Witam mam taki problem z moim BMW E60 3.0d 218 Otóż padł mi akumulator jakieś 3 tyg. temu . Akumulator był 100Ah (chyba jeszcze org bo na nim pisał rok 2004 ) . Więc kupiłem taki sam jak był zamontowany . Po tych 3 tyg. czyli od wczoraj mam taki problem jadąc , wyświetlacz zgasł , kontrolka od ABS off , PDC czujniki parkowania kontrolki się zaświeciły nic nie działa zadna trakcja itp Radio zaczeło wariować migać . Wróciłem do domu zgasiłem samochód , już nie zapalił , podpiołem miernik aku rozładowany , więc prostownik kilka min. samochód zapalił . Podpiołem komputer na zapalonym silniku napięcie aku 14,2 na zgaszonym około 12,8 , 12,5 . zobaczyłem również rejestr akumulatora i patrząc jest 90 ah , Program Delphi , nie było możliwości dokodować na 100ah więc dokodowałem na 110 . pojeździłem trochę myślałem że będzie ok , ale nadal to samo i tak jak by coś nie łączyło raz miga raz jest okej . A akumulator naładowany . Co o tym myślicie ? Klemy wszystko łączą nic nie zaśniedziałe