Skocz do zawartości

mck159

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Z4 E85 3.0i

Osiągnięcia mck159

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Ok, dzięki. Oczywiście chodzi o płyty DVD :) Czyli rozumiem że: jeśli teraz wszystko działa to zadziała też z nową płytą, o ile jest ona prawidłowa.
  2. Mam kilka pytań na które może znajdę tutaj odpowiedź :) 1. Czy coś się może złego stać przy wgrywaniu nowych map? Nie wiem w jakim stanie mam czytnik i laser. 2. Czy mapy są czytane na bieżąco z płyty DVD, czy przy pierwszy włożeniu płyty kopiowane na jakis dysk twardy w samochodzie? 3. Czy jeśli coś nie zadziała (błąd na płycie, padnięty laser itp) to zostanę ze starymi mapami, które mam teraz, czy mogę zostać bez? 4. Rozumiem że w Polsce używam CD 2, a jadąc np. do Szwajcarii muszę się gdzieś zatrzymać, wyłączyć silnik i zaktualizować mapy na CD 1?
  3. Kupiłem Z4 z nawigacją MK4: mam aktualnie polskiego lektora, brak radarów i stare mapy. Chciał bym nowe mapy bez fotoradarów. Rozumiem że potrzebna mi płytka HIGH cd. 2. Czy podczas aktualizacji może się coś stać złego? Tzn. np jak bym miał brudny laser to po prostu nie wgra mi nowych map i mnie o tym poinformuje, czy wykasuje stare i zawiesi się na wygrywaniu nowych. Zastanawiam się czy w ogóle warto się brać za tą aktualizację.
  4. MK4 raczej ew. business VIN mówi Navigation System Professional S609A. To jest to samo co Profesional CCC? Myślałem że to nowszy soft i że wiąże się z tym joystickiem. Mój błąd: nie CD tylko DVD.
  5. Witam, Kupiłem ostatnio Z4 E85 z 2003 r. i zastanawiam się jaką mam wersję nawigacji. Z tego co widzę to jest czytnik CD w schowku. Takie zdjęcie wystarczy? http://s33.postimg.org/ggwful7lr/20160524_192704.jpg Pozdrawiam
  6. Bez suszarki? Podobno zaczepy są bardzo delikatne. Nie mam niestety gdzie podłączyć w garażu i musiał bym strasznie kombinować
  7. Taka sytuacja dzisiaj: Zaparkowałem zetke na myjce ciśnieniowej i przez rozkojarzenie puściłem sprzęgło na biegu (oczywiście szarpneła i zgasła), a później ją umyłem. Po tym (z powodu mycia albo szarpniecia) samochód zaczał mocno skakać z obrotami - wchodził na wyższe, schodził i tak na przemian co ułamek sekundy i po chwili gasł (szczególnie przy schodzeniu z obrotów w trakcie dojeżdżania do domu), świeciła się też kontrolka silnika. Pomyślałem że może brać lewe powietrze i po oględzinach zauwazyłem że pęknięty jest wężyk (chyba sterowania podciśnieniowego, numer 3 na zdjęciu http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=BT51-EUR-03-2003-E85-BMW-Z4_30i&diagId=11_2885), więc go uciąłem w miejscu pękniecia i założyłem ponownie + zacisnąłem opaską (której wcześniej nie było, ale dla pewności). Po tej operacji było przez chwilę dalej to samo, ale po dodaniu gazu zaczęło być już ok i zgasła kontrolka silnika. Dodam że po zdjęciu wężyka żeby sprawdzić czy będzie się działo to samo już nie występowało to skakanie. Wszystko jest ok i mogę jeździć? Gdyby nie było ok to chyba dalej by świeciło check engine? Pozdrawiam
  8. mck159

    Sprężyny

    Podbijam temat, ostatnio pękła mi sprężyna tylnego zawieszenia, też w zetce z zawieszeniem M. Znalazłem tylko takie: http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3316323033150-LS4208484-O16828-sprezyna-zawieszenia-tyl.html, ktoś używa?
  9. Dzisiaj rano znalazłem rozbity wkład lusterka przy mojej zetce, odkleił się on od czarnej maty (chyba grzanie?) i spadł. Mam kilka pytań 1. Jak bezpiecznie wymienić wkład lusterka? Prosta sprawa czy oddać do mechanika? 2. Czy kupował ktoś jakieś zamienniki i jest w stanie coś polecic? Niema chyba sensu płacić ~500zł za OEMowe? 3. Czy wymieniać lusterka wraz z matą grzejącą (minimalna różnica cenowa), czy zostawić istniejącą? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.