Skocz do zawartości

malitekoner

Zarejestrowani
  • Postów

    76
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e36 320i 1996r

Osiągnięcia malitekoner

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Witam, mam nadzieję że ktoś mi pomoże rozwikłać te zagadkę. Obydwie szyby niedziałają przy wciśnięciu guzika słychać cykanie, światełko przygasa, szyba jakby chciała iść ale nie może, wymieniony moduł komfortu, zero poprawy po kilku miesiącach jedna szyba zaczęła działać dosłownie na 5minut otworzyłem a ta nie chciała się domknac, udało się z kluczyka, ostatnio mechanik zajrzał, okazało się że padł silniczek kierowcy, od pasażera wystarczyło go przedmuchac, po wymianie silniczka, obydwie zaczęły działać. Po tygodniu szyba od pasażera odmuwila posłuszeństwa minął następny tydzień a padła ta od kierowcy. mechanik rozkłada ręce... Nie wiem co robić, ktoś może ma podobne doświadczenie, lub zna dobrego mechnika z Warszawy ?Dzięki za wskazówki.
  2. Witam, planuje swap hebli przód na te z e36 M3 Wyczytałem na innych forach że wszystko pasuje p&p prócz zwrotnic, ktoś ma pojęcie czy da się to obejść? Jak z resztą zawiechy, po zmianie zwrotnic charakterystyka zawieszenia się nie zmieni? Jak z pompą hamulcowa ta od m52b20 da radę? Z góry dzięki za odpowiedź!
  3. Podobno zdarza się problem z korkiem chłodnicy . Jak sprawdzić czy jest sprawny. ?
  4. Negatywnie znaczy w porządku nie jest uszkodzona, zle sie zrozumielismy ...
  5. Witam mam problem z puchnącymi wężami . Na sam początek zaznaczam że układ chłodzenia jest prawie cały nowy prócz wiskozy ale to ma małe znaczenie w tym momencie pompa wody, termostat, płyn rolki, pasek, chłodnica (używana ale sprawna) Układ jest prawidłowo odpowietrzony temperaturę trzyma prawidłowo się nagrzewa . Problem tkwi w puchnącymi wężach górny i ten od strony pasażera, są strasznie tawrde jeden już nawet zdążył strzelić od tego ciśnienia, płynu ubywa muszę dolewać na 2000km ok 1l, test na uszczelkę wypadł negatywnie , auto ma moc, oleju nie przybywa . W czym tkwi problem ma ktoś pomysł ? Nie ukrywam że boję się tak jeździć autem a często wyjeżdżam na długie trasy . Jeżeli ktoś ma jakieś kolkwiek sugestie lub zna problem z własnego doświadczenia będę wdzięczny za udzielenie odpowiedzi bo ręce opadają . Pozdrawiam !
  6. Witam, interfejs został zakupiony, mialem troche zabawy z ogarnięciem tego ale sie udalo, co prawda nadal nie potrafie wgrać spolszczenia ale to już kiedyś przy okazji sie tym zajme . Po zdiagnozowaniu silnika wyszły mi dwa błedy 52 - klapa spalin oraz 83 - czujnik położenia wału korbowego (tak jak podejrzewałem) wydaje mi sie że błąd 52 wyszedł przez czunik wału więc jak najszybciej wymieniam czujnik i sprawdzam ponownie, lepiej kupić vdo simensa ori nowy czy używke ori ? Dzięki za wszelkie sugestie i za pomoc w sprawie !
  7. Wszystko wygląda szczelnie ... Tak, komputer to podstawa on mi powie co się dzieje , odezwę się jak to zalatwie, pozdro
  8. Objawy o których mówie to nie odpalanie, brak mocy, i gaśniecie..
  9. Może sprostuje troche sytuacje , sprawa wygląda tak, Auto po nagrzaniu sie dośc mocno, nie mówie o pionie na wskazniku temp ale o jakis 30km albo szarpnie w czasie jazdy albo zgasnie np jak stane na swiatlach, w tym momencie gdy uruchamiam ponownie silnik , strasznie dlugo kreci jakby paliwa nie podawał , gdy w koncu zalapie i odpali to automatycznie włancza mu sie muł , auto wgl nie chce jechac, silnik inaczej brzmi, nie ma zadnej elastyczności, to samo gdy w czasie jazdy nagle przerwie , jade normalnie rownym gazem dajmy na to i nagle coś szarpnie