Skocz do zawartości

roochacz

Zarejestrowani
  • Postów

    109
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 525tds Touring 143KM 99r. automat
  • Lokalizacja
    Zachodniopomorskie

Osiągnięcia roochacz

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Ja miałem LCM 3 w przedlifcie 1999, ale tylne lampy polift migotały. Nie dało rady tego zakodować żeby świeciły ładnie mimo zmiany parametru LED_taillight w module. Po zmianie na LCM 3 z e39 2001 problem ustąpił.
  2. Serwus mam zamiar pozbyć się rdzy dookoła tej podstawki, jak ją zdemontować żeby nic nie uszkodzić? Jest tam taki kołek w środku ale nie wiem czym można go wyjąć, jakieś sugestie? Rdza pewnie też jest pod spodem więc pomalowanie tego tylko dookoła mija się z celem :/
  3. Nie jest tu coś związane z opcją blokady zapłonu kodem? https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1332635.html
  4. O rzeczywiście, sugerowałem się tym że zaślepka nie ma uskoku na samym dole (tej dodatkowej krawędzi) więc pomyślałem że ta za 70zł jest do m-pakietu. Bo myślałem że każdy zwykły zderzak w touringu i sedanie jest tak samo wykończony na dole (chodzi o krawędź dolną właśnie, foto porównawcze). Pewnie ta zaślepka za 160 zł będzie pasować do obu eMek, ktoś ma może używaną na sprzedaż? :norty: SDN: TRNG:
  5. Serwus, muszę kupić taką zaślepkę ale nie wiem czy z sedana będzie pasować do kombi? Mowa tu o wersji M pakietowej sedan: https://allegro.pl/oferta/oryginalna-zaslepka-haka-tyl-bmw-5-e39-51128219106-7928240348 touring: https://allegro.pl/oferta/zaslepka-haka-bmw-5-e39-m-pakiet-touring-oryginal-7709839888 Dużych różnic nie ma ale za to w cenie tak.
  6. Dobra okazało się że poluzowała się śruba od osłony pod silnikiem i od wiatru od większej prędkości nawalało tak xD
  7. Witam, Jechałem sobie elegancko prostą drogą 100km/h nagle zaczęło coś nawalać jakby coś się do koła przyczepiło. Zwolniłem i uderzenia też zmniejszyły częstotliwość, aż zwolniłem poniżej 60km/h i przestało hałasować w ogóle. Wróciłem na kołach normalnie do domu ale nie przekraczając prędkości 55-60km/h bo od niej zaczyna stukać. Trudno powiedzieć jaki to dźwięk może jutro film dodam. Do czego te objawy mogą pasować? Nie jest to silnik na pewno. Mam nadzieję że nie skrzynia :o Podpora wału? Łożysko w kole lub na wale?
  8. Dzięki za odpowiedź, widzę że trzeba dużo zaawansowanego sprzętu żeby to zrobić :( oddam to komuś kto się tym zajmuje. ale tylko wspomnę, znalazłem info że "ciśnienie w układzie możesz sprawdzić przez moduł IHKA" i chyba można dzięki temu oszacować mniej więcej ilość? Coś się może stać gdy się odpala klimę z małą ilością czynnika? ten olej tam zostaje w środku i nic się nie zaciera? Po czym poznać czy sprzęgło kompresora jest ok?
  9. Serwus, mam e39 11/99r z klimatronikiem. Klima działała później auto było 7 lat prawie nieużywane teraz klima nie działa. Pewnie czynnika ubyło przez tyle czasu, ale jak sprawdzić samemu czy przed napełnieniem czynnikiem i wymianą osuszacza wszystko jest gitówa czyli czy sprężarka działa i czy chłodnica nie jest rozszczelniona żeby nie było że ten gaz zaraz po napełnieniu ucieknie i trzeba będzie robić wszystko od nowa xD I czy da się sprawdzić inpą/bmwscannerem mniej więcej ilość czynnika jaka w nim jeszcze została? Wspomnę że po włączeniu śnieżynki da się zauważyć dźwięk silnika trochę inny oraz wentylator klimy obraca się. Wymieniłem wentylator klimy oraz pasek sprężarki, robiłem czyszczenie nawiewów pianką do czyszczenia klimy. Mam drugą chłodnicę na zmianę jeśli trzeba będzie chociaż ta co jest zamontowana wygląda wizualnie ok.
  10. Bo jest zamiennikiem w bmwstore, w dodatku nowszym czyli moze mniej awaryjnym i łatwiej dostępnym. Dzisiaj zamawiam emulator maty zobaczymy czy się poprawi bo wczoraj potężny kolega usiadł na fotelu to kontrolka zgasła
  11. Też podejrzewałem matę, ale ludzie w necie piszą że po montażu emulatora i tak muszą wykasować błąd. Więc chyba jak raz złapie jakikolwiek błąd to trzeba go skasować. Wnioskuję z tego że gdyby moja mata przerywała, to w przypadku gdyby nagle "załapała" to błąd od tak by sobie chyba nie zniknął.
  12. Wspomnę jeszcze o dziwnej sytuacji dzisiaj, z tym trzecim co ostatnio kupiłem modułem co 2-3 odpalenia auta kontrolka przestaje się świecić a za którymś razem znowu się zapala :O gdy zgaśnie i podłącze interfejsy to oba nie łączą się mimo wszystko
  13. A kupno mrsz3/A z rozbitka w którym poduchy wystrzeliły jest pewnym zakupem? Czy może moduł jest jednorazowy?
  14. Spróbowałem z kolejnym sterownikiem też MRSZ4/16SB końcówka 848 i nadal jest błąd NO RESPONSE FROM CONTROL UNIT. To już 3 moduł licząc fabryczny, może nie w nich problem... ale jeśli nie w nich, to w czym?
  15. Mam dwa osobne interfejsy. Jeden do inpy itp. od viakena oraz drugi dedykowany do bmw scannera, wersja 1.4, mam złącze 20 pin.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.