Skocz do zawartości

grzlab

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E46 318. Pojemność 1,9 PB 118KM

Osiągnięcia grzlab

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Włożony był jakiś ARCHER F00C 2G2 027 a według programów z częściami zamiennymi wychodzi że powinien być 0 280 217 124 (BOSCH). Czy to może być przyczyna ? Zastanawiam się też czy może to być przyczyna ciśnienia paliwa.
  2. Witam Mam problem z BMW od znajomego. Jest to BMW E46 1,9 Pb 118KM rok 1999. Problem polega teraz na tym że samochód strasznie faluje na niskich obrotach. Po dodaniu gazu potrafi zgasnąć. W samochodzie został wymieniony czujnik wałka rozrządu (występował błąd) świece i kable zapłonowe. Niestety bez poprawy. Zauważyłem że gdy silnik faluje to po odpięciu wtyczki z czujnika położenia przepustnicy samochód się uspokaja i obroty ustają na 900. Da się tak nawet jeździć ale czasem go potrafi przydusić. Podmieniłem nawet całą przepustnicę z czujnikiem położenia przepustnicy i silnikiem krokowym i bez zmian. Kiedyś występowały takie problemy już ale czasem znikały i znów się pojawiały. Teraz niestety od ponad tygodnia silnik faluje non stop. Nie wiem co mogę jeszcze sprawdzić. Miałem nawet zdjęty kolektor żeby zobaczyć czy nie jest gdzieś uszkodzony ale nic nie zauważyłem niepokojącego. Czy ktoś może mi jeszcze podpowiedzieć czego szukać ? Dodam jeszcze że występuje błąd przepływomierza. Kiedy sprawdzałem jaki jest jego numer pokazywało, że jest on z samochodów marki VW z silnikami TDI. Czy to może być przyczyna ? Nie mam na razie zbytnio możliwości na podmiankę a nowy strasznie drogi. Za wszelkie podpowiedź dziękuję i pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.