Skocz do zawartości

WojtekCR

Zarejestrowani
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 530D 2004r
  • Lokalizacja
    PODKARPACKIE
  • Zawód
    Elektromechanik poj. samochodowych

Osiągnięcia WojtekCR

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Mowisz ze rozkrecales wtryskiwacz zlozyles go poprawnie
  2. Bardzo ładnie się prezentuje :) silnik ten sam co u mnie
  3. Bardzo ładnie się prezentuje , widać ze wnętrze bardzo zadbane jak i cała jednostka :)
  4. Po zamontowaniu 19 felg opony przod 235/35/19 i tył 255/35/19 również mam takie odczucie , a zwłaszcza jak jest wiatr . Czyżby amory ? widać że są jeszcze org bmw .
  5. Korekty są złe na wszystkich cylindrach , ten cylinder 1 podejrzany bo dochodzi do 6 podejrzewam że coś tam innego będzie , sprawdził bym ciśnienie w cylindrach. A co się dzieje ?
  6. 0445110131 Org. montowane w e60 od 2003 do 2005 roku 0445110216 org. montowane w bmw seri 3 e90 0445110212 e60 2.5 177 0445115048 wtryskiwacze piezo montowane w poliftowych silnikach 231 km . to już inna bajka
  7. A co się dzieje w aucie ? Korekty nie są złe , ale jeśli chcesz mieć wszystko na cacy . Sprawdziłbym Cylinder 2 i cylinder 4 Pewnie któryś z nich ma większy przelew niż pozostałe i dlatego taka korekta . Test przelewów nic na nam nie mówi , porządne sprawdzenie wtryskiwaczy : tylko wyciągniecie i sprawdzenie na stole probierczy jak i rozebranie i diagnoza wzrokowa (zajmuje się tym na co dzień )
  8. Problem rozwiązany dzięki użytkownikowi mcmt :cool2: :cool2: :norty: Wszystkie te problemy robiła klema + która nie była dokręcona :) Mam nadzieje że już będzie wporządku . Pozdrawiam :lol:
  9. No nic Panowie , pozostaje mi zacząć od Alternatora i regulatora podejerzewam że tam będzie problem .
  10. Rozkodowałem ukryte menu i teraz wczasie jazdy pokazuje mi 14,8 do 15 , i czasem skacze na 13,2 i tak do góry . Wcześniej miałem Aku CAR 1.DE 100Ah 850 A A teraz kupiłem ZAP 100 AH 760 Właśnie teraz wróciłem zrobiłem jakieś 30 km i wszystko wporządku . To mówisz że nie potrzebnie przekodowałem na 110 ? ;/ wrócić powrotem na 90 jak było zapisane w rejestrze . Tylko że kontrolka od Alternatora powinna się chyba zaświecić ?
  11. Witam mam taki problem z moim BMW E60 3.0d 218 Otóż padł mi akumulator jakieś 3 tyg. temu . Akumulator był 100Ah (chyba jeszcze org bo na nim pisał rok 2004 ) . Więc kupiłem taki sam jak był zamontowany . Po tych 3 tyg. czyli od wczoraj mam taki problem jadąc , wyświetlacz zgasł , kontrolka od ABS off , PDC czujniki parkowania kontrolki się zaświeciły nic nie działa zadna trakcja itp Radio zaczeło wariować migać . Wróciłem do domu zgasiłem samochód , już nie zapalił , podpiołem miernik aku rozładowany , więc prostownik kilka min. samochód zapalił . Podpiołem komputer na zapalonym silniku napięcie aku 14,2 na zgaszonym około 12,8 , 12,5 . zobaczyłem również rejestr akumulatora i patrząc jest 90 ah , Program Delphi , nie było możliwości dokodować na 100ah więc dokodowałem na 110 . pojeździłem trochę myślałem że będzie ok , ale nadal to samo i tak jak by coś nie łączyło raz miga raz jest okej . A akumulator naładowany . Co o tym myślicie ? Klemy wszystko łączą nic nie zaśniedziałe
  12. Widocznie jak by nie było ładowania .
  13. kamil90 Spora różnica :) z 2.0 na 3.0 MateuszBN na pewno skorzystam dzięki ! :)
  14. Zalej do pełna i jeździj i zobaczysz ile zrobisz km . Ew. zalać do pełna i np. po 100 . 200 przejechanych km , znow dolej i wtedy przeliczysz jakie jest spalanie bo na komputerze też może glupoty czasem pokazywać
  15. W miescie wiadomo troszkę więcej spali . Masz webasto ? Silnik się nagrzewa do danej temperatury ? Warto sprawdzić również wtryskiwacze .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.