Skocz do zawartości

DyzioMarzyciel

Zarejestrowani
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 320d (M47DO1) 2003r.
  • Lokalizacja
    Suwałki/Gdańsk

Osiągnięcia DyzioMarzyciel

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Cześć, co sądzicie o tym aucie: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-piekne-100-bezwypadkowe-bmw-335d-ID6DthCC.html? z Vinem nie zgadza się felga, oznaczenie na klapie brak i gałka jest inna. Również podejrzanie małe przebiegi były robione wg historia pojazdu. Uważacie że warto się zainteresować :?:
  2. Ta kuleczka powinna latać. Ona daje minimalny przepływ wtedy gdy jest zamknięty termostat.
  3. Pan Berk Sławomir zajmuje się tylko niestety nowszymi autami.
  4. Witam czy jest ktoś w gdańsku kto by miał na podmianę przepływomierz do bmw e46 320d 150km (BOSH): 0928400468, 0928400527 . Chcę zweryfikować czy mój jest do wymiany i czy warto wydawać 500pln.
  5. Odkopie swój temat bo mam pewne pytanie (i nadal szukam przyczyny spadającego doładowania, filmy powyżej). Czy podciśnienie na gruszce podczas przyspieszenia (3 bieg do prawie 4 tys. obr.) jest prawidłowe : Czy to normalne, że wraz ze wzrostem obrotów spada podciśnienie między gruchą, a zaworkiem (czy nie powinno być stałe i jak największe?). Grucha jest szczelna bo podczas wytworzenia podciśnienia pompką to się utrzymuje i nie spada. Pompa vaccum sprawna i podciśnienie trzyma wysoko. I czy mam problem jakiś elektroniczny, że zaworek wypuszcza podciśnienie czy może to jest prawidłowe zachowanie? :mad2:
  6. Po wymianie u siebie to mam rade: Wykręcaj na ciepłym i jak niestety wyjdzie gwint, a trzpień zostanie i nie dasz rady wyjąć go kombinerkami czy czymkolwiek to możesz nakręcić jeszcze raz tą część z gwintem do oporu i wtedy duża szansa, że się zakleszczy na trzpieniu i wyjdzie wszystko. Tak miałem na dwóch świecach. no i uważaj żeby żaden paproch nie wpadł do silnika. :cool2:
  7. znalazłem screena z inpy na kompie i było 87,3 oraz inny screem 88,3 stopni. A czy miał zefrezowane logo to nie pamiętam.
  8. Ja wymieniałem termostat główny około 14 miesięcy temu na BEHR a stary był jeszcze oryginał z logo BMW (niestety pękł jeden z dwóch zatrzasków trzymający metalowy element termostatu). I poki co ten Behr trzyma się dobrze. Nie narzekam. :cool2:
  9. Ok to teraz jakie wahacze polecacie? Czy meyle hd sa dobrym wyborem?
  10. Mam takie pytanie odnośnie sworznia w wahaczu. CZy takie zachowanie to normalne dla BMW e46: Bo coś stuka mi z jednej strony i myślałem, że to sworzeń poruszałem i widzę ze się rusza. Myślę sprawdzę jeszcze drugą stronę i tu tak samo. Więc moje pytanie brzmi czy wychodzi na to że mam 2 sworznie wywalone w obu kołach czy takie zachowanie jest normalne dla bmw?
  11. No mowi sie trudno. A czy warto w przeplywce robic dziure? Jest to przeplywka boscha jeszcze z logiem bmw.
  12. Witam ponownie, Wymieniłem elektrozawór turbo na nowy i niestety nie ma różnicy. Nadal w górnym zakresie obrotów spada doładowanie. Mam już nowy intercooler, nowy elektrozawór, nowe przewody podciśnienia, sprawdzałem i na wirniku turbo nie ma luzów i nie ma żadnej dziury w dolocie bo szukałem jeszcze raz i nic. Gruszka też raczej szczelna bo robiąc podciśnienie strzykawką to sztanga utrzymuje się w pozycji odciągniętej. I teraz pytanie czy jak by była nieszczelność w dolocie to czy by przepływka też pokazywała obniżone wartości przy wysokich obrotach? Jak to wygląda w zdrowym dieslu e46. Czy przy wysokich obrotach spada też wartość przepływki poniżej żądanego? Czy z filmów jakie są w poście wynika że przepływka jezt zdrowa czy może coś jej dolega i warto dziurkę zrobic? No już "zgłupłem" i nie wiem co dalej szukać i wymieniać :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: Ktoś, coś? Jakieś pomysły może?
  13. Oto zapis z odłączonym EGR: Tym razem trzeci bieg do 4,5 tys. obr. i czwarty bieg do 3,5 tys. obr. I pytanie: Wszystkie węże są szczelne w dolocie, nie widziałem żadnej dziurki. Został tylko intercooler i luzy na wirniku sprawdzic czy są. Być może to Intercooler puszcza. Bo czy zapocenie, wlot do intercoolera (zdjęcie poglądowe) może wskazywać na nieszczelność czy wszystkie intercoolery tak się pocą. No i po drugie czy jak trzyma ciśnienie przy niższych obrotach (cisnienie dochodzi nawet powyzej 1,3 bar) to czy spadek przy wyzszych obrotach może wskazywać nieszczelność czy może gdzieś indziej jest problem. Jedyne błedy na silniku to teraz wyskakuje błąd EGR. nic więcej. Macie Panowie może jakieś sugestie czy to intercooler moze być czy luzy na turbo czy może coś innego. :mad2:
  14. Witam, Po ponad roku posiadania bmw E46 320d 150km postanowiłem isc na CHIP'a. I niestety wyszło, że ma 144km i 319 niutów (nie mam wykresu jako że pan nie wziął ani 1zł bo tuningu się nie podją) . Tuner powiedział, że moje Turbo chyba wstaje z opóźnieniem i tak jakby uciekało mi gdzieś ciśnienie doładowania przy górnym zakresie obrotów. Musze to naprawić i moge chipa robić. Miałem wyczyszczony egr i oczywiscie wymienione filtry razem z tym od odmy. Teraz również przeczyściłem filterek od elektrozaworu turbo i wymieniłem przewody podciśnieniowe. Sprawdzałem dolot i dziury nie ma. Intercooler jest troche spocony na dole przy wlocie od turbo ale nie zauważyłem żeby tam gdzieś cisnienie uciekało (chyba że jest malutka dziurka gdzieś na tym intercoolerze) I oto co wyszło podczas jazdy na 3 biegu do 4,5tys obr. Czy taki spadek doładowania pod koniec przyspieszania to normalne? na filmie od 13 sek. Macie może jakieś propozycje co to może być?
  15. Witam, mam problem dotyczący tego błędu. Czy to oznacza, że mam wszystkie świece do wymiany? (sterownik regenerowałem u Roger'a)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.