Skocz do zawartości

holkins1963

Zarejestrowani
  • Postów

    46
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O holkins1963

  • Urodziny 13.01.1963

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E 36 325 td rok prod 1994
  • Lokalizacja
    szczytno
  • Zawód
    mechanik

Osiągnięcia holkins1963

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Nie kolego nic nie umiera akumulator ma sie dobrze a jesli chodzi o prad to ucieka i wlasnie o to pytam gdzie ,dlaczego albo przekaznik ktorys nie puszcza albo jakis czujnik okresla blad w elektronice ,chodzi o to ze moze komus sie zdazylo cos takiego i wie w czym rzecz
  2. Czy mozesz kolego napisac ktory to przekaznik jest od pompki paliwa lub ktore to zewrzec piny.Mam podobny problem i chcialbym sprawdzic ten sposob
  3. Moze ktos z was mial cos takiego.Po dluzszym postoju to znaczy 10 godzin przekrecam kluczyk w stan zaplonu wszystke kontrolki sie pala i wszystko dziala dalej przekrecam na rozrusznik i glucha cisza nie kreci nic ,nie slychac rozrusznika ani bedyksa ,po przepchnieciu samochodu na biegu (starczy choc na piatce 10 cm)rozrusznik kreci jakby nic sie nie stalo i znowu tak przez dzien caly az do rana gdy przychodze do garazu i powtorka czynnosci z przepchnieciem.Czy moze ktos sie z tym spodkal?
  4. Juz sprawdzalem i niestety niedostaje pradu ,poszukuje przekaznika ktory jest za to odpowiedzilny ,jesli wiesz moze ktory to jest prosze o podpowiedz
  5. holkins1963

    nie kreci rozrusznik

    Mam problem ,w dniu wczorajszym przyjechalem do domu postawilem autko i co? .Dzis przychodze a rozrusznik sie nie odzywa ani be ani me ,kontrolki sie swieca a rozrusznika nie slychac .Jesli ktos cos wie na ten temat ,lub mial podobny przypadek prosze o wiadomosc
  6. holkins1963

    kontrolka ABS

    Czy wie ktos moze ,dlaczego w trakcie jazdy zapala sie kontrolka ABS i juz nie gasnie dopuki nie wylacze zaplonu .Po ponownym uruchomieniu jest wszystko ok do jakiegos momentu i znowu sie zapala dodam tylko ze jesli sie pali ABS nie dziala .Moze ktos wie co jest lub mial podobny problem dodam jeszcze ze przeszukalem forum i nie znalazlem nic podobnego.
  7. Ja bym ci radzil jeszcze sprobowac odlaczyc akumulator na jakies 10 sekund lub dluzej i podlaczyc spowrotem .Powinno zadzialac.Powodzenia
  8. Wysłany: Pią Kwi 11, 2008 12:52 pm Temat postu: -------------------------------------------------------------------------------- holkins1963 to o czym piszesz nie ma nic wspolnego z tym czy zawieszenie jest M Sport czy zwykle tylko z rocznikiem auta. dziq wyslij sie bardziej i poszukaj na forum. Bylo o tym juz milion razy, dokladnie opisane co sie rozni, co ile kosztuje, co do czego pasuje a co nie itd. Mosze ci tomek powiedziec ze twoje wiedza na ten temat jest troche szczupla i mozesz smialo ja rozwinac siegajac glebiej do literatury
  9. wiec kolego ja mam takie zawieszenie roznica jest w amorach ,lacznik stabilizatora jest przykrecany do amora i jeszcze jedno poniewaz amortyzator ma trzpien grubszy jest na nim inny gwint i co za tym idzie lozyska sa inne,czyli te gniazda na gorze.Sam najpierw kupilem amortyzatory a potem sprawdzilem ,okazalo sie ze nie pasuje i do tej pory probuje sprzedac na allegro.
  10. chyba ze nie potrafisz otworzyc maski jest to sprawa dosc latwa lecz nie mozna wytlumaczyc to trzeba pokazac
  11. Kolego sprawa jest dosc prosta podlacz akumulator pod maska z przodu ,jak otworzysz maskie patrzac przodem na silnik po lewej stronie przy szybie ,tak jakby w miejscu na akumulator jest zacisk plusowy i mase tez musisz podlaczyc gdziekolwiek ,bedziesz mial napiecie w calym aucie tak jakbys nie wymowal akumulatora .
  12. Juz po problemie ,sprobowalem odlaczyc akumulator ,byl odlaczony ok 10 min i o dziwo po podlaczeniu i przekreceniu kluczyka okazalo sie ze pokazuje wzorowo, widocznie przy odlaczeniu jak wyjmowalem smok komputer zwariowal i po odlaczeniu akumulatora zresetowal sie i powrucil do ustawien fabrycznych.Dzieki za podpowiedzi.
  13. nie ,to nie to sprawdzalem wszystko w porzadku ,przegladalem forum i natknolem sie na temat ze moglem zamoczyc ta kostkie elektryczna jakas kropla paliwa ,z tym ze tam nie ma napiecia w w zadnym z tych dwoch przewodow
  14. inspekcji kasowanie robi sie zupelnie inaczej ,poszukaj w wyszukiwarce tam bedzie dokladnie opisane a odnosnie testu takiego jak ty zrobiles niestety sam tez szukalem i sie nie dowiedzialem chyba przez uprzejmosc takich kolegow jak ten ktory tobie odpisal zaraz przedemna
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.