. Przy skanowaniu wyskakują mi dwa błędy modułu Immobilizer - CA (Dostęp do modułu Comfort): A0A7 A0C7 Nie mam podanego opisu błędu. Po odłączeniu akumulatora na jakieś 25 min auto odpala. Z góry dziękuje za pomoc :) Problemem okazał się zużyty rozrusznik,który raz odpalał a raz nie. Z czasem padł na amen. Pozdrawiam
  12. Witam, mam problem z e60 3.0b z 2007 roku. Auto raz na 15 nie odpala. Zapłon się włącza, niby wszystko jest w porządku ale rozrusznik nie kręci. Po odłączeniu akumulatora na jakieś 20 min auto odpaliło od razu. Czego się chwytać, co po kolei sprawdzać? Dotychczasowy elektryk głupieje.
  13. Problem rozwiązany. Wszystkie czujniki jakie siedziały z przodu były nie odpowiednie, myślę że to są tylne. Pomogła wymiana wszystkich czterech na nowe po numerze części.
  14. Wyświetlało mi błąd " Czujnik zaparowania - brak lub wartość poniżej progu". Rozebrałem lusterko i okazało się że czujnik był zalepiony taśmą. Przykleiłem go jak należy i teraz wyświetla błąd 9C55 "Czujnik zaparowania - sygnał lub wartość powyżej progu". Są pomysły na rozwiązanie? Wymiana czujnika na nowy była rozwiązaniem, pozdrawiam.
  15. Pokazuje mi jego błąd ale jako jedyny nie wariuje, wskazuje dobrze. Edit: Aktualnie pdc ciągle nie działa. Po kasowaniu bĺedu od razu pokazuje błąd czujnika przedniego lewego - obwód przerwany. Zabieram się za rozebranie zderzaka i przegląd wiązki (juz drugi raz :duh: )
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.