Skocz do zawartości

Sosabowski

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 330d 2003

Osiągnięcia Sosabowski

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Może uda się wieczorem wrzucić korekty na zimnym, wiązki będę mógł dopiero w weekend obejrzeć. Ok, korekty na silniku 40 stopni bieg jałowy. oraz silnik 40 stopni 2 tysiące obr/min
  2. Zrzucano mi ostatnio dolot podczas wymiany świec i takie cyrki zaczęły się od tamtej pory, czy może mieć to jakikolwiek związek?
  3. Witam serdecznie. Pacjent 3.0D M57N 150kW przebieg 265 000 km. Auto od nowości tylko na lepszym paliwie jeździ, raz na jakiś czas zalewany dodatkiem bmw do czyszczenia wtryskiwaczy. Auto od jakiegoś czasu posiada niepokojące objawy, podczas postoju na biegu jałowym potrafi zatelepotać budą tak około sekundy. Gdyby nie to że stałem kiedyś z zapalonym silnikiem bardzo długo, nigdy bym się nie zorientował, bo zdarza się to średnio raz na około 10 min. Tak wyglądają korekty, silnik rozgrzany, bieg jałowy. Przy czym zaznaczę że trzeci cylinder pracuje tak od 0,5 do 0,75. Kiedy zatelepie budą wtedy 3 i 4 (czasem tylko trzeci, a czasem tylko czwarty potrafi podskoczyć z korektą do 4!) Ciężko mi to złapać inpą, bo jest to sporadyczne i trwa bardzo krótko. Podczas jazdy wszystko ok. Z danych inpa wynika że ciśnienie żądane a ciśnienie na szynie CR jest identyczne. Moje pytania do ludzi obeznanych w temacie: Od czego zacząć diagnostykę? Jak wygląda demontaż wtrysków? Czy winna może być podkładka pod wtryskiem? Istnieje coś takiego jak reset? wtryskiwaczy? Czy po wymianie lub regeneracji wtrysku należy go jakoś adaptować poprzez komputer? Może uda się zebrać w tym wątku jakieś mini-kompendium postępowania w takich przypadkach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.