jejuś kolego... czyli auto na złom?? :) może powolutku bo tego typu objawy często gęsto zależą od pierołek... więc aby nie tracić kasy: przeczyść przepustnicę przeczyść krokowy sprawdź ponownie lewe powietrze, głównie na drodze przepływka kolektor sprawdź, choć na ziemnym to mało istotne fajki kabli, lubią pękać nawet pod gumami sprawdź czujnik położenia wału - prosta kwestia wystarczy omomierz tego typu problemy dotyczą głównie prądu i tu nacisk na palec, kable i kopułkę ps. wtryski... pewnie ale co wtryski leją??? i to ma powodowac wyskakiwanie zapłonu? :) pps. jak odłączysz przepływkę i zapalisz komp dostaje świra - tego się nie robi, lambda nie jest brana pod uwagę na gazie ppps. na zimnym problemy z prądem są mniejsze, materiał się nie odkształca - na ciepłym wychodzą takie kwiatki jak połamane fajki, wyrobiona kopułka itp. w sumie to prosty problem do zdiagnozowania i wyeliminowania.