Skocz do zawartości

qrucheque

Zarejestrowani
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    M340i
    430i Gran Coupe

Osiągnięcia qrucheque

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Potwierdzam. G20 (340i) w porównaniu do F36 jedzie jak przyklejony do drogi ekspresowej (przy dużym wietrze), zarówno w trybie comfort jak i sport
  2. Cześć, mam pytanie, czy w G20 można usunąć bezproblemowo (nie uszkadzając zderzaka) karbonowe splittery m performance (po obu stronach zderzaka)? https://www.bimmerworld.com/Body-Aero/Front-Spoilers/M-Performance-Front-Left-Carbon-Splitter-G20-51192455835.html
  3. Przymierzamy się do zakupu X3 20d. Zastanawiam się czy warto dołożyć do konfiguracji sportowy zmienny układ kierowniczy. W innych modelach jest on raczej chwalony, pytanie jak działa w X3?
  4. Zamówili jakieś kołki do wyciszenia ale szczegółów nie znam. Jeśli chcesz to przy okazji się podpytam
  5. Dzięki. Czytałem już wcześniej Twój temat i od razu zasugerowałem problem ze zgrzewami. I rzeczywiście, przyczyna skrzypienia tkwiła na łączeniu karoserii, w pobliżu wlewu paliwa. ASO zastosowało nieco inną metodę, zgodnie z instrukcją producenta. Po 4 dniach odebrałem samochód, póki co jest cisza.
  6. Ja w swoim F36 przez rok walczyłem z fotelem pasażera (coś telepało w czasie jazdy), aż zorientowałem się, że to mocowanie gaśnicy. Ostatecznie ją usunąłem i problem zniknął. Ostatnio pojawiło się bzyczenie z okolic podłokietnika - sprawcą okazał się uchwyt na telefon, który wpadał rezonans. Problem rozwiązany analogicznie jak z gaśnicą. Generalnie, różnego rodzaju trzaski i hałasy atakują z każdej strony. Walka z wiatrakami. Największym problemem w GC zdaje się być kanapa i bagażnik. Panowie z ASO walczą obecnie ze skrzypieniem i trzeszczeniem pochodzącym z okolic prawego boku (z tyłu). Skrzypi zwłaszcza przy pokonywaniu wzniesień, zjeździe do garażu. Podejrzewam, że to kwestia karoserii, wszystkie plastiki i obudowy były demontowane / podklejane, itp. Powoli tracę cierpliwość. Tym większa szkoda, że samochód sam w sobie jest prawie idealny.
  7. Też miałem podobne dylematy (F30 czy F36). Ostatecznie zdecydowała żona :D Za GC przemawia również lepsza pozycja za kierownicą, szczególnie na sportowych krzesłach z manualną regulacją można zejść naprawdę nisko. Poza tym bagażnik jest dużo praktyczniejszy od tego w F30. Wcześniej miałem paska b7 i pomimo, że miał większy bagażnik, łatwiej zapakować się do GC.
  8. Kupiłam w ASO. Jak potrzebujesz kupić te lampy po rabacie, daj znać PW. Zagadam w tej sprawie ;) Dziękuję. Spróbuję w pierwszej kolejności "docisnąć" moje ASO. Przy okazji, czy tylne lampy w F36 różnią się czymkolwiek od tych w F32?
  9. Skąd bierzecie nowe lampy? W ASO powiedzieli, że jeszcze nie ma ich w sprzedaży i nie wiadomo kiedy będą ...
  10. A mógłbyś podać jakie wartości ustawiłeś w equalizerze? Mam starszą wersję idrive z innymi suwakami :)
  11. Ja mam taki rozmiar na tylnej osi (zestaw na lato, 18") i nie zauważyłem problemów na koleinach
  12. Standardowe zawieszenie w xdrive nie jest takie złe jak większość uważa. Wszystko zależy od osobistych preferencji. Dla mnie po przesiadce z passata b7 jest idealne, nie za twarde, nie za miękkie. Dobrze, że wybrałeś LCI, poza światłami powinni usunąć drobne niedociągnięcia jakościowe.
  13. Akurat analogowe klasyczne zegary w serii 3/4 stanowią jej wielką zaletę na tle konkurencji. Te elektroniczne pstrokate w nowych mercach czy audi pachną - przynajmniej w mojej ocenie - tandetą.
  14. W mojej F36 przyczyną był zaczep tylnej kanapy. Pomogła filcowa nakładka założona w ASO. Była też jakaś akcja serwisowa z prawym nadkolem z tyłu, co usunęło skrzypienie w czasie pokonywania nierówności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.