Skocz do zawartości

panzer1987

Zarejestrowani
  • Postów

    63
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

O panzer1987

  • Urodziny 26.11.1987

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW X5 3.0D 2005 aka "Kocur"
  • Lokalizacja
    Poznań

Osiągnięcia panzer1987

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. wyslalem Ci prv z tymi dystansami :) tez mialem 320Ci i po A2 leciałem 230km/h bez problemu, wiec cos jest nie tak z Twoim egzemplarzem, jak koledzy mowia jedź na kompa :) a potem za jedyne 7000$ możesz kupic to : http://www.esstuning.com/products/M54B22-Twin-Screw-Stage-2-%28TS2%29-.html Boost pressure: 8 PSI Horsepower: 260 DIN (Stock 170) Torque: 315 NM (Stock 210) 0 - 60: Man : 6,2 sec, Aut : 7,0 sec Installation time : 8-10 hours
  2. Dzieki, dopiero wczoraj sobie to ogarnąłem, czekałem aż opróżnię zbiornik bo nie chciało mi się dźwigać 10 kilo :P. Oczywiście pomylone wtyczki :mrgreen: Pozdrawiam!
  3. Dałem sobie spokój, ale szukam dalej :D Dzieki :cool2: Po prostu zawsze chciałem mieć e36, kiedyś pare razy przejechałem sie M50B25 i sie zakochałem. A do codziennego wożenia tyłka mam X5 :D Temat można zamknąć, dziekuje wszystkim za porady.
  4. właśnie wrocilem z oględzin... bez auta, dalem sobie jeszcze troche czasu zeby troche popytać. Co sprawdziłem: odpalilem silnik, jest strumyk plynu chlodzacego, na zimnym wisko mozna zakrecic reka bez oporów, nie ma widac zeby były "bąble" w zbiorniczku wyrównawczym na chodzącym silniku. Przejechałem sie kawałek, silnik złapał temperature i trzymał 90 stopni elegancko, nawiew mialem na max zimne, wrzuciłęm nawiew na czerwone pole i wskazówka zaczęła sie wychylać w strone czerwonego pola, oczywiscie wszystko podczas jazdy, zatrzymalem sie zgasilem silnik i koniec. Podnioslem maske, i biały dym lub para unosiła sie spod kolektora dolotowego, nie duzo bo i duzo nie przegrzałem silnik mial około 100C wskazówka wychylila sie moze 2mm w strone czerwonego. Cos mnie tknęło zeby sprawdzic jak teraz wygląda olej, na bagnecie kolor normalny, ładny klarowny olej, ale odkreciłem korek wlewu oleju, a tam biała piana. Domyslam sie ze chyba uszczelka pod glownica poszła w las :? Co moge dodac, próbowałem odkrecic korek zbiorniczka wyrównawczego, napierw syczenie, popuściłem bardziej i usłyszałem taki sam dzwiek jak bym odkrecał wzburzoną butelke z coca colą, słychac było ze ciecz chce wyfrunąć ze zbiorniczka wiec go zakrecilem spowrotem. http://i.imgur.com/GgTuNSk.jpg http://i.imgur.com/sAeaEj8.jpg http://i.imgur.com/Jn0Qe6N.jpg http://i.imgur.com/IYY7Rox.jpg
  5. Dzieki za podpowiedzi, jutro o 13 jadę ją obejrzeć, już umytą, kazałem zalać do pełna płynu chlodniczego do chlodnicy, bo na desce wyskakiwał komunikat. Troche martwi mnie rdza, podniosłem tapicerke pod nogami kierowcy i blacha była w stanie jak ta wanienka na koło zapasowe (foto) i było wilgotno, podłużnice i kielichy nie skorodowane. Jutro ostukam ją troche i zobaczymy, odbędę tez jazde probna, z ciekawostek - auto ma short shifter, ciekawie to działa :) Gościu chce za nia 14.000 NOK czyli 7 tys zł ja chce dac max 4000zł gdyż jest to tak zwany rep.object, nawet musze kupic felgi z oponami bo jest na alusach z e39 15" i zimowych oponach :P podpowiedzcie jak zbadać czy głowica krzywa, lub czy wypalilo uszczelke pod glowica? bo jak bede mial gwarancje ze glowica cala i podloga calkiem zdrowa to biore :P
