Skocz do zawartości

Kosi

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 318i M43TU 1,9 benzyna 98r

Osiągnięcia Kosi

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Też pomyślałem ze strasznie drogi ale powiedziałem żeby dział to.... działał... Ciesze się tylko że tą pompę powietrza obszedł bo od BMW bym zapłacił sporo a tak mam od opla - różni się tylko sposobem mocowania rurki gumowej tej od grzybka od silnika - w BMW mamy na zatrzask a tu po prostu trzeba wcisnąć gumę - teraz ładnie pracuje przy odpalaniu. Ten bagnet faktycznie zastanawiający, może tamtym otworem zasysał powietrze ktorego przez pompe nie mogl bo woda stała ? Na razie ciesze się że działa i serio nie mam problemow z tymi 2ma przypadkami
  2. Też to czasami mam (bardzo rzadko). Najczęściej jak najpierw mam dmuchawę na wysokich obrotach trochę a później schodzę na niższe. Póki co nie widziałem co poradzić a po filmikach widziałem ze dobieranie się to nawiewów to rozkręcanie połowy auta w środku :D
  3. ROZWIĄZANY Napisze bo może ktoś się buja z czymś takim - mianowicie, 1. termostat - niby sprawdzony ze działa - ale sprawdzić tak na prawdę się nie da. za którymś razem się nie otworzy i mamy problem - wiec wymiana na nowy (koszt to około 330zł) 2. pompa powietrza wtórnego - okazuje się ze nie działa od początku jak kupilem auto i zbierała się wilgoć t tym układzie dlatego bulgotało coś / dlatego woda w weżu pod chłodnicą - i UWAGA - jak bym kupił do BMW to pewnie jadłbym smalec - pasowała od opla ktorą kolega załatwił mi za około 120 zł Dwa powyższe i mam spokój
  4. Kosi

    Mazowieckie

    Kto konkretnie ? do skaczacej wsazowki od temperatury , bulgotania pod maską , i elektryką ?
  5. Pompa wody, wszystkie filtry, uszczelka koło zaworów, wymiana oleju i drugi raz po 1tys km bo czyścił silnik bo były brudy - zrobiłem od razu Nic nie cieknie, chłodnica się kreci Sprawdzić termostat czy się otwiera dając duży przelew - co konkretnie zrobić?? Wgl szukam kogoś koło Wyszkowa (między Warszawą a Pułtuskiem) kto mógłby rzucić okiem / poradzić trochę, macie tu kogoś ?
  6. Kosi

    Mazowieckie

    Cześć wszystkim, Szukam kogoś ogarnięntego w okolicy Wyszkowa (między Warszawą a Pułtuskiem). Doskwiera mi: Silnik/cos kolo silnika - bulgocze/siorbie po przejechaniu koło 15km CZASAMI temperatura rośnie a czasami jest ok (niezależnie od stylu jazdy) Światła mi głupieją - czasami się same zapalają i czasami żeby wyłączyć długie muszę.... je włączyć. (jakis czas temu wywalilo mi plyn chlodniczy ale chba dlatego ze zle był zalany - teraz jest ok) Macie kogoś? bo już 2 razy do kogos wstawiałem i nic...
  7. Juz jestem Auto potrzebne bo dziecko w planach i chcial nie chcial ran na jakis czas trzeba - pozatym bardzo mi sie podoba to e46 :) Ogolnie 2gi raz wrocila od mechanika , że "Wszystko okej, sam jezdzilem nią, jest ok" i nie prawda bo zrobiłem te 10km do pracy - nic, 10km z pracy nic, za godzine pojechalem nast 10km i sie zgrzala.... na powrocie z tych 10km znowu cieplo.... termostat mowi ze ok, chodnica odpowietrzona. To bulgotanie mnie zastanawia, bo kiedys tylko bulgotalo, teraz juz bolgota i sie grzeje. No mi rece oadaja Odme musze wlasnie zobaczyc bo jakis czas temu spadl mi wezyk z przodu i moze jest nieszczelny (wg mnie przy zapieciu bo ledwo chcial zaskoczyc) - to moze coś robić ?
  8. Witam wszystkich, Autko rocznik 1998 M43TU 1,9 benzynka (tak, pierwsze modele były 1,9). Auta używam dosłownie 2x w tyg i to już max do przejechania mam 2x 10km w ciągu dnia (sporo stoi, beż garażowania). 1. Mam ją od prawie roku i od 3 miesięcy po przejechaniu 15km i zatrzymaniu się z sinika dobiega jakby bulgotanie/zasysanie wody/powietrza - siorbanie. Ustaje jak chwilkę się postoi bez jechania. Kiedyś przestawało po wyjęciu bagnetu, teraz już nie. teraz przestaje po chwili stania lub po odpięciu rurki od odmy. 2. do tego 2 dni temu niestety silnik zaczął dostawać temperatur i wyciekł mi płyn od chłodnicy (jadąc ciekł, po delikatnym odpowietrzaniu i odkręcaniu korka cały wyleciał). Uzupełniłem, odpowietrzyłem - nie uciekał ale temperatura rosła ponad standard (nie katuje auta, spokojna jazda). No i moi drodzy, mam sie od razu martwić o uszczelkę pod głowicą czy termostat, czy macie jakiś pomysł? Te dwie sprawy jakoś wg was się łączą? Świeżo upieczony kierowca BMW z Wyszkowa :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.