Skocz do zawartości

Łukasz735

Zarejestrowani
  • Postów

    1 509
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E32 735i only Pb , E38 4.4 6gang
  • Lokalizacja
    Sandomierz- Warszawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Łukasz735

Mentor marki

Mentor marki (12/14)

0

Reputacja

  1. Odgrzeje kotleta. Po odkreceniu miski w m62 6 srubek leżało w misce a reszta szła w palcach. Tak że jeśli ktoś twierdzi ze ten problem w silniku m62 nie istnieje jest w wielkim bledzie
  2. Łukasz735

    Kupione 750i

    M60b40 każda miała wloty.M60B30 żadna,miała te wloty zaślepione. Co do wąskiego grilla w V12 to mega rzadkość. Po rozkodowaniu VIN-u będzie zawarta informacja o takiej zmianie w V12
  3. Kumpel sprzedaje swoje. http://allegro.pl/rh-mbn-ac-schnitzer-10cali-duzy-rant-i1547064101.html Na 10J opona 235 a na przód przy 8J tak jak w jego przypadku to myślę że 205
  4. Łukasz735

    TYLNE LAMPY

    Zobaczymy jak przyciemnisz...póki co dalej jestem na nie...
  5. A może zaktualizuj profil bo nikt nie jest wróżką i nie wie jaki masz silnik.Ja stawiam na obudowę filtra oleju.Bardzo częsty przypadek. U mnie też było to samo.Po wymianie tej że obudowy ciśnienie gaśnie jak kręcę rozrusznikiem.O mały włos nie sprzedałem o to samochodu...
  6. Łukasz735

    TYLNE LAMPY

    Przecież to kilka minut roboty więc ile można zapłacić? Jak by mi ktoś powiedział za to 100zł to bym go śmiechem zabił.Jeśli Ci to robi znajomy to postaw mu "flaszkę" i będzie very ok
  7. Auto jak auto ale podpis masz mega.... :twisted:
  8. Podrzuć tutaj linka :wink: Jednak nie wiem czy to jest tak zdrowo dla silnika jak się go gazuje do odcinki na postoju...Mi kiedyś w e30 325 jak paliłem gumę i stała na odcięciu urwało 2dźwigienki zaworowe i kilka zaworów się ugięło...tak że ostrożnie z tym :wink:
  9. No to widzisz,samochód a samochód to różnica.Ostatnio do waw ciągnęła za mną E38 740(nie wiem czy 4.0 czy 4,4) ale w każdym bądź razie szanse były wyrównane a np jak braliśmy się za wyprzedzanie samochodu to musiałem spuszczać pedał bo siedziałem jej na tyłku. Co do F01-nie wiem bo nawet nie jechałem taką.Każdy model ma swoje bolączki.Znów ojca mojego W211 3,2 CDI jeździ bez żadnych problemów 4rok.... Co do gazowania 750i.Wiktora znam dość długo i ani razu nie słyszałem żeby marudził na chłodzenie w swoim aucie.Mieszka on w krakowie i sam wiesz że korki są tam na porządku dziennym.Na zlot jak jechaliśmy na expresówce nie schodziło poniżej 160km/h (klima wł itd bo było dość ciepło)Nie wiem czy znasz taką firmę jak energy gaz polska (czy jakoś tak,nie pamiętam dokładnie) i np chłopak który tam jest szefem nie widzi nic dziwnego w gazowaniu M73 bo o taką instalację też się tam pytałem.Firma chyba najlepsza w waw która zajmuje się takimi sprawami. I tak na marginesie,nie jestem wyznawcą diesla.Benzyna to benzyna i kiedyś sobie kupię E60 M5 ale póki co mnie na to nie stać.A póki co mój diesel pali 8-9L i V12 czy V8 jakoś strasznie się nie boję więc czego tu chcieć-rozumiesz mnie chyba :wink: Ale nie zmieniajmy tematu bo trochę odskoczyliśmy ... Jak bym kupował to było by to 740 a to co kolega kupi to już jego sprawa,nas pytał tylko o zdanie :wink: pozdrawiam
  10. Też masz porównanie...Wiadome że 3,5 nie ma żadnej szansy z 5.0(ani z dołu ani z "góry")Ja Ci też podam przykład 530d R6 0-100 6,8s 0-200 26s, 100-200 18,5s,spalanie średnio 8-9L!! Z tym że parametry o których kolego wspomniałeś były aktualne 20lat temu kiedy ten samochód był produkowany,dziś na pewno są "ciut" słabsze(chodź by nawet z zużycia silnika,czyt przebieg czy skrzyni biegów-też już nie pracuję jak nówka sztuka)Bo chyba się zgodzisz... Wertus,po za tym wiedzę że jeszcze mało wiesz :wink: .Pogadaj z Wiktorem od białej 750i z 7er lub z Jey-em też od 750i(obie E38) i zapytaj się czy oni mają problemy z LPG.Dobra sekwencja i "noł" problem :wink: Tyle że koszt takiej sekwencji to tyle co za dobrą E32.Uważasz że ten silnik ciężko zagazować?Ciężko zagazować jest np silnik toyoty VVTi lub volvo S60/XC70 2,5T i to na LPG jechać nie będzie... Teraz pewnie pomyślisz "gazować V12 to profanacja".Ok a np dla mnie nawet 316 gazować to profanacja.Każdy lubi co innego :cool2: Naturalnie :D Znajomy ma 850i 6gang i zawsze jak się z nim widzę to słyszę odcinkę jak rusza z miejsca :twisted:
  11. Nie wiem co to była za corvetta A tak poważnie to chyba Cię kolego lekko poniosło.Twoja 750 z tego co mi wiadomo ma 7,4sek do setki to i tak słabiej niż mój 530d(6,8sek, a od 100-200 porównywalnie obie ok 20sek.Podałem to porównanie że dla ciut nowszego silnika dużo słabszego niż V12 to normalne przyspieszenia).Kaczy może faktycznie nie jeździł dobrym V12 ale osiągi nie są aż tak strasznie rewelacyjne.Tzn są bdb ale nie aż tak jak piszesz że jedzie lepiej niż np corvetta.Np 740 ma tyle samo do setki czyli 7,4 a jednak utrzymanie V8 od V12 trochę się różni(czyt, jest tańsze).Nie mówię że 750i jest złe ale trzeba się liczyć z kosztami jak np 12świec,2kopóki,2 sondy,dwa filtry itd do tego spalanie na poziomie 20L (ok 100zl/100km więc mało to nie jest) Co do M30 to tak jak napsiał Kaczy.Jest to silnik bardzo wytrzymały (jak każdy w e32) spalanie nie jest wygórowane ale nie ma co porównywać osiągów z 740 czy 750.Po za tym teraz o zadbane m30b35 już ciężko... Ja ze swojej 735 jestem zadowolony aczkolwiek teraz bym kupił 740i i pomyślał nad swapem na manual chodź automat też jest spoko przy tym silniku. Reasumując...kup auto na jakie Cie stać,generalnie każdy silnik to dobre rozwiązanie. pozdr Łukasz
  12. Łukasz735

    BMW 750i

    125zł na 100km?Hmm....sporo :norty:
  13. Łukasz735

    TYLNE LAMPY

    No kaczy,poniosło Cie trochę :wink: Daj na luz :) Co do próby to jak kiedyś się spotkamy to dlaczego nie :wink: Ja podobnie jak Wertus uważam ze E38 to dobry samochód,na pewno bardziej komfortowy niż e32. Ale Panowie,wróćmy do tematu. Wertus lampy już doszły do Ciebie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.