  6. Witam mam "okazje" kupic zarejestrowaną w Norwegii 325i M50B25 co jest wogole nie do zdobycia bo tu wszyscy 316, 318, 320 to max. auto ma przebieg ok 220.000km (tu nie kreca liczników) Jest pare ale: Gosciu opowiada - syn jechał, wyrzuciło płyn chlodzacy i schlowalismy do domu bo walnął wąż, napełnilismy układ i teraz auto rozgrzewa sie, trzyma 90 stopni lecz po 15 minutach temperatura zaczyna rosnac dalej w strone czerwonego pola. Mowie do typa ze to moze byc walnieta głowica, on mowi ze nie wie :cool2: Co sprawdziłem: - pod korkiem oleju nie ma majonezu - olej czysty, zupełnie jak by dopiero zmieniony (przejrzysty) - nie dymi - na postoju faktycznie dałem mu dojsc do 90 stopni i trzymał (autem nie jezdzilem bo pokazywał go ojciec a sprzedaje syn z ktorym jestem umowiony na piatek) - im silnik cieplejszy tym obroty bardziej nie równe - gdzies przeczytalem ze wentylator ma sie krecic rowno z obrotami silnika, tu czy ciepły czy zimny, czy daje wiecej gazy czy na jałowych, wentylator obraca sie ze stałą predkoscia - auto odpala od pierwszego czy zimny czy ciepły Moze jestescie w stanie cos powiedziec, wrzucam pare fotek i urwany film (skonczyla sie pamiec na telefonie) :mad2: Co to jest?? http://i.imgur.com/HHiJIRK.jpg http://i.imgur.com/93ENHeZ.jpg http://i.imgur.com/gNR5xXK.jpg http://i.imgur.com/KUuyOUD.jpg http://i.imgur.com/JBmwmKv.jpg http://i.imgur.com/NPxkxEK.jpg http://i.imgur.com/Mugij5V.jpg http://i.imgur.com/buSFW3Z.jpg http://i.imgur.com/7pOT9Ga.jpg http://i.imgur.com/6CRHXWP.jpg troche pordzewiały, ale podłużnice wygladały zdrowo, ogolnie od spodu zobacze w piatek :) boli mnie to chlodzenie
  7. faktycznie moze tak byc bo dzieje sie tak od 2 tygodni kiedy to odebrałem auto od mechanika, i w tamtych rejonach było grzebane ( wymiana kolektora wydechowego). Sprawdze jutro :cool2:
  8. Hej, mam ciekawy przypadek, nie jest to jakis mega problem ale irytuje strasznie. Moje spryskiwacze działają na odwrot, czyli: Ciągne do siebie to spryskuje sie tylna szyba i chodzą przednie wycieraczki tylna wycieraczka nie chodzi :mrgreen: Pcham od siebie działają przednie spryski a włącza sie tylna wyciekaczka a przednie wycieraczki stoja. :mad2: Czyli problem jest tylko w temacie spryskiwaczy, moze ktos mial taki przypadek?
  9. Ja polecam LEMFORDER-a, właśnie jestem po wymianie całego "przodu" (wachacze, koncówki, sworznie, tuleje, drążki kier. itp.) i ustawieniu geometrii i kątów, jest fajnie sztywno. Teraz prowadzi sie jak moje byłe 320Ci :D :mrgreen:
  10. W swoim tez wymieniłem na Ravenol6hp przy 240.000km, nic jej nie dolegało, robilem profilaktycznie, na magnesach zero opiłków olej czysty, klarowny. W przeciwieństwie do Merca ML na stanowisku obok, gdzie opiłków było sporo a olej to szary szlam, wlascicielowi powiedziano zeby szukal nowej skrzynki. We wrzesniu mam w planach wynajać sobie garaz i samemu wyremontować caly mechatronik (tłoczki, uszczelka) tak jak nalezy ze specyfikacja ZF. Oczywiscie tez zapobiegawczo. Tak jak Tomasz pisze, zdarzy sie raz na 100 mocniejsza zmiana biegu, przeciągniecie do 3 tys czy kangurek, ale to wszystko w mieście, czasem mam wrażenie ze to auto nienawidzi jazdy miejskiej, dlatego do miasta mam drugi samochód a BMW stoi na podjeździe i pachnie :) a X5 tylko w trasie, a tam skrzynia chodzi "malinowo". Co do wrażeń po zmianie oleju? Chyba płynniej zmienia biegi, głownie chodziło żeby zaspokoić moje sumienie, ze jest świeży olej i tyle :)