i włancza się muł... Zapomniałem dodac ze jakis czas temu ok 1 miesiąc gdy wszystko bylo ok auto raz paliło raz nie , obstawialem bendix bo to taki sam objaw ale nastepnego dnia ustało na dobre. skojarzyłem fakty i pomyslalem o czujniku polozenia wału korbowego który daje niemalze identyczne objawy ale sam juz nie wiem... Tak jak mówilem nie mam możliwosci podpiąc auta pod kompa w najblizszym czasie więc nie jestem w stanie tego zweryfikować , daj znać co o tym myślisz. Wyżej powinny być fotki instalacji, daj znać czy sie wyswietlają , Pozdro !
  10. Warszawa Praga południe, wczoraj troche ją przegoniłem na benzynie ok 30km i szła jak powinna , naprawde miala moc, zgasilem odpalilem po ok 5 min i znów lipa, sama zgasła dziwnie silnik chodzil ale nie falował, do tego całkowity muł do 2,5/3 tys obrotow ,jakby miala 50KM, reakcji na gaz praktycznie brak , pozniej zaczyna przyspieszac to samo co wczesniej a lpg wyłączylem ...Fakt 30 km to nie 300km ale wydaje m sie ze to nie wina lpg tylko cos innego. Możliwe ze to świece ? zrobilem na nich 20tys km a od 10tys mam lpg podejrzewam tez przepływomierz bo po odpięciu jest delikatna reakcja a przy podłączeniu kostki juz zadna, gdy ostatnio zepsuła mi się przepływka to strzelała z wydechu , teraz tez strzela. Co do inpy to napewno sie zaopatrze z czasem. fotke podrzuce pózniej, Pozdro !
  11. O co chodzi z kasowaniem adaptacji i z inpa ? Dodam że teraz auto gaśnie częściej i tylko na gorącym silniku jak juz zgaśnie ciężko odpala a jak odpali to się strasznie dusi biedna :/ i wgl nie ma siły , później zgasze jest ok zaraz znowu traci moc itp Najgorsze jest to że LPG mam nowe od grudnia i do tej pory zrobiłem 10tys km i nie byłem ani razu na regulacji a to przez to że mój gazownik jest 140 km ode mnie a ja cały tydzień pracuje , zaniedbałem sprawę strasznie ... Jesteś pewny że to może być LPG ??? Może najpierw pojadę na komputer i sprawdzę co się dzieje ?200/300 km na LPG trudno ,jakoś to zrobię , pojechałbym do gazownika na miejscu ale boje się że później gwarancji nie uznają jak gdzie indziej będę jeździł ...
  12. Witam forumowiczów, mam problem z bawarka , auto z rana po odpalaniu zachowywało się dobrze gdy silnik się lekko nagrzał zaczął szarpać i się dusić. Stalo się to z dnia na dzień ...Na biegu jałowym po energicznym wciśnięciu pedału gazu silnik się dusił a później szedł dobrze , na niskim biegu przy małej prędkości powiedzmy 30km/h 3 bieg auto po dodaniu gazu zaczyna szarpać i się podduszac. Na wyższych obrotach moc jest prawidłowa. Te same objawy na pb i na LPG. Zna ktoś problem ? I może mi wyjaśnić co się tu dzieje ? Czy. Ma to związek z zapowietrzonym układem chłodzenia czy może czujnik jakiś ? Mogę tak jeździć ? auto bardzo mi potrzebne na weekdzie ?? Z góry dzięki za odpowiedź, pozdrawiam !
  13. Witam, po wymianie chłodnicy w moim BMW, odpowietrzylem układ i teraz w czasie jazdy gdy wskazówka wskoczy do pionu to dmucha przez kilka km letnie powietrze , później zaczyna być już ok grzeje bardzo gorące czy układ może być jeszcze zapowietrzony i dlatego się tak dzieje ? Druga sprawa to ubytek płynu , gość od którego kupiłem chłodnice zarzeka się że chłodnica była 100% sprawna a płynu ubywa , po nocy widać krople na ziemi , i teraz czym to jest spowodowane skoro chłodnica jest szczelna ? Odpowietrzyć układ ponownie i obserwować ? W którym miejscu płyn może uciekać ? Dodam że wisko jest po wymianie , pompa wody , termostat , obudowa termostatu nowe. Co powinienem jeszcze sprawdzić ? Dzięki za info pozdrawiam ! ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.