  11. Cześć, mam moja na sprzedaż :) O aucie: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145719 http://otomoto.pl/bmw-x5-e53-bmw-x5-3-0 ... 49935.html Pozdrawiam serdecznie i życze udanych łowów. :) :cool2:
  12. X5 3.0D 218km bez klapek i żeliwny blok :) 8/2005r. 235.000km osobiście byłem w serwisie BMW, pan "zza lady" mówił ze ładnie prowadzona historia. Zrobiliśmy juz pare wymian, ale o tym w galerii za jakiś czas :) http://naforum.zapodaj.net/thumbs/75146f3c8565.jpg http://naforum.zapodaj.net/thumbs/abbb58ce8563.jpg http://naforum.zapodaj.net/thumbs/193d8361c6f2.jpg http://naforum.zapodaj.net/thumbs/d988a6616185.jpg Pozdrawiam :cool2: P.S. dziękuje mmw za te Vin-y
  13. http://olx.pl/oferta/samochud-CID5-ID7eoUP.html#3ca7c3d845 Witam prosilbym o sprawdzenie czy auto ma wyposazeniu miedzy innymi: 321 EXTERIOR PARTS IN BODY COLOR 471 INTERIOR LINE GRAPHITE METALLIC Upholstery LEDER DAKOTA/TRUEFFELBRAUN (LCTE) - czu tu dolna czesc deski rozdzielczej nie powinna byc w kolorze foteli? Vehicle information VIN long WBAFB71060LX74700 Type code FB71 Type X5 3.0D (EUR) Dev. series E53 () Line X Body type GEFZG Steering LL Door count 5 Engine M57/TU Cubical capacity 3.00 Power 160 Transmision ALLR Gearbox AUT Colour STERLINGGRAU METALLIC (472) Upholstery LEDER DAKOTA/TRUEFFELBRAUN (LCTE) Prod. date 2006-07-15 Order options No. Description 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 2CC LT/ALY WHEELS STAR SPOKE 132 205 AUTOMATIC TRANSMISSION 226 SPORTS SUSPENSION SETTINGS 230 EU SPECIFIC ADDITIONAL EQUIPMENT 235 TRAILER-HITCH WITH REMOVABLE HEAD 249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL 255 SPORTS LEATHER STEERING WHEEL 302 ALARM SYSTEM 321 EXTERIOR PARTS IN BODY COLOR 330 SPORTS PACKAGE 386 ROOF RAIL 402 PANORAMA GLASS ROOF 423 FLOOR MATS, VELOUR 430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE 441 SMOKERS PACKAGE 442 CUPHOLDER 459 SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY 471 INTERIOR LINE GRAPHITE METALLIC 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 488 LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 521 RAIN SENSOR 522 XENON LIGHT 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL 644 PREP. FOR. MOB. PH. BLUET. INTERF. 672 CD CHANGER BMW FOR 6 CDS 761 INDIVIDUAL SUN PROTECTION GLAZING 775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE 8SP COP CONTROL 818 MAIN BATTERY SWITCH 843 ENGINE DESIGN 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 868 LANGUAGE VERSION DUTCH 877 DELETION CROSS-OVER OPERATION 886 DUTCH / ON-BOARD DOCUMENTATION 9AA EXTERNAL SKIN PROTECTION 925 SHIPPING PROTECTION PACKAGE 926 SPARE WHEEL 945 CONSIDERATION OF PRICE DEPENDENCY Series options No. Description 413 LUGGAGE COMPARTMENT NET 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 785 WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.